Gå til innhold

Villapaprika stilen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er storesøsteren som er gravid :)

Anonymous poster hash: 04993...639

Hvem av dem??

Anonymous poster hash: 3161a...fd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig mye fint! Kunne godt hatt det slik selv om jeg ikke allerede hadde en salig blanding av nytt, nerdete og gammelt.

Dessuten er jeg stor fan av puter i all mass, så kunne godt tenkt meg den sofaen :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken hennes er heavy dyr... Jeg skjønner at Lexington, Gant er dyrt, det er et dyrt merke. Men et fjøl til 2199kr. What the fuck? Hun overpriser tingene sine så mye og de er ikke verdt 300kr engang.

Anonymous poster hash: 57193...5fb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken hennes er heavy dyr... Jeg skjønner at Lexington, Gant er dyrt, det er et dyrt merke. Men et fjøl til 2199kr. What the fuck? Hun overpriser tingene sine så mye og de er ikke verdt 300kr engang.

Anonymous poster hash: 57193...5fb

Å, herre. Ikke rart det blir mange DIY prosjekter. Nei, det er kke verdt den prisen. Må hun ikke overpise seg til konkurs. Det er hardere tider økonomisk, husene blir ikke solgt like fort osv.

Anonymous poster hash: 904a6...532

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det lurer jeg på og.. M?

Margrethe ;)

Anonymous poster hash: 04993...639

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, herre. Ikke rart det blir mange DIY prosjekter. Nei, det er kke verdt den prisen. Må hun ikke overpise seg til konkurs. Det er hardere tider økonomisk, husene blir ikke solgt like fort osv.

Anonymous poster hash: 904a6...532

Hun klarer seg nok. Du kan slappe helt av.

Anonymous poster hash: e9d1c...a01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klarer seg nok. Du kan slappe helt av. Anonymous poster hash: e9d1c...a01

Selvfølgelig gjør hun det. Pappajente, vet du ;)

Anonymous poster hash: 57193...5fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrethe ;)

Anonymous poster hash: 04993...639

:-) hun nygifte m nettbutikk. trodde kanskje d var en krisebaby på gang...

Anonymous poster hash: 3161a...fd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja med en rik far så kommer hun langt :)



Anonymous poster hash: 904a6...532
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bordet er da veldig likt det hun hadde.....stolene og. Hva var grunnen til skifte? Håkon som fikk det gamle kanskje? Merkelig.



Anonymous poster hash: 904a6...532
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bordet er da veldig likt det hun hadde.....stolene og. Hva var grunnen til skifte? Håkon som fikk det gamle kanskje? Merkelig.

Anonymous poster hash: 904a6...532

Fordi hun likte det og var klar for noe nytt! Og som jeg skriver til deg hver gang: Også fordi hun bruker huset som et showroom og tjener (mye) penger på det. Noe mer du lurte på?

Anonymous poster hash: e9d1c...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun likte det og var klar for noe nytt! Og som jeg skriver til deg hver gang: Også fordi hun bruker huset som et showroom og tjener (mye) penger på det. Noe mer du lurte på?

Anonymous poster hash: e9d1c...a01

Men hva er vitsen med å stadig skifte ut noe, når det er såpass likt det gamle? Det er noe jeg aldri kommer til å skjønne, men så er jeg ingen interiørguru. Showroom viser jo som regel forskjellige ting ;)

Syns det filteret hun legger på alle bildene er fælt. Hun har jo muligheten til å ta veldig fine bilder av kult interiør, men alle bildene blir for "grå" og ser lite profesjonelle ut.

Endret av skyflakes
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva er vitsen med å stadig skifte ut noe, når det er såpass likt det gamle? Det er noe jeg aldri kommer til å skjønne, men så er jeg ingen interiørguru. Showroom viser jo som regel forskjellige ting ;)

Syns det filteret hun legger på alle bildene er fælt. Hun har jo muligheten til å ta veldig fine bilder av kult interiør, men alle bildene blir for "grå" og ser lite profesjonelle ut.

Men hun kjører jo en stil som hun ser hun har kunder på, så når de da får inn nyheter så stiller hun jo ut dette. Og de tar jo inn det som de ser for liker, selv om det ligner på det de hadde fra før. Jeg har også gjort små justeringer hjemme som kanskje ikke har betydd så mye for andre, men som har gjort at jeg har blitt mye mer fornøyd i mitt hjem.

Anonymous poster hash: e9d1c...a01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun likte det og var klar for noe nytt! Og som jeg skriver til deg hver gang: Også fordi hun bruker huset som et showroom og tjener (mye) penger på det. Noe mer du lurte på?

Anonymous poster hash: e9d1c...a01

Er du henne selv eller? Blir du brydd om noen lurer. Har man valgt å legge ut livet sitt til alle, så må en tåle kritikk. Og tåle spørsmål angående stadig utskifting, og aldri bli fornøyd. Showroom eller ei, det kan hun bruke butikken til. Barna trenger et rom de og, som er stabilt og ikke under stadig omskiftning.

Anonymous poster hash: 904a6...532

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke hadde skrevet det hadde jeg ikke sett at bordene var byttet ut.... 😛

Anonymous poster hash: 3161a...fd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis hun ikke hadde skrevet det hadde jeg ikke sett at bordene var byttet ut....

Anonymous poster hash: 3161a...fd6

Ikke jeg heller :)

Anonymous poster hash: 904a6...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du henne selv eller? Blir du brydd om noen lurer. Har man valgt å legge ut livet sitt til alle, så må en tåle kritikk. Og tåle spørsmål angående stadig utskifting, og aldri bli fornøyd. Showroom eller ei, det kan hun bruke butikken til. Barna trenger et rom de og, som er stabilt og ikke under stadig omskiftning.

Anonymous poster hash: 904a6...532

Nei jeg ikke som henne. Men jeg blir irritert over den konstante kritiseringen din. Og du skriver jo bare det samme opp igjen og opp igjen. Vi har fått det med oss nå. Barna har det nok helt bra selv om bord, stoler og pynt blir byttet ut. Det er ikke interiøret i et hus som betyr noe for de.

Kan ikke du bare la være å gå inn på bloggen hennes? Det du driver med her er rett og slett sverting. Folk kan skrive og mene hva de vil om interiøret hennes, og det er helt greit. Men du maler opp igjen og opp igjen om det samme.

Anonymous poster hash: e9d1c...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel ikke bar meg, anonym er ikke den samme hele tiden her altså. Står for hva jeg skriver altså, men er da ikke alene om å synes det vi skriver her.



Anonymous poster hash: 904a6...532
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha.... Deg er under en måned siden hun kjøpte nytt sengegavl og malte nattbordene og nå er det gamle tilbake igjen... Den dama er gal!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 57193...5fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...