Gå til innhold

Slanegirl og slaneboy - forbanna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også vært på datingsted, som mann, og fått absolutt suksess!

Kanskje du har feil humør Lincoln, at du ikke skriftlig klarer å utstråle interesse, glede, trygghet og kjærlighet?

Selvsagt kan du få suksess, på samme måte som på byen. De av oss som er såpass priviligerte at vi har mulighet til å få napp på byen vil også få en del napp på nettdatingarenaene. Det betyr jo ikke at dette ikke er et skjevt marked der det først og fremst er de kjekkeste og mest populære mennene som regjerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rimer dårlig med det jeg har sett, nå er riktignok datingarenaene på nett i

Jeg har inntrykk av at damene har fått en god del flere treff, hvorav vesentlig flere søppeltreff (menn som ikke tør å vise seg til avtaler , og heller ikke sier ifra, samt mange som er i forhold fra før.) Jeg fikk kanskje færre treff enn mange, men av høyere kvalitet, fordi jeg var såpass ærlig og presis at ukurante damer ble filtrert bort, de ukurante tok ikke kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan du få suksess, på samme måte som på byen. De av oss som er såpass priviligerte at vi har mulighet til å få napp på byen vil også få en del napp på nettdatingarenaene. Det betyr jo ikke at dette ikke er et skjevt marked der det først og fremst er de kjekkeste og mest populære mennene som regjerer.

Du kunne ha gjort det bra på nettet, fordi du skriver godt, med unntak for en undertone som til tider er litt vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det vil være en fordel om du tar deg bryet med å lese innleggene før du svarer. Jeg har aldri beklaget meg over at jeg ikke får pult, det er nemlig ikke slik at vi menn er så tvers igjennom usympatiske og uempatiske at vi ikke greier å se skjevheter som ikke rammer oss selv. Jeg har aldri beklaget meg på egne vegne, derimot har jeg den største sympati med menn som sliter på sexrelasjonsmarkedet, og jeg synes det er noe ufyselig ved kvinner som benekter skjevehetene på dette markedet og som ikke vil innrømme det vi alle ser. Jeg har sett det i alle år, selv om jeg ikke har grunn til å klage.

Du har en undertone (og ofte også en overtone) av bitterhet og kvinnehat og ikke minst Besserwisser'het som gjør det svært vanskelig å ikke lese "jeg får ikke pult, kvinner er slemme" i det du skriver. Det samme gjelder for Lincoln.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne ha gjort det bra på nettet, fordi du skriver godt, med unntak for en undertone som til tider er litt vanskelig.

Jeg har ikke beklaget meg over mine muligheter på nett heller jeg. ;) Du må lese hva jeg skriver: Jeg er ikke en mann som gråter for min syke mor. Jeg ser skjevhetene og påpeker at de er der, fordi jeg vil at kvinner skal være bevisst dette. Alle som vil se, ser dette, og jeg har sett det i alle år, selv om jeg selv tilhører de menn som har vært heldige. Men at jeg har vært heldig er ikke min egen fortjeneste, og når jeg debatterer noe er det ikke meg og mine personlige problemer jeg debatterer. Les hva jeg skrev i denne tråden:

Er kvinner mer tilbøyelige enn menn til å tro at meddebattanter alltid snakker for sin syke mor?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=744193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lincoln

Og som jeg sa, det er liksom dere to som mener dette her, med små innslag av andre menn som ikke får pult, og jeg er altså ikke enig. Så dette beviser bare mitt poeng.

Jeg har også ikke fått pult, og jeg satt meg ikke ned og ble mannehater av den grunn. Jeg endret ting med meg selv som kunne endres, og verre er det ikke.

Alle mener det, for slik er det bare. Du er den eneste jeg har truffet som i all oppriktighet mener det ikke er slik. Så enten har du bodd på en annen planet hele ditt liv eller så bare skal du kverulere.

Jeg får pult i massevis, så personlig har jeg ingen problemer. Det betyr ikke at jeg ikke har sympati med den store delen av den mannlige befolkning som sliter med dette.

Og det at man påpeker at solen står opp i øst og går ned i vest betyr ikke at man hater øst. Eller hater vest alt ettersom. Man bare påpeker et naturlig fenomen. Slik er det bare. Det er en grunn til at det står tett i tett med KVINNELIGE prostituerte opp og ned Karl Johan.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en undertone (og ofte også en overtone) av bitterhet og kvinnehat og ikke minst Besserwisser'het som gjør det svært vanskelig å ikke lese "jeg får ikke pult, kvinner er slemme" i det du skriver. Det samme gjelder for Lincoln.

Nei, det bør ikke være "svært vanskelig å ikke lese at jeg ikke får pult", det vil bare være vanskelig hvis du selv er et så uempatisk menneske at du ikke kan forestille deg at det finnes menn som får pult og som ikke samtidig gir blanke f. i alle andre menn. Menn som sliter har min fulle sympati fordi jeg vet hvor mye tilgang på sex har å si for meg, hva det betyr for min livslyst og følelse av verden som et vennligsinnet sted, et sted der det er mulig å få det man ønsker seg, der det ikke er altfor lang vei fra ønske til oppfyllelse.

Det betyr imidlertid ikke at jeg har noen tro på at forholdene vil endres på dette området, sexrelasjonsmarkedet er et nådeløst marked, og det vil alltid være færre vinnere enn tapere her, det jeg ønsker er bare at kvinner skal være bevisst skjevheten og forskjellen mellom dette markedet og partnermarkedet slik at vi skal få litt mindre av fornektelsen du og enkelte andre står for i denne tråden.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, men mitt poeng er at det ikke spiller så stor rolle at han merker at de ser opp til ham, at de heier på ham eller gir ham en high five, det holder egentlig at han har oppnådd noe de gjerne skulle oppnådd selv. Å ha hatt mange seksualpartnere er status for en mann selv om kameratene skulle være stille som mus og ikke nevne dette med et ord. Det er det faktum at en del av dem skulle ønsket seg det samme som er avgjørende, ikke hva de sier eller hvordan de opptrer overfor ham. Og det at han er priviligert er ikke noe de kan gjøre noe med, så det er ikke slik at de gir ham status. Statusen ligger i at han har oppnådd noe de ønsker, det er der det ligger. Den eneste måten "de andre" kunne fratatt ham status var om alle menn sluttet å ha lyst på sex utenfor forhold, men dette tror jeg dessverre ikke vi menn kan styre. :P

Litt av poenget med statusen er jo også effekten det har på damer da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som jeg sa, det er liksom dere to som mener dette her, med små innslag av andre menn som ikke får pult, og jeg er altså ikke enig. Så dette beviser bare mitt poeng.

Jeg har også ikke fått pult, og jeg satt meg ikke ned og ble mannehater av den grunn. Jeg endret ting med meg selv som kunne endres, og verre er det ikke.

Jeg i grunn enig med Cuckold på akuratt dette, har observert det samme. Greien er vel at damer gjerne er litt mer kresne når det kommer tilfeldig sex, enn den generelle mannen. Så selv om en dame ikke alltid får sex med den hun helst vil ha, så kan jo hun bare snu seg 180 grader og velge blant de mennene som står i kø. Ikke at det er så veldig interessant for mange damer, men muligheten til å gjøre det er der. Den muligheten er ikke der for den vanlige mann, for han har ikke en hau med siklende damer stående rundt som vil ha sex med han.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av poenget med statusen er jo også effekten det har på damer da :P

Ja, det skader sikkert ikke om andre menn viser deg respekt, men selv om det ikke skulle være en eneste av dine kamerater i nærheten vil nok det at andre kvinner finner deg attraktiv bidra til å styrke din attraktivitet, så dette trenger ikke å gå omveien om å høre det fra dine mannlige venner. Og uansett er dette bare en litt sånn finurlig effekt, en slags bonus, noe du neppe villle oppleve om du ikke var blant de som har vært heldige allerede i utgangspunktet. Så veldig mye på dette området handler om flaks, rett og slett. Hvis du er mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skader sikkert ikke om andre menn viser deg respekt, men selv om det ikke skulle være en eneste av dine kamerater i nærheten vil nok det at andre kvinner finner deg attraktiv bidra til å styrke din attraktivitet, så dette trenger ikke å gå omveien om å høre det fra dine mannlige venner. Og uansett er dette bare en litt sånn finurlig effekt, en slags bonus, noe du neppe villle oppleve om du ikke var blant de som har vært heldige allerede i utgangspunktet. Så veldig mye på dette området handler om flaks, rett og slett. Hvis du er mann.

Det er vi enige, det er nok det viktigste.

Trenger ikke forresten å være så flaks basert heller. Gjør man de rette tingene som mann kan man fort få damer rundt seg. Synd Katten ikke er her lengre, en av de som alltid har forstått det. Er bare et sett av handlinger som skal til, og en del sosial intelligens + god sosial intuisjon :P Utseende er oppskrytt hos menn.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å tenke så mye over "naturlige årsaker til menneskers dømming og urettferdighet" o.l osv. Sex på konsert har skjedd i alle år, tilfeldig sex har skjedd i alle år, uforpliktet suging og klåing har skjedd i alle år. Sosiale medier har ikke vært der å filmet det i alle år... det er den eneste forskjellen i denne saken for min del. Jeg orker ikke å være i noe hype-kor hvor verken den ene eller andre skal "få konsekvensene". For noen idioter som står der og filmer og knipser med kameraet, og for noen idioter som skriver tekstene på bildene og sender dette ut på internett. De gir ikke konsekvenser, de er bare like store idioter i mine øyne.

Begge to er tydeligvis åpen for sex anyplace, anywhere, anytime.. og det driter jeg i. Ludder, helt? Er ikke jeg som skal ha sex med noen av dem? I mine øyne er de verken ludder eller helt, men tydeligvis sliter de noe sinnsykt.



Anonymous poster hash: 4c1fb...14e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vi enige, det er nok det viktigste.

Trenger ikke forresten å være så flaks basert heller. Gjør man de rette tingene som mann kan man fort få damer rundt seg. Synd Katten ikke er her lengre, en av de som alltid har forstått det. Er bare et sett av handlinger som skal til, og en del sosial intelligens + god sosial intuisjon :P

Hehe, Katten la seg nok litt mer i sele for å tekkes damene her på KG enn undertegnede, jeg foretrekker å gjøre det på min måte, og synes først og fremst KG er morsom som debattarena for litt heftige debatter. Jeg vet veldig godt at jeg kunne fått masse plusser og blitt populær om jeg hadde vært litt mer av en ridder i visse debatter, forsvart jentene mot guttene, men jeg foretrekker å forsvare the underdog når jeg ser en, og det er i denne sammenheng menn som ikke får seg så mye.

Apropos folk jeg savner var det litt trist å se tråden jeg nettopp linket til: På første side ser jeg at både Katten, Skogkar og Søgni er borte.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Katten la seg nok litt mer i sele for å tekkes damene her på KG enn undertegnede, jeg foretrekker å gjøre det på min måte, og synes først og fremst KG er morsom som debattarena for litt heftige debatter. Jeg vet veldig godt at jeg kunne fått masse plusser og blitt populær om jeg hadde vært litt mer av en ridder i visse debatter, forsvart jentene mot guttene, men jeg foretrekker å forsvare the underdog når jeg ser en, og det er i denne sammenheng menn som ikke får seg så mye.

Ser den, er jo litt det samme for meg for jeg går i mot alle jeg er uenig med uansett hvem det er, og folk liker jo ikke å bli fortalt at de har/tar feil :fnise:

Jeg er ikke så opptatt av å forsvare underdogger, er mer opptatt av hva som faktisk er riktig. Det at andre kommer med erfaringer og syn som kolliderer med mitt virkelighetsbilde hjelper meg veldig i å utivkle mitt syn på virkeligheten, og hvordan jeg opplever den :) Er tross alt bare en liten guttunge på 23, som gjerne forteller 40 åringer at de er helt på viddene i enkelte saker :P Men, jeg har jo mine områder hvor jeg har mange erfaringer, sosiale settinger er en av dem spesielt på byn og fester. Er veldig observang og har i tillegg studert atferd på univseritet, er et stort interesse felt for meg.

Dette med status er jo et tema som er veldig relevant i biologien og hierarki system. Ting som jeg kan en del om.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg i grunn enig med Cuckold på akuratt dette, har observert det samme. Greien er vel at damer gjerne er litt mer kresne når det kommer tilfeldig sex, enn den generelle mannen. Så selv om en dame ikke alltid får sex med den hun helst vil ha, så kan jo hun bare snu seg 180 grader og velge blant de mennene som står i kø. Ikke at det er så veldig interessant for mange damer, men muligheten til å gjøre det er der. Den muligheten er ikke der for den vanlige mann, for han har ikke en hau med siklende damer stående rundt som vil ha sex med han.

Det er jo ikke bare fordeler det damene har. De får gjerne de mest aktive mannfolka, mens de kanskje ønsker seg en som er såpass rolig at han klarer seg med ei om gangen. Disse litt roligere stiller ikke først i køen av de siklende mannfolka.

Vi gutta har en tendens til mer målbevisst å oppsøke den dama vi ønsker, og dermed er sjansen bedre for å bli med riktig dame.

Cuckold, jeg har ofte en tendens til å støtte damene, men du har mye mer plussing enn meg pr. innlegg. Det er forresten ikke noe reint kvinneforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser den, er jo litt det samme for meg for jeg går i mot alle jeg er uenig med uansett hvem det er, og folk liker jo ikke å bli fortalt at de har/tar feil :fnise:

Jeg er ikke så opptatt av å forsvare underdogger, er mer opptatt av hva som faktisk er riktig. Det at andre kommer med erfaringer og syn som kolliderer med mitt virkelighetsbilde hjelper meg veldig i å utivkle mitt syn på virkeligheten, og hvordan den faktisk er :) Er tross alt bare en liten guttunge på 23, som gjerne forteller 40 åringer at de er helt på viddene i enkelte saker :P Men, jeg har jo mine områder hvor jeg har mange erfaringer, sosiale settinger er en av dem, spesielt på byn og fester. Er veldig observang.

Ja, sannheten har førsteprioritet, det er vi enige om. Jeg er ikke villig til å kompromisse med sannheten for å forsvare the underdog. Men når disse to tingene faller sammen tar jeg ikke hensyn til at jeg nok ville oppnådd større popularitet hos en del KG-kvinner om jeg hadde tiet. Visse temaer er upopulære, men det er nettopp fordi det ligger noe fortiet her, noe en del mennesker helst ikke vil innrømme eller ha opp i lyset. Kanskje fordi det truer deres privilegier eller deres behagelige virkelighetsoppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke bare fordeler det damene har. De får gjerne de mest aktive mannfolka, mens de kanskje ønsker seg en som er såpass rolig at han klarer seg med ei om gangen. Disse litt roligere stiller ikke først i køen av de siklende mannfolka.

Vi gutta har en tendens til mer målbevisst å oppsøke den dama vi ønsker, og dermed er sjansen bedre for å bli med riktig dame.

Jeg forstår jo veldig godt problematikken til damene, det er jo en læringsprosess for dem dette også. De må jo gjerne brenne seg en del ganger på disse aktive mennene før de forstår at de av oss som er litt roligere er smartere å satse på :P Jeg har jo heldigvis kommet i den alderen hvor mange av damene helst ønsker en som er mer rolig og hensynsfull.

Jeg tror damene er målbeviste på hvem de ønsker å være med, det er bare det at mangen av dem i tidlig alder velger de gutta som bryr seg mest om seg selv, og brenner seg på det. Min observasjon i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det bør ikke være "svært vanskelig å ikke lese at jeg ikke får pult", det vil bare være vanskelig hvis du selv er et så uempatisk menneske at du ikke kan forestille deg at det finnes menn som får pult og som ikke samtidig gir blanke f. i alle andre menn. Menn som sliter har min fulle sympati fordi jeg vet hvor mye tilgang på sex har for meg, hva det betyr for min livslyst og følelse av verden som et vennligsinnet sted, et sted der det er mulig å få det man ønsker seg, der det ikke er altfor lang vei fra ønske til oppfyllelse.

Det betyr imidlertid ikke at jeg har noen tro på at forholdene vil endres på dette området, sexrelasjonsmarkedet er et nådeløst marked, og det vil alltid være færre vinnere enn tapere her, det jeg ønsker er bare at kvinner skal være bevisst skjevheten og forskjellen mellom dette markedet og partnermarkedet slik at vi skal få litt mindre av fornektelsen du og enkelte andre står for i denne tråden.

Hvorfor mener du det? Som kvinne skylder jeg ingen menn sex og står fint over om jeg ikke får pule med menn jeg er tiltrukket av. Hvorfor er det et problem for alle verdens tapermenn at jeg bestemmer over mitt eget sexliv? Sex er ingen menneskerett, når skal menn som deg få det i det trange huet sitt?

Det er ikke kvinners ansvar å sørge for at menn opplever verden som et yndig sted hvor man kan få det slik man vil, det ansvaret må de ta seg. Så lenge det finnes voldteksmenn, overgripere og kvinnerhatere skylder det kvinnelige kollektivet dere absolutt ingenting.

Anonymous poster hash: b606a...d68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sannheten har førsteprioritet, det er vi enige om. Jeg er ikke villig til å kompromisse med sannheten for å forsvare the underdog. Men når disse to tingene faller sammen tar jeg ikke hensyn til at jeg nok ville oppnådd større popularitet hos en del KG-kvinner om jeg hadde tiet. Visse temaer er upopulære, men det er nettopp fordi det ligger noe fortiet her, noe en del mennesker helst ikke vil innrømme eller ha opp i lyset. Kanskje fordi det truer deres privilegier eller deres behagelige virkelighetsoppfatning.

Ser den, synes også det er ganske teit å bli beskylt for det ene og det andre fordi man ytrer seg om en sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...