Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg ler meg ihjel av siste innlegg med bilder. Helt tragisk hvor krampe hun er,,,,, "skipperlue".Dette er første gang jeg skriver om henne. og forhåpentlig siste,,,

Anonymous poster hash: b50a5...342

Håper det gjorde godt å få skrevet det, da?

Jeg for min del er glad at jeg ikke absolutt MÅ skrive eller si alt jeg mener.

Anonymous poster hash: 460ab...9d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, huff, vi må vel alle bare slanke oss og slutte å være så misunnelige. Personlig er jeg meget glad for at jeg ikke har tilbragt tjueårene med å utlevere meg i en blogg.

Nå er jo CBE gjeldfri om få år (ref. hennes egne uttalelser i bloggen), så da er det vel kanskje ikke så nøye om hun aldri kan ta en vanlig jobb. Men helt ærlig, folkens, tror dere hun vil bli ansatt i noen nettavis eller for den saks skyld kvinnemagasin som for eks. Elle? Jeg har mine tvil. Enda godt hun har blitt så rik av å blogge, for å bikke 30 uten reell arbeidserfaring kan ikke være helt enkelt.

Endret av Zek
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, huff, vi må vel alle bare slanke oss og slutte å være så misunnelige. Personlig er jeg meget glad for at jeg ikke har tilbragt tjueårene med å utlevere meg i en blogg.

Nå er jo CBE gjeldfri om få år (ref. hennes egne uttalelser i bloggen), så da er det vel kanskje ikke så nøye om hun aldri kan ta en vanlig jobb. Men helt ærlig, folkens, tror dere hun vil bli ansatt i noen nettavis eller for den saks skyld kvinnemagasin som for eks. Elle? Jeg har mine tvil. Enda godt hun har blitt så rik av å blogge, for å bikke 30 uten reell arbeidserfaring kan ikke være helt enkelt.

Du må være litt sjelden, tviler på at det er noen andre menn som føler at de må slanke seg av å lese Fotballfrue-bloggen.

Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være litt sjelden, tviler på at det er noen andre menn som føler at de må slanke seg av å lese Fotballfrue-bloggen. Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Her er det virkelig hakk i plata, skjønner jeg. Finn på noe nytt, blir litt ensformig å repetere at jeg er mann i annethvert innlegg.

Og kanskje diskutere tema og ikke kjønnet mitt?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det virkelig hakk i plata, skjønner jeg. Finn på noe nytt, blir litt ensformig å repetere at jeg er mann i annethvert innlegg.

Og kanskje diskutere tema og ikke kjønnet mitt?

Det "temaet" får du diskutere med noen like oppegående "menn" som deg selv. Jeg ser heller fotballkampen som går på TV nå.

Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "temaet" får du diskutere med noen like oppegående "menn" som deg selv. Jeg ser heller fotballkampen som går på TV nå.

Anonymous poster hash: 460ab...9d4

Det forstår jeg godt, vanskelig å skjønne hvorfor du er i et diskusjonsforum når alt du bedriver er personangrep.

Ville du ha kred for at du skulle se fotball? 22 menn som løper etter en ball, kan skjønne det stimulerer deg mer ja. :)

Endret av Zek
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av de i overkant 24 000 folkene som liker henne på Facebook er den mest populære aldersgruppen faktisk 18-24 år. Blir det for mye gravidsnakk er hun neppe på topp hos den gruppen så veldig mye lengre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du husker sikkert om du skrev som mann eller kvinne?

Når man skriver ene og alene for å være kvalm og provosere - ja, da synes jeg ikke det er noe problem av de legger ut alle navnene du har brukt.

Hvis man skriver et normalt innlegg med normal høflighet så gjør de ikke sånt.

Hvis dette paret irriterer deg så til de grader så for all del la være å gå inn på bloggen. Hvorfor går du inn og i tillegg bruker energi på å kommentere? Det er for meg helt ubegripelig.

Jeg har også personer og ting som irriterer meg og som fronter saker som er meg totalt uinteressant - da bruker jeg ikke min dyrebare tid på å la meg provosere - hvorfor i all verden skulle jeg det? Verden er tross alt ikke befolket av folk med like meninger og like interessert. Det er rom for oss alle og det er ingen som har rett til å dømme noen som ikke gjør noe annet enn å være annerledes enn deg selv.

Vi kan ikke like alle og alle kan ikke like oss .. sånn er det og sånn vil det alltid være.

Det er ikke alltid jeg skriver et navn et gang, jeg kan bruke tall, tegn eller tullenavn, som "kattungen". Når jeg er anonym tydeliggjør jeg det, jeg skjuler meg ikke bak en annen persons navn. Jeg beskytter meg selv på nett, alle som ikke gjør det kan rett og slett ikke nok om nettkultur, internett generelt og egne rettigheter.

Uansett om navnene han outet var anonyme eller ikke, det er og blir dårlig gjort å dele slik informasjon, og snu debatten over fra "pinlig sak" til personen som stilte spørsmålet. Hvorfor ikke bare drite i å publisere? Publiserte de kommentaren for å kunne drite ut vedkommende?

Jeg så virkelig ikke det provoserende i den kommentaren. "Alle" vet at LK alltid forsvarer frua si rundt om i media, om det er over telefon eller i et kommentarfelt. Det er lov å lure på hvorfor, personlig synes jeg det er en smule frekt å ta stemmen fra munnen til kona og svare for henne, man kan jo tro at han opererer som PR-ansvarlig for familien eller noe i den dur. Men det vil de jo ikke svare på, så man vet jo ikke.

Og du legger veldig mye i teksten min som jeg ikke har skrevet. De irriterer meg ikke "til de grader". Jeg skriver hyggelige ting på bloggen hennes, og kan innimellom stille et kritisk, men saklig, spørsmål. Selv om jeg er hyggelig er jeg da ikke naiv, jeg ser fortsatt hvordan de opererer, og at de kjører feige taktikker i ny og ne. Det krasset svaret mitt var til brukeren som ikke evnet å en gang tenke at kritikk kan handle om så utrolig mye mer enn sjalusi, og det under var min ærlige mening.

Forøvrig: jeg er drittlei forslaget av å slutte å lese bloggen, bare fordi man er litt kritisk. Det er oppbrukt folkens, finn på noe nytt om dere ikke takler at populære saker på nåtidens agenda blir diskutert.

Foe det første skjønner jeg (og anbefaler også) folk å bruke alias og falske epostadresser når de kommenterer i bloggen til FF, fordi hvis ikke kan man risikere å bli outet på det groveste. Det har skjedd mange ganger.

Om man velger å bruke hundre alias så er det irrelevant. LK er, i likhet med sin fru, veldig flink til å diskutere person istf sak. Det der var bare nok et eksempel på det, hva med alle de gangene de har misbrukt epostadresser til å henge ut de som kommenterer? Han og FF har flere ganger referert til info innhentet via FB. De har lagt ut både navn, yrke og mye annet. Det er utrolig uproft av dem og det er snakk om et mønster.

Å holde seg til sak er vanskelig for disse to. Det er direkte flaut å se såkalt voksne mennesker drive på sånn. Greit at de har roet seg litt, det er lenge siden de har truet bloggere med advokat eller lurt mindreårige til å betale tusenvis for juggelsmykker men det er nå engang slik de opererer.

Dette.

Anonymous poster hash: 33ad4...22d

Endret av Bond
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foe det første skjønner jeg (og anbefaler også) folk å bruke alias og falske epostadresser når de kommenterer i bloggen til FF, fordi hvis ikke kan man risikere å bli outet på det groveste. Det har skjedd mange ganger.

Om man velger å bruke hundre alias så er det irrelevant. LK er, i likhet med sin fru, veldig flink til å diskutere person istf sak. Det der var bare nok et eksempel på det, hva med alle de gangene de har misbrukt epostadresser til å henge ut de som kommenterer? Han og FF har flere ganger referert til info innhentet via FB. De har lagt ut både navn, yrke og mye annet. Det er utrolig uproft av dem og det er snakk om et mønster.

Å holde seg til sak er vanskelig for disse to. Det er direkte flaut å se såkalt voksne mennesker drive på sånn. Greit at de har roet seg litt, det er lenge siden de har truet bloggere med advokat eller lurt mindreårige til å betale tusenvis for juggelsmykker men det er nå engang slik de opererer.

Meg over her. Altså dette, for å presisere.

Anonymous poster hash: 33ad4...22d

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, bare enkelte typer fisk man burde holde seg unna, ellers er sjømat trygt :-)

Man bør ikke spise krabbeskjell, i hvertfall spise kun det hvite kjøttet.

Anonymous poster hash: 5e417...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid jeg skriver et navn et gang, jeg kan bruke tall, tegn eller tullenavn, som "kattungen". Når jeg er anonym tydeliggjør jeg det, jeg skjuler meg ikke bak en annen persons navn. Jeg beskytter meg selv på nett, alle som ikke gjør det kan rett og slett ikke nok om nettkultur, internett generelt og egne rettigheter.Uansett om navnene han outet var anonyme eller ikke, det er og blir dårlig gjort å dele slik informasjon, og snu debatten over fra "pinlig sak" til personen som stilte spørsmålet. Hvorfor ikke bare drite i å publisere? Publiserte de kommentaren for å kunne drite ut vedkommende?Jeg så virkelig ikke det provoserende i den kommentaren. "Alle" vet at LK alltid forsvarer frua si rundt om i media, om det er over telefon eller i et kommentarfelt. Det er lov å lure på hvorfor, personlig synes jeg det er en smule frekt å ta stemmen fra munnen til kona og svare for henne, man kan jo tro at han opererer som PR-ansvarlig for familien eller noe i den dur. Men det vil de jo ikke svare på, så man vet jo ikke.Og du legger veldig mye i teksten min som jeg ikke har skrevet. De irriterer meg ikke "til de grader"hyggelige ting på bloggen hennes, og kan innimellom stille et kritisk, men saklig, spørsmål. Selv om jeg er hyggelig er jeg da ikke naiv, jeg ser fortsatt hvordan de opererer, og at de kjører feige taktikker i ny og ne. Det krasset svaret mitt var til brukeren som ikke evnet å en gang tenke at kritikk kan handle om så utrolig mye mer enn sjalusi, og det under var min ærlige mening.Forøvrig: jeg er drittlei forslaget av å slutte å lese bloggen, bare fordi man er litt kritisk. Det er oppbrukt folkens, finn på noe nytt om dere ikke takler at populære saker på nåtidens agenda blir diskutert. Dette. Anonymous poster hash: 33ad4...22d

Grunnen til at Lars Kristian forsvarer sin kom er fordi grunnet kjærlighet til henne og også opprettholde et positivt image rundt merkevaren fotballfrue. Han er jo deleier, hovedaksjonær, talsmann for firmaet fotballfrue, så det er jo klart det ligger i hans interesse å forsvare henne i alt det hun gjør. Han greier overhode ikke å se noe kritisk på noe av det fruen presterer å legge ut på bloggen eller henne som person, men ser at de har greid å moderere sin tilbakemeldinger til kriske lesere. De har vel planer om å utvide firmaet fotballfrue når han blir ferdig med nettstudier innenfor ernæring. Det blir vel en blogg med ernæring og treningstiltsk for en sunn livstil. Det blir nok ikke lenge før den er oppe å går tenker jeg. Fotball karrieren er vel snart på hell, har jo vært mye skadet og benkesliter i Odd. Blir overrasket hvis det er noen som vil fornye en fotballkontrakt med han neste år.

Anonymous poster hash: 5e417...ca4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, huff, vi må vel alle bare slanke oss og slutte å være så misunnelige. Personlig er jeg meget glad for at jeg ikke har tilbragt tjueårene med å utlevere meg i en blogg.

Nå er jo CBE gjeldfri om få år (ref. hennes egne uttalelser i bloggen), så da er det vel kanskje ikke så nøye om hun aldri kan ta en vanlig jobb. Men helt ærlig, folkens, tror dere hun vil bli ansatt i noen nettavis eller for den saks skyld kvinnemagasin som for eks. Elle? Jeg har mine tvil. Enda godt hun har blitt så rik av å blogge, for å bikke 30 uten reell arbeidserfaring kan ikke være helt enkelt.

Hennes jobb er jo bloggen, så jeg skjønte ikke helt det med arbeidserfaring. Hun tar seg nesten aldri fri og bruker mye tid på blogge. Hun elske jobben sin, og betaler sin skatt. Tenker hun mye mer enn en gjennomsnittlig norsk jente i hennes alder også. Skal faktisk på kred for den jobben hun har gjort med bloggen.

Selv om jeg synes hun ekstremt utseende fiksert og jålete, og må ha et stort oppmerksomhetsbehov basert på utseende, har hun jo greid å levere et produkt hver dag som leses av mange tusen personer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes jobb er jo bloggen, så jeg skjønte ikke helt det med arbeidserfaring. Hun tar seg nesten aldri fri og bruker mye tid på blogge. Hun elske jobben sin, og betaler sin skatt. Tenker hun tjener mye mer enn en gjennomsnittlig norsk jente i hennes alder også. Skal faktisk på kred for den jobben hun har gjort med bloggen.

Selv om jeg synes hun ekstremt utseende fiksert og jålete, og må ha et stort oppmerksomhetsbehov basert på utseende, har hun jo greid å levere et produkt hver dag som leses av mange tusen personer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan aldri tenke meg at fotballfruen vil ha noe problem med å få jobb i et magasin for kvinner, tvert i mot. Hun har jo høye lesertall å vise til.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så virkelig ikke det provoserende i den kommentaren. "Alle" vet at LK alltid forsvarer frua si rundt om i media, om det er over telefon eller i et kommentarfelt. Det er lov å lure på hvorfor, personlig synes jeg det er en smule frekt å ta stemmen fra munnen til kona og svare for henne, man kan jo tro at han opererer som PR-ansvarlig for familien eller noe i den dur. Men det vil de jo ikke svare på, så man vet jo ikke.

Anonymous poster hash: 33ad4...22d

Virkelig? Vet du hva, jeg synes at det var en utrolig dumt spørsmål å stille, for hvordan kan det være så vanskelig å forstå at ektefeller forsvarer hverandre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer bare på når hun en gang skal vise oss denne magen, jeg.. For vi har jo sett at den er der. Hun snakker jo hele tiden om hvor mye hun gleder seg til at den kommer, og til å vise den frem. Jeg vil se den! Ikke skjul den bak store gensre :snurt: Hun kan da ikke være mye stol over den.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan aldri tenke meg at fotballfruen vil ha noe problem med å få jobb i et magasin for kvinner, tvert i mot. Hun har jo høye lesertall å vise til.

Klipp og lim-journalistikken hennes er ikke mye å skryte av og hva angår lesertall så sier de lite om kvaliteten på bloggen.

Dessuten har hun ingen annen arbeidserfaring. Det er vanskelig nok å få jobb i den bransjen med erfaring og kontakter på plass, kan ikke skjønne at hun skal ha gode sjanser til en annen jobb etter bloggingen. Men tror heller ikke det er nødvendig så lenge hun tjener grovt på å blogge, vet bare at jeg selv hadde vært flau om min eneste ting på cv-en var en blogg med et så negativt omdømme.

Endret av Zek
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipp og lim-journalistikken hennes er ikke mye å skryte av og hva angår lesertall så sier de lite om kvaliteten på bloggen.

Dessuten har hun ingen annen arbeidserfaring. Det er vanskelig nok å få jobb i den bransjen med erfaring og kontakter på plass, kan ikke skjønne at hun skal ha gode sjanser til en annen jobb etter bloggingen. Men tror heller ikke det er nødvendig så lenge hun tjener grovt på å blogge, vet bare at jeg selv hadde vært flau om min eneste ting på cv-en var en blogg med et så negativt omdømme.

Hvilke av dagens magasiner for kvinner bryr seg om kvalitet så lenge de har lesere? Det er jo bare å se på artiklene vi får servert her på KG.. Mesteparten er hjernedødt ræl.

Annonsører kaster jo produktene sine etter henne for at hun skal omtale dem på bloggen sin. Nettavisen har allerede et samarbeid med flere bloggere, fotballfrue inkludert. Er helt sikker på at mange ville vært mer enn villige nok til å avse litt spalteplass hvis hun skulle ytre det minste lille ønske om jobb.

Jeg ville også vært flau av å ikke ha noe annet enn "journalistutdanning" fra norges kreative fagskole og blogging på CV'en, men så ønsker ikke jeg å gjøre meg selv til et kommersielt produkt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun svarer alltid utrolig frekt når noen kommenterer noe som ikke er ren hylling av fruen, hjemmet og mannen...

En annen ting;

Dobbel espresso bør man være forsiktig med når man er gravid.



Anonymous poster hash: ba932...c0e
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med "Oi, det må visst ha sneket seg inn en liten skrivefeil der ja ;)"? Men neida, her skal det latterliggjøres over en lav sko.



Anonymous poster hash: d5c0c...5db
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...