Gå til innhold

Villapaprika stilen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker innslag av home&cottage, men det der blir altfor Hampton-inspirert for min del. For mye stæsj og dill til at jeg tror jeg hadde klart å slappe av. Greit med en del puter, liker det selv, men så mange at man knapt kan sitte i sofaen? På samme måte synes jeg bordene er fylt av detaljer.

For all del, dama har øye for interiør, og hun er flink å style, men det blir vel overkill for meg.

Selv er jeg glad i kontraster, så jeg hadde nok blandet noen litt mer moderne elementer for å få et litt mer eklektisk uttrykk, men det er jo en smakssak. Kort sagt; litt mer variasjon og litt mindre stæsj, og det kunne fint vært et hjem i min gate.

• Liker 2
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er villa paprika gått konkurs. Synd det.

Anonymous poster hash: 57193...5fb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da er villa paprika gått konkurs. Synd det.Anonymous poster hash: 57193...5fb

Men ikke akkurat uventet...!

Anonymous poster hash: bb3a3...f4e

• Liker 1
Skrevet

Synes det ser fint og koselig ut jeg. Mye bedre enn hvordan Kari og Ola Nordmann har det hjemme hos seg, med furumøbler og masse masse dritt på kjøleskapet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i den stilen. Tingene alene kan være fine, men jeg synes huset er stappet med for mye dill. ALTFOR MYE TING.

Hvor skal jeg sette fra meg kaffekoppen? Ser ut som en katalog. Jeg får fnatt av slikt!

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 8/21/2013 den 0.42, AnonymBruker skrev:

Starte egen bedrift?.. Det er jo faren som har gåtti inn som investor. Hun liker å fremstille selv som en ung kvinne som har bygget opp en bedrift på egen hånd. Det er faren og andre som driver butikken? Hun er ikke engang daglig leder i butikken lenger. Foreldrene hennes står som eiere av huset også, så hun liker å fremstille seg selv mer vellykket enn det hun er. Faren er bedriftsleder og sitter nok med en del kapital. Camilla sin hovedjobb kan virke som er å følge opp bloggen og style og ordne hjemme og i butikken. Noe må jo pusses opp hele tiden der hjemme...overrasket over mannen som holder ut alle de forandringene hjemme, virket ikke som hun har ro med seg selv......

Anonymous poster hash: 80b46...3f0

Dette!

Anonymkode: b43c9...c18

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...