Gå til innhold

Villapaprika stilen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men jeg må bare spørre her så gamle repriser fra unge mødrene da hun var med. Da så jo ikke huset fint ut i det hele tatt. Absolutt og helt gjennomsnittlig. Når forandret dette seg?? Men om hun lever av bloggen sin ja da må hun jo rett og slett gjøre det. Da er det vel en del av jobben hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seajewel

Tråden som er full av fordømmelse... La nå henne holde på, gøy for oss andre å se hvordan det blir og, er det ikke? Forandring fryder. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med slike interiørblogger er at jeg føler meg så ukvinnelig. Jeg er overhodet ikke interessert i interiør og fatter ikke hvorfor folk gidder å fylle opp stua si med stæsj, men heldigvis så ser det ut som at perioden med hvitt, hvitt, hvitt er umoderne. Hadde Camilla og de andre interiørbloggedamerne kommet på besøk her så hadde de hatet leiligheten min.

Jeg visste ikke at hvitt hvitt hvitt ikke var "in" lenger engang jeg :P

Jeg liker alltid det motsatte av hva som er moderne. Jeg hadde kunne tunge tremøbler en periode, og da var hvitt populært. Når mørkt ble populært, da gikk jeg for lysere farger (ikke hvitt hvitt hvitt, men lysere). Så sånn sett kunne det ang meg..

Anonymous poster hash: aa466...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på instagram at hun skal bli tante! Noen som vet hvem som er gravid?

Anonymous poster hash: 3161a...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiør skifter så fort, og man kan virkelig ikke tapetsere hver andre mnd, og skifte alle møblene etter interiørbladene.



Anonymous poster hash: 904a6...532
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er mye unødvendig kritikk og narrgjøring av henne her. interiør er tydeligvis noe hun virkelig brenner for, og noe hun både jobber med og har som hobby. synes hun skal få holde på i fred! shabby chic/hyttestilen faller dog ikke i smak hos meg. jeg trives bedre med et mer funksjonelt interiør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun har det kjempefint selv om det er omtrent motsatt av min stil. Skjønner virkelig ikke at dere gidder å bry dere.

Anonymous poster hash: 29531...d41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiør skifter så fort, og man kan virkelig ikke tapetsere hver andre mnd, og skifte alle møblene etter interiørbladene.

Anonymous poster hash: 904a6...532

Hvorfor kan man ikke det? Om man har tid, penger og lyst så er det jo bare å kjøre på. Interiør gjør henne glad, på samme måte som at noen er glad i å ta bilder. Og igjen, hun tjener MYE penger på dette, hjemmet er showroomet hennes.

Anonymous poster hash: e9d1c...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så jo ut som et rotete loppemarked med nye ting, fælt.



Anonymous poster hash: 2605b...852
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo, men det er dyrt og det blir for dumt og kaste ut eller selge møbler hele tiden. Virker som sjelen er full av kaos, og eneste som hjelper er å male, rydde, style og ommøblere. Litt ro og stabilitet skader ikke.



Anonymous poster hash: 904a6...532
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal bry seg så veldig om hvordan hun gjør ting. Hun har en suksessfull butikk der bloggen er en stor del, det er klart hun må bruke mye tid på sin viktigste reklamekanal!

Jeg synes hun har det fint, jeg ville ikke hatt det helt likt selv men liker mye av tingene hennes. Det er helt greit å like andre ting, men skjønner ikke hvorfor man skal henge seg så mye opp i privatlivet hennes bare fordi.



Anonymous poster hash: 3a996...af0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo, men det er dyrt og det blir for dumt og kaste ut eller selge møbler hele tiden. Virker som sjelen er full av kaos, og eneste som hjelper er å male, rydde, style og ommøblere. Litt ro og stabilitet skader ikke.

Anonymous poster hash: 904a6...532

Men hva i alle dager vet du om det? Du sitter og analyserer et menneske ut fra hvordan hun møbelerer. Det er klart at når hun finner interiør så spennende, driver en butikk der hun får inn mye nytt og i tillegg bruker bloggen til å vise det frem, så passer det for henne å style og ommøbelere. Man kan fint ha ro og stabilitet fordiom. Selv om det ikke passer DEG å levere slik så passer det tydeligvis for henne.

Anonymous poster hash: e9d1c...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal bry seg så veldig om hvordan hun gjør ting. Hun har en suksessfull butikk der bloggen er en stor del, det er klart hun må bruke mye tid på sin viktigste reklamekanal!

Jeg synes hun har det fint, jeg ville ikke hatt det helt likt selv men liker mye av tingene hennes. Det er helt greit å like andre ting, men skjønner ikke hvorfor man skal henge seg så mye opp i privatlivet hennes bare fordi.

Anonymous poster hash: 3a996...af0

Er det ikke foreldrene hennes sin butikk som de styrer, også er det en daglig leder inni bildet. Sånn at hun egentlig bare jobber i den butikken?

Anonymous poster hash: aa466...639

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke foreldrene hennes sin butikk som de styrer, også er det en daglig leder inni bildet. Sånn at hun egentlig bare jobber i den butikken?

Anonymous poster hash: aa466...639

Jo, det der irriterer meg.. Hun sier det er hennes butikk, men hun verken eier eller driver den! Gjør seg en smule viktigere enn hun er...

Anonymous poster hash: 3161a...fd6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal bry seg så veldig om hvordan hun gjør ting. Hun har en suksessfull butikk der bloggen er en stor del, det er klart hun må bruke mye tid på sin viktigste reklamekanal! Jeg synes hun har det fint, jeg ville ikke hatt det helt likt selv men liker mye av tingene hennes. Det er helt greit å like andre ting, men skjønner ikke hvorfor man skal henge seg så mye opp i privatlivet hennes bare fordi. Anonymous poster hash: 3a996...af0

Hun har kanskje en suksessrik butikk men det er ikke takket henne selv, men en rik pappa. Hun har kommet dit hun er idag, takket verre pappaen sin, nemlig!

Det er greit at interiør er hennes passion, men det der blir for sykt, i mine øyne. Forandre sitt hjem hele tiden. Jeg følger med på mange interiørbloggere, og ingen av dem forandrer hjemme hele tiden.

Jeg kan ta av hatten for noen som har oppnådd noe helt selv, uten hjelp av noen men å kalle det hennes butikk, og si at hun har kommet så langt helt på sin egen hånd, der mister hun respekten min.

Anonymous poster hash: 57193...5fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var at bloggen er hennes viktigste reklamekanal, og hun gjør jo mye av det hun gjør fordi det er reklame i det. Hun har jo skrevet at hun som jobber i butikken sammen med henne har oppfordret henne til å blogge så og så ofte fordi det er bra for butikken. Jeg ser ikke noe galt i at hun endrer, hadde hun lagt ut bilder av samme greia hele tiden hadde folk klagd på dét.

Og hvem som eier spiller vel ikke så stor rolle, det er jo hun som jobber mest i butikken,som bestemmer mye av hvilke varer de skal ha og som blogger. Det er jo det som gjør at butikken har blitt så populær, uten henne hadde det nok ikke vært det samme så jeg synes godt hun kan ta mye av æren for konseptet.



Anonymous poster hash: 3a996...af0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes mange av tingene er pene, men det blir litt for mye. Personlig ville jeg hatt flere farger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så travelt kan hun ikke ha det, hun har tid til å bytte kjæreste til og med. Masse tid til ny mann hvertfall...



Anonymous poster hash: 904a6...532
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på instagram at hun skal bli tante! Noen som vet hvem som er gravid?

Anonymous poster hash: 3161a...fd6

Det er storesøsteren som er gravid :)

Anonymous poster hash: 04993...639

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så travelt kan hun ikke ha det, hun har tid til å bytte kjæreste til og med. Masse tid til ny mann hvertfall...

Anonymous poster hash: 904a6...532

Så da har hun jo tid til å forandre på interiøret hjemme også da. Jeg begynner å lure på om du er mentalt utfordret eller noe som er så opphengt i en annen dames sine interiørvaner, ikke forstår at det er en del av jobben hennes.

Anonymous poster hash: e9d1c...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...