Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff dette er bare trist. Hvem ønsker ikke maks 12 kg opp i graviditeten da, men av og til vil ike kroppen det og man får vann, ødemer og oppblåsthet. Man kan også få tidlige rier og må ligge i sengen og helt i ro i hele svangerskapet, da sniker kiloene seg lettere på. Men babyen skal vel telle mest her og blir det for tidlige rier og/eller vannavgang så er dette veldig alvorlig og hun MÅ ligge i ro. Hva sier den sinte og bestemte mannen hennes da????


Anonymous poster hash: 7ac72...929

Endret av Niennas
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skremmende (LKE i kommentarfeltetpå KK-artikkelen):

At du ikke har sett kvinner med synlige magemuskler i uke 23 skyldes enten a) at du ikke har sett så veldig mange gravidmager, eller b) at svært mange gravide legger på seg alt for mye under svangerskapet.

Så at man ikke har sixpack over halvveis i svangerskapet betyr at man har lagt på seg for mye? :shock: Jeg er helt med på at enkelte legger på seg for mye mens man de er gravide, men de fleste har en fin og normal vektoppgang. Dette er en skremmende uttalelse, og jeg er i grunnen drittlei av fokuset som er på hvordan kvinner skal se ut under og etter svangerskap. Det er et voldsomt press på kvinner på dette området, og LKE er virkelig med på å underbygge dette.

At CBE har liten mage tror jeg omtrent ikke jeg hadde tenkt på om hun ikke hadde fokusert så mye på det selv, gravide kommer i alle former og størrelser. Sterke magemuskler har sikkert noe å si, men om man har ekstremt sterke magemuskler skal man vel per def heller ikke kunne bli oppblåst i magen f.eks. Så mest av alt har liten mage med rygglengde, bakovevendt livmor og fosterets plassering å gjøre. Jeg synes det er svært lite hyggelig å påpeke overfor henne at magen er liten, akkurat som at det er lite hyggelig å kommentere til noen at magen er stor. Men hennes fokus på magestørrelsen og ektemannens uttalelser i diverse diskusjonsfelt er med på å skape et svært usunt ideal.



Anonymous poster hash: 84e96...795
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende (LKE i kommentarfeltetpå KK-artikkelen):

At du ikke har sett kvinner med synlige magemuskler i uke 23 skyldes enten a) at du ikke har sett så veldig mange gravidmager, eller b) at svært mange gravide legger på seg alt for mye under svangerskapet.

Så at man ikke har sixpack over halvveis i svangerskapet betyr at man har lagt på seg for mye? :shock: Jeg er helt med på at enkelte legger på seg for mye mens man de er gravide, men de fleste har en fin og normal vektoppgang. Dette er en skremmende uttalelse, og jeg er i grunnen drittlei av fokuset som er på hvordan kvinner skal se ut under og etter svangerskap. Det er et voldsomt press på kvinner på dette området, og LKE er virkelig med på å underbygge dette.

At CBE har liten mage tror jeg omtrent ikke jeg hadde tenkt på om hun ikke hadde fokusert så mye på det selv, gravide kommer i alle former og størrelser. Sterke magemuskler har sikkert noe å si, men om man har ekstremt sterke magemuskler skal man vel per def heller ikke kunne bli oppblåst i magen f.eks. Så mest av alt har liten mage med rygglengde, bakovevendt livmor og fosterets plassering å gjøre. Jeg synes det er svært lite hyggelig å påpeke overfor henne at magen er liten, akkurat som at det er lite hyggelig å kommentere til noen at magen er stor. Men hennes fokus på magestørrelsen og ektemannens uttalelser i diverse diskusjonsfelt er med på å skape et svært usunt ideal.

Anonymous poster hash: 84e96...795

Jeg lurer på hvor mange gravidmager LKE har studert? :klo: Ut i fra svaret han gir, gir han uttrykk for at det er langt vanligere å ha synlige magemusker (=særdeles lite kroppsfett!) når man er 23 uker gravid, enn at man ikke har det. Hvor stor andel av den kvinnelige befolkning i Norge har i utgangspunktet synlige magemuskler?

Jeg må innrømme at mitt forhold til vektoppgang under eventuell egen graviditet har endret seg etter at jeg begynte å lese diskusjonene hvor LKE er deltaker. I hans øyne vil jeg nok falle inn under kategorien "hval", hvor min mislykkethet starter der, og deretter bare baller det på deg. Ikke minst fordi sjansen for å legge på meg ytterligere dersom jeg skulle bli gravid, er tilstede. Sjansen for at magemusklene mine vil komme til syne i løpet av den perioden vil jeg se på som forsvinnende liten.

Jeg vet med meg selv at jeg er fornøyd med min hverdag og mitt liv (og anser meg selv for å ha oppnådd en god del, i likhet med CBE har jeg også det jeg vil kalle drømmejobben), og syns det er greit å ikke ha pålagt meg et skjønnhetsregime som går over stokk og stein. Den dagen jeg forhåpentligvis blir med barn, kommer jeg til å følge det jeg blir anbefalt av lege og jordmor, og la hverdagen gå.

Men jeg kjenner at når disse uttalelsene påvirker meg på denne måten, hvordan vil den da påvirke andre, og kanskje yngre personer, som ikke har rukket å bli relativt trygge på seg selv og det livet de lever? Jeg kjenner jeg syns det er ekkelt og skummelt å tenke på!

Anonymous poster hash: 2c104...7ba

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid selv nå, og skriver inn "pregnant", "gravid" og "babybump" på instagram flere ganger om dagen, og det er SJELDEN jeg kommer over mager der en kan se magemusklene. De aller fleste er sunne, slanke, flotte damer med det lille ekstra som kroppen skal ta av under ammingen.

De er slettes ikke overvektige, og en trenger da for søttan ikke å være overvektig eller noe i nærheten av det for å ikke ha ribbein og magemuskler synlig over kulen i uke 23.

Argh. Han irriterer meg sånn!!



Anonymous poster hash: 43f6b...976

Endret av Niennas
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før, men det paret der slik de holder på, er Norges svar på Heidi Montag og Spencer Pratt. Store likheter i oppførsel.

Anonymous poster hash: ff3e1...909

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sagt det før, men det paret der slik de holder på, er Norges svar på Heidi Montag og Spencer Pratt. Store likheter i oppførsel.

Anonymous poster hash: ff3e1...909

De er fullstendig latterlige. Stakkars datteren deres, lavkarboregime og kroppspress, i tillegg til det materielle fokuset og krav om prestasjoner. Får håpe hun lever opp til forventningene deres.

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ironiske er at denne tråden øker inntektene til Caroline:

http://www.blogglisten.no/blogg/fotballfrue.no

Hun har hatt et oppsving på 10 000 lesere siste uka.

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

Hvordan kan du tilskrive det til denne tråden alene? Fellesferien er slutt, og magen hennes har fått masse omtale i media. Blant annet.

Anonymous poster hash: 2c104...7ba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du tilskrive det til denne tråden alene? Fellesferien er slutt, og magen hennes har fått masse omtale i media. Blant annet.

Anonymous poster hash: 2c104...7ba

Skrev jeg at det kun var denne tråden som var årsak? Nei :)

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får han hard medfart i kommentarfeltet der.

Er ganske åpenbart at mange har problemer med dette ekteparet. Jeg har aldri sett sånne kommentarer som de får på noen artikler. Eller blogg og KG for den saks skyld. Men de evner ikke å se at de er skyld i det selv.



Anonymous poster hash: 97e14...7b6

Endret av Bond
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ironiske er at denne tråden øker inntektene til Caroline:

http://www.blogglisten.no/blogg/fotballfrue.no

Hun har hatt et oppsving på 10 000 lesere siste uka.

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

Hun tjener ikke så mye per klikk heller. Det er adlinks som virkelig genererer store inntekter - har drevet blogg selv så vet hvor fort pengene kommer derfra. Hadde ingen trykket og kjøpt via disse så hadde hun heller ikke tjent all verden...

Anonymous poster hash: 5677f...1a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tjener ikke så mye per klikk heller. Det er adlinks som virkelig genererer store inntekter - har drevet blogg selv så vet hvor fort pengene kommer derfra. Hadde ingen trykket og kjøpt via disse så hadde hun heller ikke tjent all verden...

Anonymous poster hash: 5677f...1a8

Trafikk genererer inntekter, sponsoravtaler og mer sponsing. Klart hun tjener penger på å ligge på toppen av lista med disse lesertallene.

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig så synes jeg denne tråden har fått en stygg vinkel over seg. Verken CBE eller LKE har gjort en god person i media over tid, og jeg er enig i at mye av kritikken de får er berettiget, men slik enkelte her skriver sjokkerer meg faktisk! Hadde jeg drevet en stor blogg i Norge er jeg i grunn meget sikker på at min kjære hadde forsvart meg, nettopp fordi han er glad i meg. At LKE ikke ordlegger seg riktig kan jeg være enig i, men samtidig så blir man jo forbannet over enkeltes måter å skrive på også.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så synes jeg denne tråden har fått en stygg vinkel over seg. Verken CBE eller LKE har gjort en god person i media over tid, og jeg er enig i at mye av kritikken de får er berettiget, men slik enkelte her skriver sjokkerer meg faktisk! Hadde jeg drevet en stor blogg i Norge er jeg i grunn meget sikker på at min kjære hadde forsvart meg, nettopp fordi han er glad i meg. At LKE ikke ordlegger seg riktig kan jeg være enig i, men samtidig så blir man jo forbannet over enkeltes måter å skrive på også.

Skjønner ikke at de ikke har lært seg å la være å kommentere i debatter, det er jo noe han har drevet med i årevis nå (uten å fremstå så veldig positivt). Alt han klarer er jo personangrep.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at de ikke har lært seg å la være å kommentere i debatter, det er jo noe han har drevet med i årevis nå (uten å fremstå så veldig positivt). Alt han klarer er jo personangrep.

Han har lært seg nye fremmedord som han er veldig rask til å kaste ut. Han er svært dårlig på å svare for seg, tyr til personangrep og disse fremmedorda eller en og annen link. Han er godt kjent for å være en særdeles dårlig debattør, selv om han prøver å fremstå som nettopp det motsatte.

Anonymous poster hash: 132b2...781

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en herlig oppladning til den romantiske middagen de skal innta i kveld.

Skulle tro de hadde bedre å gjøre enn å herje kommentarfeltene på denne måten.



Anonymous poster hash: 27a28...ad2
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan lassemann tar det hvis fruen går opp f.eks 20kg. Ikke lett å kontrollere alt hvis man får vann i kroppen og eser opp i vannvekt på slutten av svangerskapet. Nå går jo dette av igjen av seg selv etterpå, siden det er vann, men kan tenke meg det blir grunn til panikk og bekymring til ekteparet.

Anonymous poster hash: ba932...c0e

Endret av Bond
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trafikk genererer inntekter, sponsoravtaler og mer sponsing. Klart hun tjener penger på å ligge på toppen av lista med disse lesertallene.

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

Så klart! Men som jeg sa.... Adlinks er big business! Og der tjener du kun hvis noen bruker linken, så hadde ikkke folk gjort det hadde hun sikkert halvert inntekten...

Anonymous poster hash: 5677f...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart! Men som jeg sa.... Adlinks er big business! Og der tjener du kun hvis noen bruker linken, så hadde ikkke folk gjort det hadde hun sikkert halvert inntekten...

Anonymous poster hash: 5677f...1a8

Du tilla meg at jeg hevdet at de utelukkende var denne tråden som førte til trafikk, orker ikke slik debattering jeg. :)

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...