Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

eh..Øyevippene er festet på ØYELOKKET. Jeg blir seriøst litt sjokkert over flere av dere her inne. Tror dere at vippeextentions og vippelim ikke sliter på øynene, så fortsett bare å tro det. Men fruas vipper viser vel egentlig hvor stygge vippene blir.

Du tar feil, de festes på vippene.

Men at de kan slite på vippene mener jeg er riktig.

Endret av Ellevill
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Magdalene

Vippene fester man på de naturlige vippene.

Ja, jeg har aldri sagt noe annet heller.

Det du siterte var et svar til hvor de naturlige vippene sitter ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilstolen er også sponset.

Jeg lurer på hva hun bruker lønnen sin på, men tanke på hvor mye sponsede produkter hun egentlig får?

Anonymous poster hash: 69561...8d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilstolen er også sponset.

Jeg lurer på hva hun bruker lønnen sin på, men tanke på hvor mye sponsede produkter hun egentlig får?

Anonymous poster hash: 69561...8d6

Diorsmokk. Englepynt. Seterømme og makrell i tomat.

Anonymous poster hash: 36b54...177

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilstolen er også sponset.

Jeg lurer på hva hun bruker lønnen sin på, men tanke på hvor mye sponsede produkter hun egentlig får?Anonymous poster hash: 69561...8d6

Litt går nok til skatt på de sponsede produktene. Usiker på om det er skatt det kalles egentlig, vet bare at bloggerne må betale litt for å motta produkter og rapportere dem inn.

Anonymous poster hash: 1630c...b07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 cm før graviditet, magebelte, xsmall skryt. Kjenner jeg får mer og mer avsmak for dama.



Anonymous poster hash: 38c32...fd1
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 cm før graviditet, magebelte, xsmall skryt. Kjenner jeg får mer og mer avsmak for dama.

Anonymous poster hash: 38c32...fd1

Misunnelse kalles det.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen hennes for n'te gang. Hva tror du?? Anonymous poster hash: e8705...ae5

Så mannen hennes fotograferer henne imens han og hun sitter på en stol og BLiR fotografert?? Bruker de hele tiden selvutløser da eller? Hva tror DU?

Anonymous poster hash: 68911...128

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mannen hennes fotograferer henne imens han og hun sitter på en stol og BLiR fotografert?? Bruker de hele tiden selvutløser da eller? Hva tror DU? Anonymous poster hash: 68911...128

Det er faktisk akkurat det de gjør.

Anonymous poster hash: 1630c...b07

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skriver hun at vektoppgangen så langt i svangerskapet er 9 kilo.. Er det vanlig eller veldig lite?



Anonymous poster hash: 6243e...d33
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun vil ikke oppgi vekten sin på bloggen (noe jeg synes er veldig bra), men å skrive hvor mye hun har gått opp i svangerskapet er greit? :vetikke: Gir jo like mye "press" på de som hadde blitt påvirket av vekta hennes.



Anonymous poster hash: 69561...8d6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan "press" da? 9 kg er ikke for lite å gå opp i svangerskapet.

Anonymous poster hash: 68911...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veit om ei som gikk opp 2 kilo jeg, og barnet overlevde det. Så 10 kilo er ikke alt for lite det altså. Er i nedre grense, men fortsatt ikke alt for lite.



Anonymous poster hash: 216b9...370
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelse kalles det.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Vet du, jeg er ikke det minste misunnelig på henne. Ikke for huset (altfor stort!), klærne (harry!), skoene(operasjon i tærne om 10 år...), veskene (hvem trenger så mange vesker som attpåtil er upraktiske...), mannen (urk!) falsk hår (mitt eget hår er faktisk godt likt av mange menn!) kroppen (jeg ville ha vandret rundt i evig panikk dersom jeg skulle forsøkt å være så tynn som hun er...) Og det interessante er at hun selv sier hun er tynn. Tynn faktisk.

Så nei :) Jeg er ikke misunnelig. Det er faktisk veldig rart at du kan tro det. Derimot er jeg veldig skeptisk til hva hun velger å fronte. Veldig skeptisk. Det er sunt å være skeptisk og "tenke sjæl".

Anonymous poster hash: 38c32...fd1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 kilo?

Var det ikke 10 for et par dager siden? :P

Anonymous poster hash: 2ef39...648

Om hun veier seg hver dag, så kan vel vekten variere mye. Nå har jeg aldri vært gravid, men jeg tror man kan legge på seg mye vann under graviditeten om jeg ikke tar helt feil, så derfor kan man vel plutselig ha mista en kilo og så plutselig ha gått opp 2. Jeg f.eks veier 2 kilo mer under menstruasjonen bare!

Anonymous poster hash: 216b9...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...