Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eneste de som elsker henne høyt kan si til oss skeptikere at vi er sjalu og feite, akkurat slik fruen sier selv.

Nei jeg er ikke sjalu og ikke feit.

Med et barn som skal ha mat hver 2-3. time minst de første 1-3 mnd kan bli en tøff tørn ja, hun får jo ikke trent 2 ganger daglig da, lagt håret, sprayet seg, støpt negler, tatt 200 bilder av dagens klær osv. Skal bli spennende og se ja ;)

Anonymous poster hash: 7ac72...929

Det er artig at dere alltid trekker "elsker henne høyt kortet". Jeg har ikke sagt noe om at du er feit, det er det du selv som sier. Leser du innlegget mitt står det ingenting om din kroppsstørrelse der. :-)

Hvorfor bryr du deg sånn om hvordan fotballfrue skal klare å overleve etter å ha fått et barn? Det er ikke slik at hun er den eneste i verden som per dags dato bruker mye tid på utseendet, trening og kosthold. Det er heller ikke slik at alle de som bryr seg og har interesser om slike ting, på død og liv skal leve akkurat likens etter de har født barn.

Anonymous poster hash: 72e3e...c80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er jo en extra small. gjør vel ikke noe det? ;) Skjørtet til fotballfrue går jo bare nedover og nedover. det draes ned av magen, så jo litt mage har hun jo. det blir jo slik når hun drar seg selv nedover :)



Anonymous poster hash: 10757...b62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelse?

Jeg tror de fleste er glade over at de ikke lever et liv der kosmetikk, utseende, extensions og klær spiller en så viktig rolle. Jeg skjønner ikke hva det er å være misunnelig på.

Ja, som du sier er de fleste glad for det. Men jeg tror enkelte er sjalu på fotballfrue, og enkelte innlegg her inne antyder dette veldig. Hvorfor er man ellers så sint på en person man ikke kjenner, som kanskje bor på andre siden av landet, som bare har noen andre interesser enn en selv. Tenk hvis man skulle være så sint på alle personer i verden som ikke er akkurat slik en selv er. Alle kan ikke være like.

Og nå blir vel noen å si at dette er pga diverse kommentarer (fra mannen til Caroline), som gjør at Caroline fortjener all hetsen. For det første, så kom de kommentarene som et motsvar til alle som kritiserte Caroline daglig for hennes "stygge" og tynne kropp. For det andre så er det urelevant; det veier jo ikke opp for all mobbingen som skjer her inne.

Mobbingen her inne dreier seg nemlig om hver minste lille filleting med denne (stakkars) dama. Ingenting hun gjør er rett. Alt hun sier, gjør, har på seg osv, er feil i manges øyne her inne. Veldig mange er ute etter å TA henne. Ja, kanskje er det fordi hun lever et tilsynelatende "perfekt" liv ("perfekt" sminke, "perfekt" hjem , alltid ryddig osv), noe hun ikke legger skjul på, og derfor ønsker andre å finne feil. Det skjønner jeg for så vidt. Imidlertid har vi de ekstreme mobberne, de som virkelig har lagt Caroline for hat. Hverken det at mannen har uttalt diverse ting eller det at Caroline gir uttrykk for et perfekt liv, veier opp for alt det stygge som blir sagt om henne; utseendet, hennes evne til å bli en god mor, hvor synd det er i hennes (ufødte) barn, hennes fokus på trening og kosthold , spesifikke ting som er feil med ansiktet hennes osv.

Når en og samme person kritiserer alle disse tingene, ja, hva annet ann misunnelse kan ligge bak?

Anonymous poster hash: 72e3e...c80

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det nesten blir litt latterlig når fotballfrue forklarer sin tynne kropp med at folk er skapt forskjellige. Hennes kropp kommer av trening 5 ganger i uka de siste 10 årene og sunn kost med lite sukker. Søsteren hennes er jo normalt slank og tror ikke hun er så streng mot seg selv. Synes faktisk hun ser ennå tynnere ut i ansiktet nå etter at hun har blitt gravid, tror hun er livredd for en ekstra kilo som ikke er relatert til magen. Kommer også med den kommentaren at bloggen viser kun en brøkdel av hennes liv..for noe tull, man danner seg et ganske godt inntrykk av hennes personlighet ved å lese bloggen og hva hennes liv dreier seg om, , og ikke minst hennes ektemann, ridder og manager..han har jo vist sine sider han også.

Anonymous poster hash: 5e417...ca4

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så irriterende misunnelseskortet er. Selv om noen er virkelig kjipe og mobber og skriver stygge ting om FF så betyr faktisk ikke det at de er misunnelige, det går an å mislike folk, både med god grunn og helt uten grunn, og det trenger ikke være misunnelse i det hele tatt! Er så irriterende når folk bare "det MÅÅÅ være misunnelse, det KAN ikke være noe annet!" Eh jo, du tar feil, det kan være alt mulig annet. :bond:

(For å presisere, jeg har ikke skrevet et eneste AB-innlegg i disse trådene som jeg kan huske, blir bare så innmari irritert over at noen tror at alle som misliker noen eller er slemme mot noen MÅ være misunnelig)

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det er sykt at to mennesker mener at det er naturlig å brette ut livet til et lite barn bare fordi andee idioter på facebook gjør det. Et barn klarer ikke skille mellom forskjellige fasader (utrolig at man er nødt til å ordlegge seg slik) - den dama og alle andre damer som gjør det samme; selvopptatte høner!

Anonymous poster hash: a50b0...ef2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

Personlig synes jeg det er sykt at to mennesker mener at det er naturlig å brette ut livet til et lite barn bare fordi andee idioter på facebook gjør det. Et barn klarer ikke skille mellom forskjellige fasader (utrolig at man er nødt til å ordlegge seg slik) - den dama og alle andre damer som gjør det samme; selvopptatte høner!

Anonymous poster hash: a50b0...ef2

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TinaT

Herregud så irriterende misunnelseskortet er. Selv om noen er virkelig kjipe og mobber og skriver stygge ting om FF så betyr faktisk ikke det at de er misunnelige, det går an å mislike folk, både med god grunn og helt uten grunn, og det trenger ikke være misunnelse i det hele tatt! Er så irriterende når folk bare "det MÅÅÅ være misunnelse, det KAN ikke være noe annet!" Eh jo, du tar feil, det kan være alt mulig annet. :bond:

(For å presisere, jeg har ikke skrevet et eneste AB-innlegg i disse trådene som jeg kan huske, blir bare så innmari irritert over at noen tror at alle som misliker noen eller er slemme mot noen MÅ være misunnelig)

Mislike folk helt uten grunn?

Hvordan i all verden får du det til?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bry seg om FF når det eneste dere kan komme med er negativt? La da dama få være i fred, la henne gjøre det hun vil, når hun vil, hvor hun vil, det er hennes liv, ikke deres. Skjønner ikke at dere har så liten tid at dere MÅ diskutere henne dag inn og dag ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mislike folk helt uten grunn?

Hvordan i all verden får du det til?

Jeg sier ikke at jeg gjør det, men at andre kan gjøre det. Forøvrig hender det jeg misliker folk bare pga en følelse.. at de ikke gir gode vibber om du skjønner. Det kan kanskje regnes som en grunn men sikkert ikke en god en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildene fra det siste blogginnlegget syns jeg hun ser overraskende naturlig ut. Fortjener en liten klapp egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På bildene fra det siste blogginnlegget syns jeg hun ser overraskende naturlig ut. Fortjener en liten klapp egentlig.

Mener du det med hundene? For da er jeg helt enig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så irriterende misunnelseskortet er. Selv om noen er virkelig kjipe og mobber og skriver stygge ting om FF så betyr faktisk ikke det at de er misunnelige, det går an å mislike folk, både med god grunn og helt uten grunn, og det trenger ikke være misunnelse i det hele tatt! Er så irriterende når folk bare "det MÅÅÅ være misunnelse, det KAN ikke være noe annet!" Eh jo, du tar feil, det kan være alt mulig annet. :bond:

(For å presisere, jeg har ikke skrevet et eneste AB-innlegg i disse trådene som jeg kan huske, blir bare så innmari irritert over at noen tror at alle som misliker noen eller er slemme mot noen MÅ være misunnelig)

Jeg er heller ikke glad i misunnelseskortet. Omtrent like lite som jeg er glad i jantelovkortet. Jeg synes det er en billig måte å sable ned andres argumenter på - og det er irriterende når man virkelig ikke liker noe eller noen å bli konfrontert med en påstand om at man bare har mindreverdighetskomplekser og egentlig vil være som vedkommende. Det er også helt umulig å tilbakevise, for hva skal man si? "Nehehei, det vil jeg ikke, så"? Barnehagediskusjon.

Jeg har ingen problemer med å tro at folk er genuine når de sier de ikke liker FF fordi de synes hun er overfladisk, tilgjort, uærlig, selvsentrert etc. Det jeg imidlertid synes preger trådene om henne, er en nærmest sykelig smålighet og intoleranse for at noen er annerledes enn en selv, og de mest latterlige spekulasjoner. Eksempelvis som at hun skal ha blitt gravid for å få mer trafikk til bloggen. Snakker om vanvittig demonisering av et menneske ...

Nei, jeg tror ikke de verste meggene her inne er misunnelige. Men jeg kan finne mange andre ord: smålige, hykleriske, selvtilfredse, intolerante, moraliserende og noen ganger totalt uintelligente, er bare noen av beskrivelsene som umiddelbart popper opp.

Endret av Niennas
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TinaT

Har du tenkt over at det kan handle om at hun provoserer? Utfordrer andres meninger, livssyn, verdier, osv? Og at hun som regel kommer med feige motargumenter og knebler de som er skeptiske ved å bl.a. si "jeg er såå mye mer enn det dere ser her, ellers er jeg flott altså". Hvem kan argumentere mot det? Vi aner jo ikke hva annet hun har å by på, for hun skjuler det jo.

Han kommer som regel med billige argumenter, det er det han gjør for å "vinne" diskusjoner. Det er totalt irrelevant at en person bruker ulike nick, spørsmålet er fortsatt det samme. Jeg har rett til å være anonym i kommentarfeltet, så har de rett til å velge å slippe det gjennom eller ikke. Når jeg først er anonym, så er det ikke alltid jeg heller husker hva jeg kalte meg for 7 måneder siden. Dårlig gjort av dem å misbruke informasjon de har om de som kommenterer, det er rett og slett barnslig.

Anonymous poster hash: 33ad4...22d

Men du husker sikkert om du skrev som mann eller kvinne?

Når man skriver ene og alene for å være kvalm og provosere - ja, da synes jeg ikke det er noe problem av de legger ut alle navnene du har brukt.

Hvis man skriver et normalt innlegg med normal høflighet så gjør de ikke sånt.

Hvis dette paret irriterer deg så til de grader så for all del la være å gå inn på bloggen. Hvorfor går du inn og i tillegg bruker energi på å kommentere? Det er for meg helt ubegripelig.

Jeg har også personer og ting som irriterer meg og som fronter saker som er meg totalt uinteressant - da bruker jeg ikke min dyrebare tid på å la meg provosere - hvorfor i all verden skulle jeg det? Verden er tross alt ikke befolket av folk med like meninger og like interessert. Det er rom for oss alle og det er ingen som har rett til å dømme noen som ikke gjør noe annet enn å være annerledes enn deg selv.

Vi kan ikke like alle og alle kan ikke like oss .. sånn er det og sånn vil det alltid være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men du husker sikkert om du skrev som mann eller kvinne?

Når man skriver ene og alene for å være kvalm og provosere - ja, da synes jeg ikke det er noe problem av de legger ut alle navnene du har brukt.

Hvis man skriver et normalt innlegg med normal høflighet så gjør de ikke sånt.

Hvis dette paret irriterer deg så til de grader så for all del la være å gå inn på bloggen. Hvorfor går du inn og i tillegg bruker energi på å kommentere? Det er for meg helt ubegripelig.

Jeg har også personer og ting som irriterer meg og som fronter saker som er meg totalt uinteressant - da bruker jeg ikke min dyrebare tid på å la meg provosere - hvorfor i all verden skulle jeg det? Verden er tross alt ikke befolket av folk med like meninger og like interessert. Det er rom for oss alle og det er ingen som har rett til å dømme noen som ikke gjør noe annet enn å være annerledes enn deg selv.

Vi kan ikke like alle og alle kan ikke like oss .. sånn er det og sånn vil det alltid være.

De kommentarene LK refererte (med navnene) til var jo også i samme innlegg, så den unnskyldningen var litt dårlig.... ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ikke ligge unna skalldyr når man er gravid?

Anonymous poster hash: d105e...c56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ikke ligge unna skalldyr når man er gravid?

Anonymous poster hash: d105e...c56

Niks, bare enkelte typer fisk man burde holde seg unna, ellers er sjømat trygt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...