Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blogging med reklame, generelt, er jo det samme som å være selger. Rent bortsett fra at hvis man skal kjøpe bil, så vet man hva man går til.

Blogging er skjult reklame hvor man pynter på det ved å gi leserne inntrykk at man deler et liv og en livsstil.

De som ikke ser det et rimelig blinde og naive.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blogging med reklame, generelt, er jo det samme som å være selger. Rent bortsett fra at hvis man skal kjøpe bil, så vet man hva man går til.

Blogging er skjult reklame hvor man pynter på det ved å gi leserne inntrykk at man deler et liv og en livsstil.

De som ikke ser det et rimelig blinde og naive.

Jeg tror motivasjonen bak bloggen er:

Penger/status

Eksponeringsbehov

Avhengighet av positiv feedback

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror motivasjonen bak bloggen er:

Penger/status

Eksponeringsbehov

Avhengighet av positiv feedback

Jepp. Når folk så nærmest tror de er venninner med disse bloggerne, så tenker jeg at det er rimelig trangt i omløpet.

De ivrigste fansa blir som kunder å regne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Når folk så nærmest tror de er venninner med disse bloggerne, så tenker jeg at det er rimelig trangt i omløpet.

De ivrigste fansa blir som kunder å regne.

Ja de tror jo at hun gir ut rabattkoder fordi hun er så snill og nær venninne, men bakgrunnen for det er jo at dette er annonsørens ønske for å selge mest mulig produkter. 10% er ikke akkurat lukrativt.

Disse kommentarene om at hun er så snill og god fordi hun gir ut rabattkoder og at hun har så fine innlegg når hun skriver rene reklameinnlegg gjør jo at man lurer på om disse leserne faktisk reflekterer. Jeg ser jo heldigvis at det ikke er veldig mange av disse innleggene da, men det er faktisk en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei folk lar seg ikke påvirke i det hele tatt. Øverst på innlegget står det annonse, altså et rent annonseinnlegg, altså siste fra Coverbrands og julebordsesongen, er sikkert en del adlinks som gir inntekter her også. Det ligger flere kommentarer på at folk har kjøpt og varene ble jo fort utsolgt også, så hun er god på å markedsføre.

Ben.................. says:

Jeg tror det blir en pakke Hollywood Fashion Tape og Caseti på meg. Takk for tips! Trodde forresten det bare var 2-3 stykker i den pakken med Hollywood Fashion Tape, men ser jo nå at det er 36. Da blir det plutselig mye rimeligere :P Og den parfymebeholderen var jo kjempesmart! Kan være kjekt med en ekstra spray når man er ute på byen :-) Jeg må også fortelle deg at jeg for første gang testet ut SunSpa Chocolate i går, faktisk min første runde med selvbruning noen sinne. Og jeg bare elsker den! Min nye favoritt, og jeg er så glad at jeg tok sjansen på å teste den etter at du har skrevet så mye positivt om den :D

Yvonne says:

Ja så bel jeg nok en gang påvirket av bloggen.
Kjøpte akkurat kjolen…..hihihihi

says:

Vet du om de får inn fler av kjolen? Tenkte bestille den, men så ble den utsolgt :-( Var så fiin!
Lykke til med fødsel forresten <3 Du er så flink!!

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

Ja de tror jo at hun gir ut rabattkoder fordi hun er så snill og nær venninne, men bakgrunnen for det er jo at dette er annonsørens ønske for å selge mest mulig produkter. 10% er ikke akkurat lukrativt.

Disse kommentarene om at hun er så snill og god fordi hun gir ut rabattkoder og at hun har så fine innlegg når hun skriver rene reklameinnlegg gjør jo at man lurer på om disse leserne faktisk reflekterer. Jeg ser jo heldigvis at det ikke er veldig mange av disse innleggene da, men det er faktisk en del.

Så du mener at de som kommenterer på bloggen (ja, da mener jeg ikke de herfra som gjør det bare for å provosere) tror at hun driver bloggen for å få venninner og at de er bestevenninner med henne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du mener at de som kommenterer på bloggen (ja, da mener jeg ikke de herfra som gjør det bare for å provosere) tror at hun driver bloggen for å få venninner og at de er bestevenninner med henne?

Ja jeg tror flere ser på henne som en snill venninne og jeg tror flere tror hun gir ut rabattkoder for å være snill. Bare å lese litt i kommentarfeltet det så ser man mange som skriver hyllester.

Om de tror hun driver den for å få venninner har jeg ikke sagt.

Endret av Atheena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at de som kommenterer på bloggen (ja, da mener jeg ikke de herfra som gjør det bare for å provosere) tror at hun driver bloggen for å få venninner og at de er bestevenninner med henne?

Nei, men det er nok mange uten kritisk sans og refleksjonsevne.

Fant du forresten innlegget i linken? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ledd av det om min mor hadde prøvd hoftekrymper etter svangerskapet - på samme måte som jeg lo da mor sa at hun gledet seg sånn til å bli mor at hun strikket babyteppe til fremtidig baby da hun var 16 år.

Men jeg hadde garantert blitt lei meg og utrolig skuffet om jeg hadde funnet ut at mor hadde brukt masse fritid på å sitte på nettet og slenge dritt og antagelser om mennesker hun ikke kjente.

Enig!

(Jeg hadde virkelig gitt blaffen i om min mor hadde gjort dette. Hvis det hadde fått meg til å føle meg uønsket på noe vis eller annet føleri følera, så hadde det rett og slett vært dramaqueen-fakter.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

hahahah du klarer ikke å diskutere uten å angripe du :-) Der er du på igjen.

Ja, kan du fortelle meg hva jeg skal svare henne?

"Joda, jeg er en 48-årig kvinne som er forelsket i Fotballfruen".

Må si jeg er temmelig forundret over det lave nivået på dere her inne.

Forsvarer man drittslengingen så er man enten Caroline selv eller forelsket i henne :laugh:

Og du skriver påstander som ikke stemmer - slik som så mange andre her inne. Du har enda ikke svart selv om vi er flere som har bedt om en forklaring.

Jeg håper bare ikke resten av leserne her er på like lavt nivå som dere slik at de sluker det dere skriver uten å dobbeltsjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er datert litt hulter til bulter. Innlegg nummer 17 regnet fra nederst og opp.

http://fotballfrue.no/2013/11/21/utstyrsguide-del-vi-bilstol/comment-page-1/#comments

*dytter*

Vurderer for øvrig å lage en egen tråd om "hvorfor noen kun responderer til det de kan forsvare".

Utrolig frustrerende med folk som ikke kan innrømme "feil" og aldri reflekterer flere veier enn én.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*dytter*

Vurderer for øvrig å lage en egen tråd om "hvorfor noen kun responderer til det de kan forsvare".

Utrolig frustrerende med folk som ikke kan innrømme "feil" og aldri reflekterer flere veier enn én.

Akkurat det siste der gjelder for veldig mange. Hadde flere klart det hadde man ikke stemplet FF som syk, perfeksjonist og gudene vet hva såpass bastant som enkelte gjør her inne..

Anonymous poster hash: 9660a...bff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det siste der gjelder for veldig mange. Hadde flere klart det hadde man ikke stemplet FF som syk, perfeksjonist og gudene vet hva såpass bastant som enkelte gjør her inne..

Anonymous poster hash: 9660a...bff

Perfeksjonist er det nødvendigvis ikke noe galt i å være?

Det er positive og negative sider med alle. Sånn er det med fotballfrue også. Nå er det, stort sett, bloggens innhold og påvirkningskraft som har blitt diskutert på de siste par sidene.

Når noen er ute etter hvor de kan finne et bestemt sitat, og man svarer både to og tre ganger uten respons. Da lurer jeg på hvorfor.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

*dytter*

Vurderer for øvrig å lage en egen tråd om "hvorfor noen kun responderer til det de kan forsvare".

Utrolig frustrerende med folk som ikke kan innrømme "feil" og aldri reflekterer flere veier enn én.

Er det meg du sikter til?

Ja, jeg fant innlegget via linken din, men jeg finner det fremdeles ikke når jeg følger kommentarene på bloggen til Caroline ... men samme det - kommentaren i seg selv var ikke noe oppsiktsvekkende.

Dessuten tar jeg slike kommentarer med en stor klype salt siden det har vist seg mange, mange ganger at det er deltakere her i tråden som har skrevet innlegg på bloggen - og da særlig innlegg som er ment for å provosere Caroline og skaffe seg selv mer kredibilitet for sine meninger.

Og beklager at jeg ikke svarte helt prompte - jeg er nemlig kjerringa mot strømmen i denne tråden og får stadig innlegg å forsvare. Dessuten, til tross for at jeg har hjemmeperiode fra offshore-jobben min så har jeg en ivrig hund å gå tur med og får mennesker på besøk ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Perfeksjonist er det nødvendigvis ikke noe galt i å være?

Det er positive og negative sider med alle. Sånn er det med fotballfrue også.

Når noen er ute etter hvor de kan finne et bestemt sitat, og man svarer både to og tre ganger uten respons. Da lurer jeg på hvorfor.

Nei for meg gjør det ingenting. Men enkelte roper ut sin fortvilelse gang på gang hvor perfekt FF skal fremstå hele tiden når hun gjør sånn og slik og sånn. Ingen evne til å reflektere andre muligheter hvorfor hun gjør slik hun gjør. Det er bare en årsak til alt FF gjør og den er som oftest negativ (trenden på mange innlegg her inne). Ergo,liten evne til å reflektere over andre "motiv".

Anonymous poster hash: 9660a...bff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

Perfeksjonist er det nødvendigvis ikke noe galt i å være?

Det er positive og negative sider med alle. Sånn er det med fotballfrue også. Nå er det, stort sett, bloggens innhold og påvirkningskraft som har blitt diskutert på de siste par sidene.

Når noen er ute etter hvor de kan finne et bestemt sitat, og man svarer både to og tre ganger uten respons. Da lurer jeg på hvorfor.

Som jeg skrev lenger oppe - en del av oss har faktisk andre ting å gjøre enn å sitte pal på Kvinneguiden selv i friperioder.

Og som ivrig sjakk-spiller så er det noe veldig spennende som foregår i India akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meg du sikter til?

Ja, jeg fant innlegget via linken din, men jeg finner det fremdeles ikke når jeg følger kommentarene på bloggen til Caroline ... men samme det - kommentaren i seg selv var ikke noe oppsiktsvekkende.

Det er veldig merkelig, i og med at "alle andre" finner den. Jeg sitter da ikke her og lyver heller.

Oppsiktsvekkende var ikke kommentaren, men rimelig relevant mht at folk går "fem på" og kjøper ting fordi hun har det. Det var nettopp det vi diskuterte der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får ikke tid til å pynte treet etter at hun har fått babyen, men krølle håret har hun tid til. Glad jeg ikke lever på den måten der.

Anonymous poster hash: b9607...1e2

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...