Severus Skrevet 21. november 2013 #101 Skrevet 21. november 2013 Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, sofaen er jo så overfylt av puter at man får ikke plass å sitte. Å nesten bare sort og hvitt, det er rotete og kjedelig. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #102 Skrevet 21. november 2013 Rar barnefordeling, 4 dager hver, og hun har da fri hver helg :O Men hun må vel ha barnefri i helgene da hun har ny kjæreste som også skal ha tid. Alltid rart de har tid til kjærlighetssliv når livet ellers er så spinntravelt.... Anonymous poster hash: 904a6...532 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #103 Skrevet 21. november 2013 Rar barnefordeling, 4 dager hver, og hun har da fri hver helg :O Men hun må vel ha barnefri i helgene da hun har ny kjæreste som også skal ha tid. Alltid rart de har tid til kjærlighetssliv når livet ellers er så spinntravelt.... Anonymous poster hash: 904a6...532 Hvordan får du det til å bli fri hver helg? Hun jobber jo i helgene også. Og de er flinke til å være sammen som venner. Synes du kan ta de sure oppstøtene dine et annet sted. Anonymous poster hash: 76f45...ddd 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #104 Skrevet 21. november 2013 Hvordan får du det til å bli fri hver helg? Hun jobber jo i helgene også. Og de er flinke til å være sammen som venner.Synes du kan ta de sure oppstøtene dine et annet sted. Anonymous poster hash: 76f45...ddd Det er så lett å feie for andres dør vettu Anonymous poster hash: 57193...5fb 1
Gjest Maman Skrevet 21. november 2013 #105 Skrevet 21. november 2013 Den stilen syns jeg alle med interiørbutikker har jeg, ikke bareVilla Paprika? Ser de spredd over hele landet, og oser "Mannen min har så mye penger til overs og lar meg oppfylle min drøm om en kafe/pute/duftlys/ræl/drivvedbutikk".... Drivvedstilen er helt forferdelig syns jeg. Og den er så grusomt feminin, menn kan da ikke trives hjemme når det ser sånn ut? Har respekt for de fleste stiler selv om jeg ikke nødvendigvis liker den selv, men drivved-og-rælstilen....blærk. 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #106 Skrevet 21. november 2013 Hun har da ny kjæreste, han er da tatt bilder av. Anonymous poster hash: 904a6...532
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 #107 Skrevet 18. desember 2013 Wow, sjekk denne kommentaren som står i kommentarfeltet under bilde av Camilla på bloggen. Ei eller annen Monica som har skrevet.... Det var litt i meste laget, jeg tror at Camilla har skrevet det selv, jeg tviler sterkt at noen kan skrive noe så ekkelt. Tror hun vil ha sympati.http://villapaprika.no/2013/12/stjerner-pa-brystet/#commentsAnonymous poster hash: 57193...5fb
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #108 Skrevet 19. desember 2013 Jeg liker stilen forsåvidt. Men det blir ALT for mye. Har lurt på hvordan man kan sitte i sånne sofaer med så mye puter. Kos med puter asså, men sofaen er jo borte. Samme med stæsj på bordet. Digre lysestaker på brett. Håper de nye lokalene hennes er ryddigere, for den andre butikken var veldig rotete. Ellers har hun veldig mye fint! Hun har vært flink. DET skal hun jaggu ha. Anonymous poster hash: 3eedf...02b
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #109 Skrevet 19. desember 2013 Synes stilen er kjempefin, men ganske upraktisk. Henter inspirasjon derfra, men toner det litt ned. Anonymous poster hash: ceb47...713 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #110 Skrevet 19. desember 2013 Wow, sjekk denne kommentaren som står i kommentarfeltet under bilde av Camilla på bloggen. Ei eller annen Monica som har skrevet.... Det var litt i meste laget, jeg tror at Camilla har skrevet det selv, jeg tviler sterkt at noen kan skrive noe så ekkelt. Tror hun vil ha sympati.http://villapaprika.no/2013/12/stjerner-pa-brystet/#commentsAnonymous poster hash: 57193...5fb Jo, så slemme er faktisk noen på internett. Men kommentarer av den typen pleier bli redigert bort så vi ikke ser dem. Drapstrusler og andre trusler er heller ikke uvanlig. Anonymous poster hash: ceb47...713
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #111 Skrevet 19. desember 2013 Jo, så slemme er faktisk noen på internett. Men kommentarer av den typen pleier bli redigert bort så vi ikke ser dem. Drapstrusler og andre trusler er heller ikke uvanlig. Anonymous poster hash: ceb47...713 Ser det jo også på skrivemåten at det ikke er hun som har skrevet det selv. Og jeg har virkelig ikke et inntrykk av at hun trenger å skrive slike ting for å få oppmerksomhet! Tviler ikke på at det er mange værre kommentarer enn dette, som vi aldri får se. Ser jo hvor mye dritt folk lirer av seg her inne på kg også. Jeg blir daglig sjokkert over hva som skrives her! Anonymous poster hash: 76f45...ddd
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #112 Skrevet 20. desember 2013 Bloggen er nr 4. størst, så mange er interessert i denne stilen da. Er det villapaprika stil i hele landet? Men Norges nye IKEA tror jeg ikke det blir, så billig klarer hun ikke ha varene. Anonymous poster hash: 904a6...532 1
hagegnom Skrevet 22. desember 2013 #113 Skrevet 22. desember 2013 Bloggen er nr 4. størst, så mange er interessert i denne stilen da. Er det villapaprika stil i hele landet? Men Norges nye IKEA tror jeg ikke det blir, så billig klarer hun ikke ha varene. Anonymous poster hash: 904a6...532 Man kan jo la seg inspirere, uten å ha det identisk hjemme ;-)
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #114 Skrevet 5. januar 2014 liker noe av det hun har, men må fnise litt innimellom av at hun i alle år hun har blogget "kaster" teppene sine ned mot gulvet... det er en ting hun aldri har gått bort ifra, og det ser ikke pent ut! Anonymous poster hash: 1423e...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #115 Skrevet 5. januar 2014 Ble ikke noe fint i det hele tatt, fargen kræsjet totalt.http://villapaprika.no/Anonymous poster hash: 57193...5fb 3
Ariana Skrevet 5. januar 2014 #116 Skrevet 5. januar 2014 Jeg synes mange av elementene er fine, selv om jeg har en renere og skandinavisk stil selv. Likevel blir det litt for mye med puter og ting over alt, jeg skjønner ikke at hun orker. 2
Gjest anobano Skrevet 5. januar 2014 #117 Skrevet 5. januar 2014 hahaha http://villapaprika.no/wp-content/uploads/2014/01/stuen-3.1.14-1.jpg 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #118 Skrevet 5. januar 2014 hahaha http://villapaprika.no/wp-content/uploads/2014/01/stuen-3.1.14-1.jpg My God???!!!! Og hun driver med interiør??Anonymous poster hash: 57193...5fb 1
Bellablue Skrevet 5. januar 2014 #119 Skrevet 5. januar 2014 hahaha http://villapaprika.no/wp-content/uploads/2014/01/stuen-3.1.14-1.jpg Kom til 19 puter i den sofaen. .. litt drøyt. Må da være et himla styr hver gang hun skal bruke den. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #120 Skrevet 5. januar 2014 Jeg liker stilen forsåvidt. Men det blir ALT for mye. Har lurt på hvordan man kan sitte i sånne sofaer med så mye puter. Kos med puter asså, men sofaen er jo borte. Samme med stæsj på bordet. Digre lysestaker på brett. Håper de nye lokalene hennes er ryddigere, for den andre butikken var veldig rotete. Ellers har hun veldig mye fint! Hun har vært flink. DET skal hun jaggu ha. Anonymous poster hash: 3eedf...02b Veldig enig i det du skriver her. Jeg har litt problemer med å se forskjell på alle bildene som legges ut. Når ominnredningen beskrives i tekst, høres det ut som en revolusjon, men ofte er det knapt synlig at noe har skjedd. Ang. mengden puter, pledd og pynt vil jeg tippe at stylingen er vel så mye på grunn av bloggens funksjon som et utstillingsvindu, mer enn at C føler for å fylle absolutt enhver ledig flate med ett eller annet stæsj. Anonymous poster hash: 0ee06...075
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå