Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt ærlig mistenker jeg at CBE fryder seg over debatten og, selvsagt, flere lesertall som følge av KK-artikkelen.



Anonymous poster hash: 27a28...ad2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ser hun normal ut og veldig sunn ja, håper ikke hun trener seg så syltynn etter fødselen igjen, men det tror jeg hun gjør. Hun ler nok av denne debatten ja, for dette betyr MYE klingende mynt i shoppekassa hennes :)



Anonymous poster hash: 7ac72...929
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Jeg skulle til å skrive at mange av dere overreagerer kraftig og burde la henne være i fred,hvertfall det med magen osv, men så gikk jeg inn på instagram og bloggen. Hvis hun får så mye kritikk som går inn på henne ang magen,hva i all verden er vitsen med å legge ut halvnakne bilder? Det lyser jo at hun vil ha 100 kommentarer på hvor tynn hun er. Først syns jeg nesten synd på henne pga kritikken, å så bare wtf, du trygler jo om å få den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt at hun aldri gjør noe fornuftig og sitter å fjoller seg hele dagen. Jeg har skrevet 2 innlegg i denne tråden før dette. Det du siterte og det hvor jeg skrev at jeg tror hun kommer til å forhåndsskrive noen innlegg før termin som hun har klar til fødselen.

Jeg tror heller ikke at det kommer til å gå ut over dattern om hun fortsetter å blogge så mye som hun gjør nå.

Jeg tror heller det kommer til å gå ut over hennes egen helse. Det er (så vidt jeg forstår) veldig krevende å ha et spedbarn, og hun sier selv at hun bruker 2-3 timer på hvert innlegg. Så om hun skal bruke 6-9 timer hver dag på innlegg i tillegg til spedbarnet kommer hun jo ikke ha noen timer igjen til å sove.

Anonymous poster hash: 3bf4e...b79

Spedbarn/barn/ungdom/voksne merker når foreldrene sliter med noe/er stresset/ikke har det bra og blir således påvirket av det så det er faktisk ikke kun hennes egen helse hennes tvangsmessige forhold til mat og egen kropp går ut over. Allerede under svangerskapet blir fosteret påvirket av mors følelsesliv, viser forskning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spedbarn/barn/ungdom/voksne merker når foreldrene sliter med noe/er stresset/ikke har det bra og blir således påvirket av det så det er faktisk ikke kun hennes egen helse hennes tvangsmessige forhold til mat og egen kropp går ut over. Allerede under svangerskapet blir fosteret påvirket av mors følelsesliv, viser forskning.

Enda godt at CBE har et perfekt svangerskap så langt da. Hun er nok totalt avslappet og bekymringsfri.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Og for å sitere jordmor: Alt er perfekt."

Selvfølgelig er det, alt er jo perfekt, alltid.



Anonymous poster hash: 68994...7a1
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå ser dere hva dette paret egentlig står for, alltid perfekt og man må ha utrettet MYE i en alder av 20 for å bli verdsett hos dem. Er spent på hvilke skyhøye krav de setter til datteren, eller skal hun også bli journalist og blogger? Fotballdatter om helse, skjønnhet og ekstrem trening??? Bare noen tanker selv om det er langt frem i tid.



Anonymous poster hash: 7ac72...929

Endret av Bond
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikk er en stor del av det å selv velge å være en offentlig person og det å eksponere seg selv, om det er positivt eller ei er en annen diskusjon. Det er likevel engang sånn at kritikken mot dem ikke hadde vært like omfattende mot dem som den er, dersom de hadde klart å heve seg over den. Man trenger ikke nødvendigvis å ønske deres ufødte barn noe vondt av den grunn. Eller ekteparet selv, for den saks skyld.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun blir som før pga treningen og kostholdsregimet.



Anonymous poster hash: 7ac72...929
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun blir som før pga treningen og kostholdsregimet.

Anonymous poster hash: 7ac72...929

Ingen blir helt som før. Sånn er det når man velger å få barn.

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpe meg så mager... kunne ikke la være å kommentere det, nei. Damen er pen, men jeg klarer ikke sånn magerhet... Jeg fikk skikkelig vondt av å se d bildet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på meg, jeg er så tynn og fin.



Anonymous poster hash: 7ac72...929
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LK er i gang med forsvar og nye løgner i kommentarfeltet til KK-artikkelen.

Han hevder de kun har outet en person i bloggen, det er feil. Jeg har fått med meg minst syv tilfeller hvor de har misbrukt epostadresser til å finne folk på FB og nei, det var ikke snakk om drapstrusler. Kun spørsmål de ikke likte angående Treasuresbutikken og diverse annet snusk de har bedrevet. En av disse personene er en god venn av meg.

Endret av Bond
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de orker å holde på sånn. Har man valgt å leve av å være en offentlig person, så må man tåle at folk mener noe om seg. Du kan ikke "ta" alle, slapp av litt! Han sitter i tillegg og diskuterer(les:krangler) på twitter dagen lang, og klarer å erte på seg all verdens folk.



Anonymous poster hash: d5c0c...5db

Endret av Niennas
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt de har bloggen. Hvem vil ansette en sånn fyr? Kan se for meg potensielle arbeidsgivere google LK i en ansettelsesprosess. Gud bedre.

Åja, jeg glemmer jo helt at de skal overta bedriften til CBEs foreldre. Da er det vel greit å drite seg ut for hele Norge med jevne mellomrom.

Endret av Zek
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...