Gå til innhold

Villapaprika stilen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Googla bloggen, men den stilen er ikke noe for meg. Pleier hun å ha bilde av ungene sine på bloggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hardfan av stram skandinavisk minimalisme, så det er ikke helt "meg".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hardfan av stram skandinavisk minimalisme, så det er ikke helt "meg".

Det blir vel ganske motsatt.

Jeg for min del er en mellomting. Ikke upersonlig minimalisme, og ikke rotete cottage.

Anonymous poster hash: 7add4...94b

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og svar.

pinar, mod.

• 1 måned senere...
Skrevet

Ikke min stil. Synes den stilen hvor absolutt alt skal være så hvitt og lyst er fryktelig kjedelig. Men hver sin smak :)

Ble mer satt ut over hvor sinnsykt mye puter hun har. Jeg har mye puter selv, men det får da være måte på. Det er jo ikke plass til å sitte i møblene hennes.

AnonymBruker
Skrevet

Bordet passet ikke godt inn i interiøret, og jeg synes heller ikke det var så fint. Veldig grovt, mørkt og maskulint, synes jeg. Hadde nok passet bedre i et maskulint interiør.

Hva pledd, puter, lysestaker, brett mm., angår, tror jeg nok sikkert at det vi får se på bilder er å regne fpr annonsestyling, og ikke viser eksakt hvordan de lever og har det hjemme.

Anonymous poster hash: 86041...2bb
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nå har hun forlovet seg.

Anonymous poster hash: 57193...5fb

AnonymBruker
Skrevet

Nå har hun forlovet seg.Anonymous poster hash: 57193...5fb

Ja ha... So what?

Anonymous poster hash: bb3a3...f4e

AnonymBruker
Skrevet

Så mange negative kommentarer det var her da... Jeg liker stilen hennes og synes hun er kjempeflink.

Hun har fått til mye i ung alder. Har også vært i butikken hennes og møtt henne, hun er veldig hyggelig.

Anonymous poster hash: f87dc...a5e
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Nå begynner moroa med oppussingen, at hun aldri går lei... Er det mulig?

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå begynner moroa med oppussingen, at hun aldri går lei... Er det mulig?Anonymous poster hash: 57193...5fb

Enig. Og det at hun IKKE dekker til de dyre møblene hennes mens oppussingen pågår blir jeg forskrekket av.

For et jævla utakknemlig menneske, æsj!

• Liker 2
Skrevet

Synes stilen er fin. Liker møbelene godt, selv ville jeg ikke hatt så mye puter og pledd liggende, og ikke så mye dill over alt. Men synes at hjemmet demmes er gjennomført og flott. Veldig dyre møbler og stæsj, jeg har og en veldig "dyr smak", men tar meg ikke råd til så dyre ting selv om jeg synes det er fint..

• Liker 1
Gjest Seajewel
Skrevet

Ekstremt dyr stil. Tenk om ungene søler på putetrekket som koster 850 kr?

• Liker 1
Skrevet

Nå maler de veggen svart. Blir spennende og se.

Anonymous poster hash: 6df2f...823
Skrevet

Nå maler de veggen svart. Blir spennende og se. Anonymous poster hash: 6df2f...823

Det blir mørkt og gotisk aktig ja.

• Liker 2
Skrevet

Blir for mye krims krams for min del, og jeg hadde nok ikke orket å bodd sånn - hadde sett på det som rot og forstyrrende elementer. Samtidig ser jeg at det kan være hyggelig og koselig med mange puter, lys og krukker.

Skrevet

Tingene er forsåvidt fine de. Hadde tatt bort 40% av alt stæsjet, da tror jeg det hadde blitt ok. Og 60-70% av alle putene i sofaen hadde fått et nytt hjem, det er jo ikke plass til folk oppi der.

• Liker 3
Skrevet

Dere synes stilen er grusom, men likevel er dere fullt oppdatert på alt hun skriver/sier og mener?

Heh. Interessant. Skulle likt å sett bilder av hjemmene deres. Det består vel av skinnmøbler, sinnsyke farger som er helt ut av kontroll, stygge planter, leker og barnetegninger over alt.

Nei, vet du hva. Stilen "hennes" er nydelig. En fryd for øyet.

Gjest Seajewel
Skrevet

Dere synes stilen er grusom, men likevel er dere fullt oppdatert på alt hun skriver/sier og mener?

Heh. Interessant. Skulle likt å sett bilder av hjemmene deres. Det består vel av skinnmøbler, sinnsyke farger som er helt ut av kontroll, stygge planter, leker og barnetegninger over alt.

Nei, vet du hva. Stilen "hennes" er nydelig. En fryd for øyet.

Syns barnetegninger er fantastisk kunst å ramme inn og henge opp jeg! Ikke alle trenger å fornye hjemmet sitt ti ganger i løpet av ett år for å trives, og et hjem trenger ikke se ut som en tingtangbutikk full av Nips for å kalles et hjem. Noe i den stilen er fint, likte den stilen bedre før. Syns det har blitt for mye av alt der i det siste. Og det å ha hjemmet fullt av dyre, nye ting er ikke synonymt med god smak, stil eller at det er pent.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...