Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har jo fått særdeles lite mage, men jeg syns hun ser bredere ut. I alle fall ser det slik ut på dette bildet, men det kan jo være både de horisontale stripene og håret som lurer meg.

Merker at ordet "jordmorkontroll" skurrer litt, selv om jeg ser at det er mange som bruker det. Jeg trodde virkelig det het svangeskapskontroll. Jordmorkontroll tolker jeg som kontroll av jordmor. Men OK.

Uavhengig av hva kontrollen heter vil vel jordmor eller lege følge opp manglende vektøkning, uansett hvem det er og størrelsen på vedkommende.



Anonymous poster hash: 2c104...7ba
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordmorkontroll er bare lek med ord eller den dumme autokorrekturen. ;)

Tja, et googlesøk gir meg 16300 treff, men igjen er det mest brukt (dvs de 50-60 første treffene) av folk som skriver blogg eller på forum.

I ordboka finner jeg derimot "jordmorkaffe", og det tipper jeg FF drikker en del av! :fnise:

Anonymous poster hash: 2c104...7ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kate og Katrine Moholt var da tynne de også lenge før magen viste, men se dem nå, eller Kate har jo født da, men Katrine Moholt har en kjempefin mage. Lurer på hvor lenge hun skal skjule denne magen jeg, og ta bilder slik at det ser ut som hun ikke er gravid.



Anonymous poster hash: 7ac72...929
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hun ikke at det å være gravid ikke er det samme som å være feit? Virker som om hun skammer seg over magen hun begynner å få, og gjør alt for å få det til å se ut som om hun er like tynn enda..



Anonymous poster hash: 68994...7a1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.kk.no/920327/dette-er-magen-alle-snakker-om

Sånn, nå kan vi vel slutte med dette maset om denne magen/ikke-magen. Hva er neste punkt på listen å kritisere?

CBE virker i overkant fokusert på magen i bloggen sin da, når hun skriver at den er så liten osv. Og jeg tror de fleste er klar over at førstegangsfødende bruker mer tid på å få mage fordi magemusklene aldri har vært strukket slik før.

Det folk reagerer på er at hun virker noe overfokusert på dette og at hun jevnlig skriver om at hun skal presse seg til en mil i morgen, fordi det bare ble fem km i dag. Osv osv.

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

CBE virker i overkant fokusert på magen i bloggen sin da, når hun skriver at den er så liten osv. Og jeg tror de fleste er klar over at førstegangsfødende bruker mer tid på å få mage fordi magemusklene aldri har vært strukket slik før.

Det folk reagerer på er at hun virker noe overfokusert på dette og at hun jevnlig skriver om at hun skal presse seg til en mil i morgen, fordi det bare ble fem km i dag. Osv osv.

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

Men vi trenger vel ikke å fortsette å gjenta oss i det uendelige uansett?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så i det ene øyeblikket gjør hun aldri noe fornuftig og bare sitter og fjoller seg hele dagen, mens i det neste kommer det til å gå utover datteren at hun blogger?

Anonymous poster hash: d19db...880

Jeg har aldri sagt at hun aldri gjør noe fornuftig og sitter å fjoller seg hele dagen. Jeg har skrevet 2 innlegg i denne tråden før dette. Det du siterte og det hvor jeg skrev at jeg tror hun kommer til å forhåndsskrive noen innlegg før termin som hun har klar til fødselen.

Jeg tror heller ikke at det kommer til å gå ut over dattern om hun fortsetter å blogge så mye som hun gjør nå.

Jeg tror heller det kommer til å gå ut over hennes egen helse. Det er (så vidt jeg forstår) veldig krevende å ha et spedbarn, og hun sier selv at hun bruker 2-3 timer på hvert innlegg. Så om hun skal bruke 6-9 timer hver dag på innlegg i tillegg til spedbarnet kommer hun jo ikke ha noen timer igjen til å sove.

Anonymous poster hash: 3bf4e...b79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi trenger vel ikke å fortsette å gjenta oss i det uendelige uansett?

Det er vel hun som gjentar seg og vi som kommenterer det?

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere hun legger ut vekten sin?



Anonymous poster hash: 7ac72...929
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå la hun nettopp ut et lettkledd bilde på instagram. Spørs om jun har lest her i dag og vil motbevise oss;) Hun er helt nydelig på det synes jeg. Og magen har definitivt endret seg. I følge instagram er også symfysemålet rett på den grønne streken der den skal være. :)

Anonymous poster hash: 43f6b...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå la hun nettopp ut et lettkledd bilde på instagram. Spørs om jun har lest her i dag og vil motbevise oss;) Hun er helt nydelig på det synes jeg. Og magen har definitivt endret seg. I følge instagram er også symfysemålet rett på den grønne streken der den skal være. :)

Anonymous poster hash: 43f6b...976

nicolle_emerichWhere is your baby bump? So beautiful and slim!

Jaja...

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvorfor trekker hun inn magen på det fotoet? Er det så farlig å ikke suge inn magen, hun er gravid, vi trenger ikke se ribbena for å skjønne at hun fremdeles er supertynn blablabla.



Anonymous poster hash: 27a28...ad2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg kvalm, gikk innpå bloggen og leste Jordmorkontroll. Gudameg så falskt det er, og alle de kommentarene lyser så falskt. De tror jo hun er Dronningen av Perfekt. Huset er alltid rent ja, vi liker det best slik....Joda, mne hva når en liten baby skal inn i det skinnende og hvite huset med gulping, bæsjeleier og lek??? Men ungen får nok aldri spise inne i stua eller gå rundt med kjeks i hånda, hun skal nok få lavkarbo mat kun på kjøkkenet.



Anonymous poster hash: 7ac72...929
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen linke bilde? Er ikke på instagram.



Anonymous poster hash: 7ac72...929
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor legger hun ikke ut innlegg om hvordan jordmor besøket var? Den livsstilen hun fører kan umulig være forenlig med graviditet. Man ser knapt hun er gravid....



Anonymous poster hash: e6b12...8b8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legger hun ikke ut innlegg om hvordan jordmor besøket var? Den livsstilen hun fører kan umulig være forenlig med graviditet. Man ser knapt hun er gravid....

Anonymous poster hash: e6b12...8b8

Hun skrev jo at hun jobbet med et innlegg om dette, det kommer vel i dag eller i morgen.

Husk at CBE bruker flerfoldige timer på å skrive et innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen linke bilde? Er ikke på instagram.

Anonymous poster hash: 7ac72...929

google fotballfrue instagram, funker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nettopp publisert det nye innlegget, ro dere ned.



Anonymous poster hash: b54c9...688
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...