Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud den mannen tar kaka.... han slår de fleste standupkomikere! For en mølje og for en fyr.

Når jeg ser sånt innser jeg hvor fantastisk min feilfulle mann er

Anonymous poster hash: 4d333...730

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blogging av denne typen er jo totalt meningsløst, ingen samfunnsnytte, bare utseendefokus, og dill og dall. Kan ikke skjønne at det er interessant å lese om hva folk spiser til middag, hva de kler på seg og hva slags tv-programmer de ser på, skjønner ikke hvorfor det er så appellerende



Anonymous poster hash: 12522...9e7
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud den mannen tar kaka.... han slår de fleste standupkomikere! For en mølje og for en fyr.

Når jeg ser sånt innser jeg hvor fantastisk min feilfulle mann er

Anonymous poster hash: 4d333...730

:laugh: ja, din feilfulle mann er sikkert fantastisk ...

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del skjønner ikke kommentarer ala ÅÅÅ.. dere kommer til å bli verdens beste foreldre og lignende. Hvorfor blir de to der så mye bedre foreldre enn Ola og Kari?

Nå vet jeg ikke jobbstatusen til CBE - om hun er selvstendig næringsdrivende eller ansatt i firmaet hvor ektemannen er hovedaksjonær, så hvordan hennes mammapermisjon blir vil kun være spekulasjoner fra min side. Uansett tviler jeg på at hun vil gjøre som Kari når hun får barn og være borte fra jobb de 6 første ukene. Kari er altså hjemme med den nyfødte uten å tenke på jobb, som i CBE sitt tilfelle vil være blogging.

Selvsagt kan jeg ta feil og CBE tar en bloggpause på 6 uker, men det gjenstår å se.

Skulle jeg derimot spekulere, så tror jeg at CBE vil blogge disse 6 ukene. Når vi da vet hvor opptatt hun er om dagene, så håper jeg at hun roer ned bloggingen/jobbingen når hun blir mamma.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen (og livet) kan oppsummeres med ett ord; konsum.

Latterlig banalt og det tilhører mennesker som beveger seg i de primale plan.

Det hun driver med er akkurat like intetsigende som nabokjerringa med tupperware; salg av piss.

Anonymous poster hash: 4d333...730

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta alle under en kam, da. Jeg synes ikke vi har noen rett til å spekulerer i hvordan oppveksten til det kommende barnet vil bli, og den kommentaren om barnevernet var meget drøy etter min mening. Det eneste jeg har å utsette på FF, er kroppsfokuset hennes + enkelte kommentarer fra både henne og LK. Sjalu? Overhodet ikke. ;)

Anonymous poster hash: 56d25...230

Det var vel de som spekulerer i oppveksten vedkommende rettet seg til.. Ikke akkurat deg.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggen (og livet) kan oppsummeres med ett ord; konsum.

Latterlig banalt og det tilhører mennesker som beveger seg i de primale plan.

Det hun driver med er akkurat like intetsigende som nabokjerringa med tupperware; salg av piss.

Anonymous poster hash: 4d333...730

Hva du mener har null betydning. Snakker du sånn til alle som har jobber du ikke liker?

Eller er det bare bak PC`en du er så tøff i trynet?

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh: ja, din feilfulle mann er sikkert fantastisk ...

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Ja. Han leser Heidegger og må diskutere matematiske løsninger til eksistens. Men en slik klok mann gjør lk til en maur. Han hater merkevarebygging og kler seg som en skogsmann. Falt dog for den ekstraordinære store penisen hans.

Hva skal man med fasader, ting og dyrt tilbehør når ingen er hjemme?

Anonymous poster hash: 4d333...730

Endret av Bond
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en del av jobben hennes - har du ikke fått med deg det?

Måten du skriver på lyser misunnelse lang vei. Om du har valgt å jobbe fullt utenfor hjemmet, få flere barn og vaske huset selv så er det ditt valg. Caroline har tatt sine valg og skal respekteres for det. Hva søren feiler det deg? Du virker rett og slett ikke helt vel bevart. Snakker du sånn til alle som har en annen jobb enn deg selv? Stakkars fordumsfulle vesen.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Nå synes jeg du er ufin mot meg her, er du slik i virkligheten mot dine venner og kollegaer??? Jeg påpekte at hennes jobb som innebærer alt det jeg skrev ikke er så veldig travelt og givende i lengden. Hun kan ikke blogge slik til hun er 80 liksom. Det vil komme en dag der ingen gidder å lese mer om løpingen hennes og hva hun spiser!

Anonymous poster hash: cf5ef...056

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenke meg å vite hvordan folk rundt dem oppfatter Caroline og mannen.

Og så lurer jeg på om det er noen som har observert de ute? Er så nysgjerrig på hvordan de oppfører seg utenfor dataskjermen..



Anonymous poster hash: 11d1d...66d
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenke meg å vite hvordan folk rundt dem oppfatter Caroline og mannen.

Og så lurer jeg på om det er noen som har observert de ute? Er så nysgjerrig på hvordan de oppfører seg utenfor dataskjermen..

Anonymous poster hash: 11d1d...66d

Som et helt vanlig par, kjekler om husarbeidet, smatter og fiser. Tror ikke et sekund på såkalte "perfekte" folk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser ut til at ekteparet har lyktes i å få fjernet artikkelen nå.



Anonymous poster hash: bc157...e99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut til at ekteparet har lyktes i å få fjernet artikkelen nå.

Anonymous poster hash: bc157...e99

Evnt at www.kk.no ligger nede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at LK er skadet IGJEN. Har han spilt mer enn 1 kamp totalt de 2 sesongenehan har vært i Odd nå? Blir spennende å se hvor de havner etter kontrakten går ut neste sesong, kan da umulig få fornyet kontrakt...?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at LK er skadet IGJEN. Har han spilt mer enn 1 kamp totalt de 2 sesongenehan har vært i Odd nå? Blir spennende å se hvor de havner etter kontrakten går ut neste sesong, kan da umulig få fornyet kontrakt...?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Han satser vel på å tjene sine penger ved å inkludere seg enda mer i bloggingen til Caroline, tipper jeg. Kanskje egen ernæringsblogg?

Anonymous poster hash: ac2af...cd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han satser vel på å tjene sine penger ved å inkludere seg enda mer i bloggingen til Caroline, tipper jeg. Kanskje egen ernæringsblogg?

Anonymous poster hash: ac2af...cd8

Sjekket suntvett.no?

Bloggen som drives av vi'et Lars-Kristian Eriksen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket suntvett.no?

Bloggen som drives av vi'et Lars-Kristian Eriksen

Du....må....kødde..... jeg fikk vondt i øynene og intelligensen min!! :grine:

Anonymous poster hash: 1977e...ce7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...