Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

.. eller som jeg som blir litt oppgitt når man setter likhetstegn på en norsklærer på småtrinn (som sikkert er imponert over skriftspråket) og en med fagutdannelse i norsk ;)

Jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tviler på at de som hevder de er norsklærere, virkelig er det. Jeg kan overbevise alle på internett om at jeg er lege. Det er ingen som kan sjekke en anonym kommentar om det. (Jeg er ikke lege altså, men det er jo ingen som kan motbevise det.) Det er lett å lyve seg til en tittel i et kommentarfelt, for da virker man så seriøs når man skriver at man er dypt imponert over språket til frua.

Anonymous poster hash: 24303...5c9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at de som hevder de er norsklærere, virkelig er det. Jeg kan overbevise alle på internett om at jeg er lege. Det er ingen som kan sjekke en anonym kommentar om det. (Jeg er ikke lege altså, men det er jo ingen som kan motbevise det.) Det er lett å lyve seg til en tittel i et kommentarfelt, for da virker man så seriøs når man skriver at man er dypt imponert over språket til frua.

Anonymous poster hash: 24303...5c9

Det er vel det jeg mistenker at mange av fjortisene gjør :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele 16 bilder av seg selv i siste innlegg..!



Anonymous poster hash: b54c9...688
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele 16 bilder av seg selv i siste innlegg..!

Anonymous poster hash: b54c9...688

:fnise: Akkurat det samme tenkte jeg! "Adlink" i tillegg, selvsagt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey.. I siste innlegg får hun en kommentar på at hun ikke bør spise fetaost når hun er gravid. Da klarer dama å lire av seg at hun spiser ikke fetaost, hun spiser arla apetina!! Og når en annen leser sider: er ikke arla apetina fetaost da? Så svarer a nei! Haha jeg ler meg i hjel..

Står jo på arla sine sider at det er fetaost jo!

http://www.arla.no/produkter/ost/apetina/apetina-naturell/

Anonymous poster hash: d105e...c56

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey.. I siste innlegg får hun en kommentar på at hun ikke bør spise fetaost når hun er gravid. Da klarer dama å lire av seg at hun spiser ikke fetaost, hun spiser arla apetina!! Og når en annen leser sider: er ikke arla apetina fetaost da? Så svarer a nei! Haha jeg ler meg i hjel..

Står jo på arla sine sider at det er fetaost jo!

http://www.arla.no/produkter/ost/apetina/apetina-naturell/

Anonymous poster hash: d105e...c56

Hun har faktisk rett i det, man kan fint spise denne typen da den er laget av pasteurisert melk. Den ekte fetaosten er laget av upasteurisert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du ofte leser fotballfrue sin blogg, når du finner ut at hun BESTANDIG bruker bindeordet ''ettersom''........



Anonymous poster hash: df91d...18a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har da mange mnd igjen av svangerskapet, er ikke i morgen hun skal føde. Tror hun enda at hun ikke skal få synlig mage?



Anonymous poster hash: 7ac72...929
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

Nei, de er laget av pasteurisert melk.

Ja, men de er holdbar i lang tid. Derfor vil bakteriene kunne komme tilbake når osten står lagret. Det er mindre sannsynlighet for at bakterien finnes der, men den kan dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arla er fakisk ikke ekte fetaost, derfor er det helt ufarlig å spise når man er gravid. :)

Anonymous poster hash: ff3e1...909

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men de er holdbar i lang tid. Derfor vil bakteriene kunne komme tilbake når osten står lagret. Det er mindre sannsynlighet for at bakterien finnes der, men den kan dukke opp.

Men det får være opp til hver enkelt hvor hysterisk man skal være angående slikt. Det er ikke frarådet at gravide spiser disse ostene såfremt de er ferske.

Endret av Zek
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så i det ene øyeblikket gjør hun aldri noe fornuftig og bare sitter og fjoller seg hele dagen, mens i det neste kommer det til å gå utover datteren at hun blogger?

Anonymous poster hash: d19db...880

Hun har en jobb som går ut på å sminke seg, kle seg pent og bli tatt bilder av, samt godkjenne og svare på kommentarer og forhandle med samarbeidspartnere slik at hun blir sponset på alle bauger og kanter. Det er ikke en tung jobb, det er kontorarbeid toppet av «dilling».

Klart at et barn tar mye av egentiden man er vant med før fødsel. Sånn er det jo for alle. Når CBE skriver om sine travle dager kommer det veldig klart frem at hun overdriver, for å sitte foran dataen et par timer og å dra på trening er ikke det folk flest forbinder med en krevende jobb. Når hun da allerede føler seg så travel kan det være interessant å se hvordan hun får det når barnet kommer. Barn krever mye mer tid enn man forestiller seg. I begynnelsen får man jo ikke engang sove sammenhengende, og hun kan ende med kolikkbarn eller andre problemer som gjør det enda tyngre enn normalt.

Det blir spennende å se om overgangen går så glatt som CBE tror nå.

Endret av Zek
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff. Nå er det synd på henne.

Først viste hun frem magen og sa at det var en liiten forskjell selv om alle andre kunne se at hun var like tynn enda. Helt normalt, for øvrig, alle får ikke mage så tidlig.

Men nå som hun HAR mage så gjlr hun det hun kan for å ikke vise den frem.
Den siste poseringa er helt vond å se på. Man skjønner jo at det ikke er for å ta kosebilde med hundene men for å høste noen ''du har jo enda ikke mage og er like tynn enda du!''-kommentarer.

Anonymous poster hash: 43f6b...976

Endret av Niennas
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med de to over her.. Er litt overrasket, har alltid skjønt hun har et litt krampeaktig forhold til mye rart, og veldig behov for å ha kontroll på alt, men har samtidig tenkt at det kan hende det bare virker sånn gjennom bloggen. At man ikke helt kan vite. Så har hun skrevet mange ganger i kommentarfeltet at det er helt greit at kroppen forandrer seg, at hun er glad for det, det er helt naturlig. Men de siste bildene, der lyser det gjennom. Her er det om å gjøre å se minst mulig gravid ut. Få skryt for hvor "flink" man er. Er litt skuffet, faktisk, men det er mest trist for hennes del. Stakkars :(

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil håpe og tro at hun blir fulgt opp av lege og jordmor mtp dette, de må da ha antenner for slikt?

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...