Gå til innhold

Villapaprika stilen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Butikken er også overlesset, man klarer ikke se varene da. Jeg må ha det mer stilrent rundt meg, kjenner jeg. Less is more, villapaprika ;)

Anonymous poster hash: 904a6...532

Enig. Jeg liker å handle på butikker som er oversiktlig og ryddig. Jeg så noen bilder fra butikken på bloggen, og jeg må si at jeg hadde følt meg usikker på å handle i den butikken. Det ser nesten ut som en utstilling, og man blir nesten litt usikker på om varene er en del av utstillingen og ikke til salgs.

Anonymous poster hash: c38b8...520

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Edit: Har ikke vært innom bloggen en stund, men sjekket nå. Den der svære lyskasteren eller hvaenndeter som står i stua er etter min mening helt malplassert. Den var mindre pen :P

Det ser ut som at hun skal ha et fotostudio der :P Generelt pleier den type lamper å være kule, men da må rommet være stort, gjerne masse store vinduer, og i skandinavisk stil - altså veldig enkelt dekorert med få ting. Menmen, smaken er som baken, er det ikke det man sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de fleste tingene i villa paprika stilen er kjempefine, men jeg ville aldri likt en stil som bestod av alle disse tingene. Kunne brukt noen få ting. Synes stilen blir for søt og tillaget. Ser ut som om alt kommer fra et bilde man har sett i et interiørblad. For meg blir det for mye dill-dall i den stilen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere....Nå skal hun åpne enda i en butikk. Forstår at mange liker stilen hennes, blir inspirert og finner kule ting der. Men forstår ikke at en slik type butikk kan gå så bra? Skulle tro folk heller ønsker sin egen stil og plukker ut litt fra ulike butikker, men virker jo nesten som om mange kjøper med seg halve butikken om de f.eks. skal pusse opp et rom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere....Nå skal hun åpne enda i en butikk. Forstår at mange liker stilen hennes, blir inspirert og finner kule ting der. Men forstår ikke at en slik type butikk kan gå så bra? Skulle tro folk heller ønsker sin egen stil og plukker ut litt fra ulike butikker, men virker jo nesten som om mange kjøper med seg halve butikken om de f.eks. skal pusse opp et rom.

Hun skal IKKE åpne enda en butikk. De skal flytte noen meter unna i en større butikk, for den de har nå er for liten.

Jeg liker stilen hennes o syns hun gjør en veldig god jobb. Og etter hva jeg leser i bloggen hennes og at hun skal ha større butikk og nettbutikk, da har hun kommet langt. Og folk liker det hun selger og kjøper det.

Har lest mye om henne her inne og andre steder, og mange negative kommentarer men hadde alle tenkt som de som skriver negativt, så hadde ikke hun hatt en unik interiørbutikk idag, som skiller seg ut fra andre.

Anonymous poster hash: f3c7d...038

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal IKKE åpne enda en butikk. De skal flytte noen meter unna i en større butikk, for den de har nå er for liten.

Jeg liker stilen hennes o syns hun gjør en veldig god jobb. Og etter hva jeg leser i bloggen hennes og at hun skal ha større butikk og nettbutikk, da har hun kommet langt. Og folk liker det hun selger og kjøper det.

Har lest mye om henne her inne og andre steder, og mange negative kommentarer men hadde alle tenkt som de som skriver negativt, så hadde ikke hun hatt en unik interiørbutikk idag, som skiller seg ut fra andre.

Anonymous poster hash: f3c7d...038

Da har jeg lest feil! :)

Ja, hun må jo selvfølgelig ha gjort en utrolig god jobb og butikken går nok så det suser. Eneste jeg stiller meg litt undrende til er hvorfor så mange liker den den stilen og henger seg på den. Men er selvfølgelig hversin smak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg lest feil! :)

Ja, hun må jo selvfølgelig ha gjort en utrolig god jobb og butikken går nok så det suser. Eneste jeg stiller meg litt undrende til er hvorfor så mange liker den den stilen og henger seg på den. Men er selvfølgelig hversin smak.

Ja, det lurer jeg på også. Også synes jeg det er vanvittig dyrt. Du kjøper 2-3 ting, også er du oppe i over 1000kr.

Anonymous poster hash: f3c7d...038

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Jeg liker stilen. Masse puter, pledd, skikkelig koselig. Jeg syns Lindevegen er fantastisk jeg da. Endelig en stil jeg virkelig føler meg hjemme i. Lukt, varmt, koselig, mye natur, men ikke for rustikt, og ikke for mye Shabby chic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel de færreste som kjøper alt interiøret sitt hos Villapaprika, selv om det kanskje er noen få unntak.

Synes ikke det er rart butikken går bra, nordmenn elsker interiørbutikker, vi har penger og de fleste kjøper vel noen få ting der og blander med sin stil. Jeg har selv en mye strammere stil, mye mindre dill, men kunne fint plukket ut 3-4 ting som hadde passet inn i mitt hjem.

Synes det blir litt for mye av det gode, men koselig er det jo, ikke noe jeg kunne bodd i da.



Anonymous poster hash: e025d...cee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge luksusfellen så er det mange med gjeld, som nettshopper, som egentlig ikke har råd. Tror mange sliter med gjeld jeg, men som de ikke sier høyt.



Anonymous poster hash: 904a6...532
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal de skilles :( Tror mannen er gått lei av alle påfunnene hennes med dette huset som hun maler, omøblerer og fyller opp med 1000 puter. Menn blir faktisk leie av styrete damer.



Anonymous poster hash: 904a6...532
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal de skilles :( Tror mannen er gått lei av alle påfunnene hennes med dette huset som hun maler, omøblerer og fyller opp med 1000 puter. Menn blir faktisk leie av styrete damer.

Anonymous poster hash: 904a6...532

De har jo slått opp før, så det har nok ikke så mye med det å gjøre. Tenk på at de fant hverandre som ung, folk forandrer seg jo veldig mye i den alderen.

Anonymous poster hash: 440ec...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hun skriver et langt innlegg på bloggen i kveld. De samarbeider bra med barna. Forstår ikke hva som manglet siden de er så gode venner. Han eier fortsatt 50% i firma også. Noen som har handlet i den nye butikken? Ikke akkurat billig der....



Anonymous poster hash: 904a6...532
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har hun malt hele stuen med svart farge. Guri malla!!!

Anonymous poster hash: f3c7d...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser henne på "Unge mødre - litt eldre" akuratt nå.. Har liksom ikke gått opp for meg at det er henne! Får jo se litt bak fasaden der.. bl.a. datteren sitt super-rotete rom!! :)



Anonymous poster hash: 1f969...3b8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min smak.

Selv liker jeg tidløs design. Huset hennes er jo full av "skort og ræl" (det går jo like fort inn som ut av huset, da det ikke har noe spesielt med seg enn akkurat "her og nå interessen"). Stilen er jo også utdatert - moderne for 5-10 år siden.



Anonymous poster hash: a2f8f...d05
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...