Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå får han hard medfart i kommentarfeltet der.

Er ganske åpenbart at mange har problemer med dette ekteparet. Jeg har aldri sett sånne kommentarer som de får på noen artikler. Eller blogg og KG for den saks skyld. Men de evner ikke å se at de er skyld i det selv.

Anonymous poster hash: 97e14...7b6

Det er en KG-person som har skrevet det innlegget.

Og da fikk vi nok et bevis på at det er folk i denne tråden som ikke er helt vel bevarte.

Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lars Kristian benekter inne på kk sin diskusjonsforum at han mente at Beyonce veide 15 kg for mye, men skylder påtar det var en journalist som hadde forvrengt hva han mente. Lk skrev jo selv dette inn på bloggen til sin kone, men skjønte i ettertid hvor dumt det hørtes ut. Han er en mester på bortforklaringer og legger seg aldri flat og innrømmer dumme uttalelser. Når fotballfrue greide regelrett å drite seg ut med en kommentar om evolusjonsteorien, prøvde Lk å tilbakevise hva folk reagerte på. Det er alltid noen som misforstår de eller forvrenger sannheten, det er aldri snakk om at de gjør noe feil.

Forballfrue har nok ikke en spiseforstyrrelse, men jeg mener selv hun er opphengt i trening. Hun som er så tynn i utgangspunktet burdte jo spise litt mer og innta litt mer kalorier nå som hun er gravid. Kan aldri tenke meg at hun går opp mer enn 5-7 kilo i svangerskapet, selv om de anbefaler det dobbelte. Hun trener Jo så mye at det blir liten vektøkning totalt og det er jo ikke rart magen ikke synes, selv om jeg vet det er forskjell på kvinner.

Anonymous poster hash: 5e417...ca4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er IKKE for tynn, har til og med lagt ut kontrollskjemaet fra jordmoren for å lukke kjeften på mobben. Allikevel så klarer man ikke slutte.

Det største problemet for gravide i dag er overvekt. Og det er et STORT og økende problem. Babyer er så store at i mange tilfeller må man ha keisersnitt. Dette pga av mors altfor store inntak av sukker og usunn mat. Diabetes er også en alvorlig følge av overvektige gravide.

Så hvorfor bekymre seg over en frisk og flott gravid kvinne. Jeg skulle ønske at jeg så sånn ut da jeg gikk gravid.


Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg søkte på "Lars Kristian Eriksen og Beyonce" på google. Da kommer denne linken opp http://www.kjendis.no/2009/11/08/kjendis/beyonce/fotball/slanking/8918510/

Prøvde å trykke der det var linket til "modellkjærestens blogg". Da kommer det opp et innlegg fra 2009. For det første får jeg ikke trykket på kommentarfeltet, har de stengt det kanskje? For det andre, se hvordan hun har forandret seg! For det tredje, jeg siterer CBE: "Æsj, jeg hater å bruke strømper. Beina mister så mye glød, og ser 10 kilo tyngre ut."

http://fotballfrue.blogg.no/1255865805_en_kjempekveld.html#comment



Anonymous poster hash: a20c5...fd0
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en kan ikke si at FF er tynn,da blir en sensurert.



Anonymous poster hash: 8a339...f60
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kan ikke si at FF er tynn,da blir en sensurert.

Anonymous poster hash: 8a339...f60

Mener du at Caroline er FOR tynn? Er det hva du mener?

Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største problemet for gravide i dag er overvekt. Og det er et STORT og økende problem. Babyer er så store at i mange tilfeller må man ha keisersnitt. Dette pga av mors altfor store inntak av sukker og usunn mat. Diabetes er også en alvorlig følge av overvektige gravide.

Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

Jeg skulle gjerne sett dokumentasjon for påstandene dine om babyer som er så store at mor må gjennomgå et keisersnitt. Siden du skriver " i mange tilfeller" så skulle en tro at dette var noe som ble skrevet mye om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at Caroline er FOR tynn? Er det hva du mener?

Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

Å nei å nei, det er alle andre som er feite. Hun er en av de få prosentene i Norge som er normal.

Anonymous poster hash: c2f67...0c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne sett dokumentasjon for påstandene dine om babyer som er så store at mor må gjennomgå et keisersnitt. Siden du skriver " i mange tilfeller" så skulle en tro at dette var noe som ble skrevet mye om.

Les her:

Konsekvensene av overvekt under graviditeten er blant annet hyppigere spontanabort og for tidlig fødsel. De overvektige kvinnene føder oftere store barn, som igjen kan føre til flere keisersnitt og fødselskomplikasjoner. Alle disse tilstandene kjennetegnes av et høyt insulinnivå i blodet, på grunn av såkalt insulinresistens.

Det kan også oppstå en rekke komplikasjoner under svangerskap og fødsel, som svangerskapsdiabetes, store fostre, plutselig fosterdød. Barn født av overvektige mødre synes å ha økt risiko for overvekt og diabetes og muligens også for visse kreftformer. En sunn vektoppgang hos normalvektige ligger mellom 12-16 kg.

- Det er ofte både fysiske og psykiske problemer ved å være overvektig, og det er et samfunnsansvar som må bli satt på dagsorden, mener Ubisch.

På samme måte som fokus på røyking har økt hurtig de siste årene, bør også fedme settes i fokus mener jordmoren.

- Det handler om å forebygge. Det er avgjørende å gjøre de nødvendige tiltakene før man blir gravid, øke aktivitetsnivået og spise sunnere. Overvektige har mere komplikasjoner i svangerskap og under fødsel, enn de med normalvekt, sier hun og legger til:

- De med kraftig overvekt sliter oftere med å bli gravide, som et signal på at kroppen ikke er egnet for et svangerskap, avslutter Ubisch.

Dette har blitt et så økende problem at Folkehelseinstituttet nå ønsker å kartlegge gravides vekt.

Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilma2000

Jeg lar meg sjeldent provosere av denne dama da jeg faktisk spiser lavkarbo selv og det som regel er den delen folk klikker i vinkel over, MEN HELLO!!!! Hva skjedde med han fyr'n hennes på kk.no sin kommentardebatt? Fy fader jeg fikk helt sjokk over de tingene han lirte av seg. Det er ikke noen tvil i min sjel at han har et sykelig forhold til kvinnekroppen. Han fremstår som veldig uinteligent og manisk. Helt corny det greiene han skrev om at ff ikke veier 52 kg og at hun ikke har stilt inn pulsklokken sin etter egen høyde og vekt... Selv da en annen linket til reklameinnlegget hennes om denne klokka der hun beskriver HVORDAN man skriver inn disse tallene så nektet han for at hun hadde gjort det. Haha man må jo bare le...!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva skjer hvis fruen går over 16 kg? Skal han overvåke henne som en hauk eller???



Anonymous poster hash: 7ac72...929
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva skjer hvis fruen går over 16 kg? Skal han overvåke henne som en hauk eller???

Anonymous poster hash: 7ac72...929

Ja, hva tror du skjer? Kanskje han dreper henne? I hvert fall kommer han til å nekte henne mat til hun er nede i 38 kilo. Og garantert kommer han til å forlate henne dersom hun ikke får av babyvekten dager etter fødsel - tror du ikke? :ironi:

Selv om dere innerst inne vet at han elsker sin kone og sin kommende datter og kommer til å bære dem på gullstol - så er det mer spennende å lage noen skandaler og håpe på at ting ikke går slik du innerst inne vet at de vil gå. Det er nettopp der skoen trykker. Dere ønsker dem ikke alt godt - det hadde vært mye bedre om alt gikk galt, ikke sant? Ondskapen lyser av innleggene deres.

Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer ikke til å gjøre det. Tro meg, hun har full kontroll. Jeg tipper åtte kilo. Dvs. at hun kommer til å gå ned i egenvekt og være skrapa når babyen kommer. Jeg bare håper hun har nok å gå på til amming, men heldigvis er kroppen vår flink og kommer til å gjøre så godt den kan uansett hvordan Caroline tuller med den.



Anonymous poster hash: 43f6b...976
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva tror du skjer? Kanskje han dreper henne? I hvert fall kommer han til å nekte henne mat til hun er nede i 38 kilo. Og garantert kommer han til å forlate henne dersom hun ikke får av babyvekten dager etter fødsel - tror du ikke? :ironi:

Selv om dere innerst inne vet at han elsker sin kone og sin kommende datter og kommer til å bære dem på gullstol - så er det mer spennende å lage noen skandaler og håpe på at ting ikke går slik du innerst inne vet at de vil gå. Det er nettopp der skoen trykker. Dere ønsker dem ikke alt godt - det hadde vært mye bedre om alt gikk galt, ikke sant? Ondskapen lyser av innleggene deres.

Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

Jeg tror ikke det er noen som tviler på at de elsker hverandre, eller den lille jenta i magen. Mn de er jo så skakkjørte i hodet at de virkelig TROR at det er farlig å gå opp mer enn 12-13 kilo, f.eks., og jeg er sikker på at de kommer til å finne en "god" løsning på det sammen

Men som jeg sa over; hun kommer ikke til å gå opp så mye.

Anonymous poster hash: 43f6b...976

Endret av Niennas
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke det er noen som tviler på at de elsker hverandre, eller den lille jenta i magen. Mn de er jo så skakkjørte i hodet at de virkelig TROR at det er farlig å gå opp mer enn 12-13 kilo, f.eks., og jeg er sikker på at de kommer til å finne en "god" løsning på det sammen

Men som jeg sa over; hun kommer ikke til å gå opp så mye.

Anonymous poster hash: 43f6b...976

12-16 kilo er faktisk den anbefalte vektøkningen ved graviditet.

Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg ca 17-19 kg og fikk en baby under 4 kg, jeg gikk ned lle kiloene etterpå så her ble det ingen slankekur eller overtrening. Fikk strekkmerker da, men jeg var ganske tynn før jeg ble gravid. Tenker i ettertid OM jeg kunne vært FLINKERE og trent litt og spist bittelitt sunnere, så kanskje jeg hadde unngått strekkmerkene?? Men jeg fråtset aldri i mat eller snop, spiste helt vanlig, kastet opp mye de første mnd, men likevel gikk jeg opp over de 12 kg som da er anbefalt. Hadde også en helt vanlig fødsel uten smertestillende.

Man må få lov å lure og spørre her uten at andre skal bli helt hissige også :)



Anonymous poster hash: 7ac72...929
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12-16 kilo er faktisk den anbefalte vektøkningen ved graviditet.

Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

Jaaaa. Og? Tror du det betyr at 17-18 kilo (forutsatt at dama er relativt slank fra før) utgjør noen stor risiko? Det er ikke -farlig- å gå opp mer, men det hadde nok vært trasig for team Eriksen.

Faktisk er det langt mer sannsynlig at Caroline vil gå opp MINDRE enn de anbefalte kiloene, hva tenker du om det da? Siden du har satt deg fast på 12-16 mener jeg.

Anonymous poster hash: 43f6b...976

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la på meg ca 17-19 kg og fikk en baby under 4 kg, jeg gikk ned lle kiloene etterpå så her ble det ingen slankekur eller overtrening. Fikk strekkmerker da, men jeg var ganske tynn før jeg ble gravid. Tenker i ettertid OM jeg kunne vært FLINKERE og trent litt og spist bittelitt sunnere, så kanskje jeg hadde unngått strekkmerkene?? Men jeg fråtset aldri i mat eller snop, spiste helt vanlig, kastet opp mye de første mnd, men likevel gikk jeg opp over de 12 kg som da er anbefalt. Hadde også en helt vanlig fødsel uten smertestillende.

Man må få lov å lure og spørre her uten at andre skal bli helt hissige også :)

Anonymous poster hash: 7ac72...929

Jeg gikk opp 30 kg, hadde komplikaksjoner under fødsel og var overvektig i årevis etterpå. Så jeg er en av de som støtter Caroline - i tillegg til at jeg misunner henne kroppen og helsen hun har som gravid. Det ser bare helt fantastisk ut for en som la på seg MASSE.

Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...