Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så interessant å se hvilken bh fruen skal ha på seg i dag.

Anonymous poster hash: 27a28...ad2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Caroline har ikke silikonpupper (men ikke se bort fra at det kommer til å bli et tema når hennes mye selvomtalte nye BYSTE (favorittordet) har blitt så stor(er det ingen som reagerer på hvor ofte dette skal dras opp, hvem nevnte privatliv/"vi deler ikke alt?" - melk skal ut - pppppffffffffffff = luftballonger), men å gå med hår fra mange kvinner som lever svært fattig - null problem. Det er jo så ekte, atte.

Jeg er glad jeg vokste opp med en mor som fortalte meg at det er bare stygge jenter som trenger å sminke seg. Jeg trodde selv på det til jeg var 15-16, og det lot meg være barn litt lengre. Det er ikke så vanskelig å lære et barn noe sånt om du svøper deg i falske dilldallerier til vanlig. Hadde jeg brukt løshår tror jeg jammen jeg hadde blitt arveløs.

Anonymous poster hash: a50b0...ef2

Enig i at FF har gått litt for lang særlig med treningsfokus og litt vel for mye fasade... Jeg syns hun sminker seg fint og (til tider) kler seg bra. Men det er synd at hun har satt på dette åpenbart falske, alt for lange håret, det er too much og ser bare harry ut. Men likevel, husk - særlig du AB over meg - det å være opptatt av hår/sminke/klær utseendet trenger ikke være "falskt" på noen måte; det er en viktig måte å uttrykke sin identitet på for de fleste kvinner, og slik har det vært i århundrer... Man kan ha sunne verdier, høy moral og være en fantastisk mor selv om man har et veldig stylet ytre!... (Angående moral så har FF kanskje litt å jobbe med da!..) :fnise: Jeg er litt enig i det du skriver om hår extensions, at nesten all verdens hair extensions stammer fra fattige kvinner det er i det etiske grenseland... Jeg hadde satt pris på om Caroline kunne skrive et innlegg om den etiske siden ved extensions... Det meste av indisk extensions (som vel er det Caroline bruker?) stammer fra hår indiske kvinner donnerer gratis til templer som et offer til Gudene, og det håret selges videre av mennene som driver templet, så de få mennene der blir rike, mens kvinnene får ingenting... :(

Anonymous poster hash: 7c7b4...1f0

Endret av Niennas
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle misunner en med skjemage, sukk.

Anonymous poster hash: c2f67...0c7

Hva er en "skjemage" :)?

Anonymous poster hash: 56686...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv naturlig tynn (faktisk like tynn som FF) og jeg blir ofte selv såret av kommentarer som kaller henne skjellett, beinete osv, men som tynn er det dessverre lett å se at hun trekker inn magen på det bildet... :( Jeg leste en kommentar under avisartikkelen om henne; at ryggen hennes på den høyre delen av bildet hvor hun poserer i den rutete boxeren er manipulert litt "inn"!?? Jeg er ingen ekspert på å se om bilder er manipulert...døren bak svaien i korsryggen hennes er litt "blurry", men jeg håper ikke at hun ser seg nødt til å manipulere bilder slik...?? :(Ikke alt med FF-bloggen er galt; i starten da jeg begynte å lese bloggen hennes ga bloggen meg et lite egoboost fordi jeg selv har hatt komplekser som tynn og ganske flatbrystet, har vært flau for å vise meg i bikini i mange år...men da jeg så FF vise seg i bikini på bloggen for første gang så tenkte jeg "man kan se bra ut selv om man har små pupper og litt ribben som stikker ut, yeah!" Men etterhvert som årene har gått og FF bare har blitt mer og mer "polert", og til og med muligens redigerer bildene litt...hm....den bloggen gir meg ikke så mye egoboost lengre... :(

For å si noe positivt, så likte jeg innlegget hennes om billige sommerkjoler og om de kåpene - det er sånne moteinnlegg jeg vil lese på bloggen, ikke bare innlegg om trening, gravidmage, mat og kropp! (Hvis du leser dette Caroline så håper jeg at du blogger mer om mote framover og mindre om kropp!)



Anonymous poster hash: 7c7b4...1f0

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor legger noen på seg 12 og noen 30??? Jeg trente ikke, gikk bare litt tur, kastet mye opp, spiste normalt, 3-4 måltider pr dag. Min venninne la på seg 30 kg, mye var vann, ble slank som en sylfide 2 uker etter fødselen, så man kan vel ikke alltid styre antall kilo???

Anonymous poster hash: 7ac72...929

Det er bullshit - det nekter jeg å tro.

La på seg 30 kilo og var syltynn etter 2 uker???

Jeg la på meg 30 kilo. 12 kilo forsvant med fødselen - resten brukte jeg lang, lang tid på å bli kvitt.

Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at FF har gått litt for lang særlig med treningsfokus og litt vel for mye fasade... Jeg syns hun sminker seg fint og (til tider) kler seg bra. Men det er synd at hun har satt på dette åpenbart falske, alt for lange håret, det er too much og ser bare harry ut. Men likevel, husk - særlig du AB over meg - det å være opptatt av hår/sminke/klær utseendet trenger ikke være "falskt" på noen måte; det er en viktig måte å uttrykke sin identitet på for de fleste kvinner, og slik har det vært i århundrer... Man kan ha sunne verdier, høy moral og være en fantastisk mor selv om man har et veldig stylet ytre!... (Angående moral så har FF kanskje litt å jobbe med da!..) :fnise: Jeg er litt enig i det du skriver om hår extensions, at nesten all verdens hair extensions stammer fra fattige kvinner det er i det etiske grenseland... Jeg hadde satt pris på om Caroline kunne skrive et innlegg om den etiske siden ved extensions... Det meste av indisk extensions (som vel er det Caroline bruker?) stammer fra hår indiske kvinner donnerer gratis til templer som et offer til Gudene, og det håret selges videre av mennene som driver templet, så de få mennene der blir rike, mens kvinnene får ingenting... :(

Anonymous poster hash: 7c7b4...1f0

Denne kvinnen bruker altså flere timer hver morgen for å gjøre seg klar til "shoot". Det er jo godt mulig at hun anser det for å være helt normalt selv om hun er modell "for seg selv" og mannen er ansatt som fotograf, jeg kaller det ren og skjær galskap. Det er rart hvor forskjellig vi mennesker kan være.

En ting er å bruke litt sminke som f eks et tynt lag med maskara og litt lebestift. De fleste ligner på seg selv med dette på. Noe annet blir det når du smører deg inn med krigsmaling som du trenger 5 produkter til for å fjerne. Konsumeriet hos den kvinnen er helt ekstremt, det er ikke direkte uvanlig i dagens samfunn (det sier litt om galskapen), men hun er og blir et offentlig symbol på svært mye som er helt avskyelig og en negativ utvikling.

Jeg hyller jenter og kvinner som tør å være seg selv uten å måtte bruke eksterne midler og maling for å bli noe vi vitterlig ikke er. Hun har påsatt hestehår, påsatte akrylnegler, neglelakk til enhver tid, tjukt med sminke og særdeles ofte bruker hun påsatte løsvipper. Det er ikke snakk om småtterier for å "booste selvtilliten". Hvorfor trenger kvinner dette for å bygge opp seg selv? Er ingen gode nok som de er? Jeg misunner ikke de småjentene som må vokse opp med denne galskapen. Et tankekors er jo å se jentene som hyller Bieber - da jeg så bildene fra konserten tenkte jeg; Jøss, er disse fansene over 20 år alle mann? Neida, det er 12-åringer med et likt sminkekonsum som FF. Det er både kvalmt og trist på samme tid.

Du kan jabbe alt du vil om moral og verdier, men der er jeg slettes ikke enig med deg. FF selger seg selv og selger kroppen sin. Jeg synes ikke det er spesielt verdig å vise hele Norge hvor stor kløft man har hatt eller nærbildet av skrittet når man sitter i en knøttliten hotpants. Man ser det meste. Hun spiller beviselig på utseende og sex, det siste kanskje ubevisst, og hun er altså ikke alene om dette - la meg understreke det, men hun er en av de største bloggerne i dag og hun har selv satt seg i denne stolen og da bør hun jammen tåle å bli motsagt. Det er vanskelig å være det "face-to-face"-online da man aldri vet hva hun og hennes hevngjerrige make finner på - de oppfatter vel dette som hets også.

Nå er det faktisk slik at du skiller deg ut mest om du ikke farger håret og bruker mye sminke, se på klassebilder av ungdomsskoleklasser i dag; alle ser helt like ut. Det er ingen personlighet, ingen særegenhet - ingen sjel. Livet handlet ikke om hvordan du skiller deg ut utseendemessig, stol heller på at din egen personlighet og sjarme gjør susen.

Anonymous poster hash: a50b0...ef2

Endret av Niennas
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo hun ble like tynn igjen etter 30 kg opp, mye av dette var vann da. Hun ammet også i 14 mnd, så mulig mye av ammingen skyldtes vektnedgang? Barnet hadde kolikk da, så det ble mye bæring og lange turer i vognen, så joda det er mulig å ta av 30 kg etter en fødsel :)

Enig med dere anonyme over her, det er en falsk fasade hun og mange andre rosabloggere fronter og vi bør faktisk passe på døtrene våre i fremtiden. Skal de virkelig måtte dolle seg slik opp som Fruen og andre med hairextensin, botox, restylane, negler, +++++ for å bli verdsatt?? Nei, slike verdier vil ikke jeg ha,



Anonymous poster hash: 7ac72...929
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHAAT??? Er hun i sengen i hele dag?? Nei, nå står ikke verden til påske.



Anonymous poster hash: 7ac72...929
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se mobbingen her, men deg om det :)



Anonymous poster hash: 7ac72...929
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfruen hadde for ei stund siden et innlegg der hun og mannen var på besøk til et vennepar der dama i huset var gravid, med en bitteliten mage når hun var høygravid, og venninna hadde bare lagt på seg 5kg, selv om hun var syltynn fra før.

FF kommenterte selv i sitt eget innlegg at hun håpte at hun selv kom til å være like flink som venninna og bare gå opp 5kg og holde seg like slank........ Dette var ifjor vinter tror jeg, husker ikke akkurat datoen.

Så jo; Caroline er sykelig opptatt av å holde seg tynn under svangerskapet.



Anonymous poster hash: ba932...c0e
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg selv i å tenke på hvordan hun hadde vært uten mannen sin..

Anonymous poster hash: ff3e1...909

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfruen hadde for ei stund siden et innlegg der hun og mannen var på besøk til et vennepar der dama i huset var gravid, med en bitteliten mage når hun var høygravid, og venninna hadde bare lagt på seg 5kg, selv om hun var syltynn fra før.

FF kommenterte selv i sitt eget innlegg at hun håpte at hun selv kom til å være like flink som venninna og bare gå opp 5kg og holde seg like slank........ Dette var ifjor vinter tror jeg, husker ikke akkurat datoen.

Så jo; Caroline er sykelig opptatt av å holde seg tynn under svangerskapet.

Anonymous poster hash: ba932...c0e

Dette er bare tull som du finner på!

Episoden du refererer til oppsto i kommentarfeltet. En jente skrev til CBE at hun var gravid og bare hadde gått opp 5 kg hittil i svangerskapet. Hvor mye hun veide fra før av sa hun ingenting om.

Kjempefint hvis du kan hoste opp en link til det du sitter og fantaserer om.

Anonymous poster hash: d19db...880

Anonymous poster hash: d19db...880

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare tull som du finner på!

Episoden du refererer til oppsto i kommentarfeltet. En jente skrev til CBE at hun var gravid og bare hadde gått opp 5 kg hittil i svangerskapet. Hvor mye hun veide fra før av sa hun ingenting om.

Kjempefint hvis du kan hoste opp en link til det du sitter og fantaserer om.

Anonymous poster hash: d19db...880

Anonymous poster hash: d19db...880

Du kan lete igjennom bloggen til FF selv, jeg orker ikke. Sjekk i vinter, da de var på besøk til et vennepar som ventet småfolk.

Det er faktisk du som lyver her. Host opp en link selv på det du påstår.

Anonymous poster hash: ba932...c0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan lete igjennom bloggen til FF selv, jeg orker ikke. Sjekk i vinter, da de var på besøk til et vennepar som ventet småfolk.

Det er faktisk du som lyver her. Host opp en link selv på det du påstår.

Anonymous poster hash: ba932...c0e

Jeg har nå søkt og søkt, men finner ingenting som minner om det du påstår.

Har jobbet med informasjon i 15 år så å søke etter info kan jeg.

Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *MaggieQ*

Jeg har nå søkt og søkt, men finner ingenting som minner om det du påstår. Har jobbet med informasjon i 15 år så å søke etter info kan jeg. Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

Den kommentaren ligger på en av de andre trådene om fotballfrue her inne. Husker den og hun mente at venninna som ikke la på seg mer enn 5 kg var kjempeflink og at hun håpet at hun var like flink når hun ble gravid.

Om du har jobbet med søking av info i 15 år så burde du klare å bla i de tidligere trådene og finne den.

Endret av *MaggieQ*
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå søkt og søkt, men finner ingenting som minner om det du påstår.

Har jobbet med informasjon i 15 år så å søke etter info kan jeg.

Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

Sååå flink til å søke opp info kan du nok ikke være. Tok meg to søk ut i fra info jeg fant i innlegget til hun andre her, for å finne dette innlegget: http://fotballfrue.no/2012/07/07/sondagsfolelse/

Og jeg jobber ikke med informasjon ;)

Det står riktig nok ikke noe om dette med kun 5 kg opp o.s.v, men kan likevel se ut til at det er dette innlegget hun tenkte på. Er hvertfall relevant til hva som blir skrevet.

Anonymous poster hash: 70db4...93d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fotballfruen hadde for ei stund siden et innlegg der hun og mannen var på besøk til et vennepar der dama i huset var gravid, med en bitteliten mage når hun var høygravid, og venninna hadde bare lagt på seg 5kg, selv om hun var syltynn fra før.

FF kommenterte selv i sitt eget innlegg at hun håpte at hun selv kom til å være like flink som venninna og bare gå opp 5kg og holde seg like slank........ Dette var ifjor vinter tror jeg, husker ikke akkurat datoen.

Så jo; Caroline er sykelig opptatt av å holde seg tynn under svangerskapet.

Anonymous poster hash: ba932...c0e

Sååå flink til å søke opp info kan du nok ikke være. Tok meg to søk ut i fra info jeg fant i innlegget til hun andre her, for å finne dette innlegget: http://fotballfrue.no/2012/07/07/sondagsfolelse/

Og jeg jobber ikke med informasjon ;)

Det står riktig nok ikke noe om dette med kun 5 kg opp o.s.v, men kan likevel se ut til at det er dette innlegget hun tenkte på. Er hvertfall relevant til hva som blir skrevet.

Anonymous poster hash: 70db4...93d

Ja de var på besøk hos et vennepar som ventet barn. Det er det eneste som stemmer. Resten befinner seg ABs fantasi.

Anonymous poster hash: d19db...880

Anonymous poster hash: d19db...880

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant det innlegget jeg og - men det står ingenting om 5 kg der.



Anonymous poster hash: 26ee9...ca3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må hun ha slettet den kommentaren.

Hun skrev vitterlig at hun håpte på at hun kom til å bli like flink hvis hun ble gravid..



Anonymous poster hash: ba932...c0e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de var på besøk hos et vennepar som ventet barn. Det er det eneste som stemmer. Resten befinner seg ABs fantasi.

Anonymous poster hash: d19db...880

Anonymous poster hash: d19db...880

Det vet jeg ikke noe om, og har heller ikke uttalt meg om noe annet enn at jeg fant et noe passende innlegg til beskrivelsen ved å søke.

Jeg fant det innlegget jeg og - men det står ingenting om 5 kg der.

Anonymous poster hash: 26ee9...ca3

Hvis du hadde funnet det innlegget, hadde du vel brukt det som et motbevis til det den ABen skriver? For det er jo nesten slik det ser ut, altså at dette er det aktuelle innlegget på bloggen og det inneholder ikke det som blir hevdet. Ikke vet jeg hva som stemmer, men vanskelig å søke opp noe relevant var det hvertfall ikke.

Anonymous poster hash: 70db4...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...