AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #41 Skrevet 12. august 2013 De kaster sommeren helt på dør og rigger opp høstnytt, da kan vi forvente oss julepynt i septemer/oktober og vårnytt i januar igjen. ikke rart vi begynner tidligere og tidligere når butikkene kaster ut sommeren 3 uker før den er slutt. 1. september er høsten her!! Anonymous poster hash: 904a6...532
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #42 Skrevet 13. august 2013 Helt enig med deg over. Det er sommer fortsatt og ikke behov for høstvarer. Synes hun har en fin stil og har kommet langt i det hun jobber med, men når hun poster bilder av stua, kjøkkenet så ser det så overfylt ut. Det finnes ikke en eneste plass som er ledig. Og hun skifter ut ting hele tiden. Lurer på hvor lenge denne daybeden skal stå der.. Og i mai eller noe så la hun på nytt tapet på kjøkkenet og nå har de malt over den. Hadde jeg gjort så mye hele tiden, hadde mannen gått fra meg tror jeg. Skjønner ikke at mannen hennes holder ut. Og hva er vitsen med den henge tingen på soverommet, hva skal det forestille? Men, som sagt hun har en fin stil, men litt overpriset for min del, hadde aldri gitt 999,- for en paljettpute.Anonymous poster hash: ee27b...eef 2
Wit Skrevet 13. august 2013 #43 Skrevet 13. august 2013 Hver sin smak, men for meg ble dette litt for "rotete". Hjemme foretrekker jeg litt mindre stæsj rundt overalt.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #44 Skrevet 13. august 2013 Virker så de ikke har ro og fred med seg selv, derfor de styrer og ståker så, virker så de aldri bli fornøyd. Anonymous poster hash: 904a6...532 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #45 Skrevet 13. august 2013 Helt enig med deg over. Det er sommer fortsatt og ikke behov for høstvarer. Synes hun har en fin stil og har kommet langt i det hun jobber med, men når hun poster bilder av stua, kjøkkenet så ser det så overfylt ut. Det finnes ikke en eneste plass som er ledig. Og hun skifter ut ting hele tiden. Lurer på hvor lenge denne daybeden skal stå der.. Og i mai eller noe så la hun på nytt tapet på kjøkkenet og nå har de malt over den. Hadde jeg gjort så mye hele tiden, hadde mannen gått fra meg tror jeg. Skjønner ikke at mannen hennes holder ut. Og hva er vitsen med den henge tingen på soverommet, hva skal det forestille? Men, som sagt hun har en fin stil, men litt overpriset for min del, hadde aldri gitt 999,- for en paljettpute.Anonymous poster hash: ee27b...eef Men det er da helt vanlig å ta inn høstvarer før høsten har kommet. Visst du ser i klesbutikkene så har allerede høstvarer komt med varmere jakker osv. Og ang. det med at hun bytter ut så ofte så tenker jeg at dette er jo "showroomet" hennes. Hun tjener penger på å gjøre det. Det hadde nok ikke vært slik hadde hun ikke hatt bloggen og butikken. Husk på at det er jo på bloggen hun får vist frem alt som er i butikken. Derfor er det konstant i endring. Anonymous poster hash: e9d1c...a01 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #46 Skrevet 15. august 2013 Nei! Jeg er IKKE enig med deg!!! Villapaprika stilen er rålekker og inspirerende Du velger selv hvor mye pynt og stæsj du vil ha Noen som har lik den stilen? Bloggen heter Villapaprika om noen lurer. Er rekved, hvitt, grått, beige, lin, masse puter, overkill av pynt, stæsj, dill og dall. Ser så utrolig rotete ut med alt det pynt, puter, lamper og lys fremme. Enig?? Anonymous poster hash: 904a6...532 Anonymous poster hash: 2b61a...fad
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #47 Skrevet 15. august 2013 Er det et snev av bitterhet og misunnelse her? Sånne mennesker har ikke personlighet og er så forvirret at de må henge seg på en "stil" og ha ALT på en gang. Skikkelig trist, fargeløs og overfylt stil dessuten. Anonymous poster hash: b3b34...c48 Anonymous poster hash: 2b61a...fad
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #48 Skrevet 15. august 2013 Liker stilen hennes jeg. Huset er smakfullt og lekkert innredet. Flott nettbutikk har hun også, dere må sjekke den ut, byvillapaprika.no tror jeg det var. Sånn, der fikk jeg spammet ihjel denne hurpete tråden! Blir så irritert over all denne meningsløse personhetsen som gjør at innlegg hvor folk vil skrive noe koselig må vike. Skjerpings!!! Anonymous poster hash: 2b61a...fad
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #49 Skrevet 15. august 2013 Bøyer meg i støvet over alle dere som har så innholdsrike liv at dere må sitte på kvinneguiden og lete etter feil på disse bloggerne. Gjør noe med dere selv! Anonymous poster hash: 2b61a...fad 1
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 15. august 2013 #50 Skrevet 15. august 2013 (endret) Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 2b61a2f5d97965f163db42724ed80fad] 2b61a...fad Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 2b61a2f5d97965f163db42724ed80fad] 2b61a...fad Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 2b61a2f5d97965f163db42724ed80fad] 2b61a...fad Bøyer meg i støvet over alle dere som har så innholdsrike liv at dere må sitte på kvinneguiden og lete etter feil på disse bloggerne. Gjør noe med dere selv! Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 2b61a2f5d97965f163db42724ed80fad] 2b61a...fad Du må jo ha et minst innholdsrikt liv som sitter å leser tråden på kvinneguiden og gidder skrive 4 innlegg etter hverandre med kritikk av hva andre forumbrukere mener.... Forøvrig synes jeg stilen er fin,men litt for mye dill og dall rundt og litt for lite farger etter min smak.Men hadde ikke reagert negativt om jeg besøkte noen som hadde det slik hjemme. Endret 15. august 2013 av Julia Lawless 3
Gjest Badabing Skrevet 15. august 2013 #51 Skrevet 15. august 2013 Synes det var veldig fint der, jeg har en venninne som egentlig har det temmelig likt. Og jeg har alltid tenkt at det ser veldig pent ut og gjennomført der. Men..jeg ville aldri hatt det slik selv. Jeg liker de gamle 60-tallsmøblene etter besteforeldrene mine, oppsamlet kunst gjennom flere generasjoner og minst mulig dill og dall ellers. For meg er det først når det synes at noen bor der og har levd der at det blir et ordentlig hjem.
Pringle Skrevet 15. august 2013 #52 Skrevet 15. august 2013 Liker stilen hennes jeg. Huset er smakfullt og lekkert innredet. Flott nettbutikk har hun også, dere må sjekke den ut, byvillapaprika.no tror jeg det var. Sånn, der fikk jeg spammet ihjel denne hurpete tråden! Blir så irritert over all denne meningsløse personhetsen som gjør at innlegg hvor folk vil skrive noe koselig må vike. Skjerpings!!! Hm, nei... men smekkfullt! 9
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #53 Skrevet 15. august 2013 Hehe ja mer smekkfullt enn smakfult. Altså noe er fint og helheten er fin, men for meg blir det overstylet med alle putene, teppene, kurvene, lysene og de høye lysestakene. Og det er litt fargeløst. Føler MK DESIGN haler innpå med samme stil og det tar helt av egentlig. Ikke ment som kritikk, bare en mening. På KG skal vi vel få diskutere hva vi vil?? Og alltid skal noe dra sjalukortet opp???? Jeg ikke skjønne Anonymous poster hash: 904a6...532 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #54 Skrevet 15. august 2013 Hehe ja mer smekkfullt enn smakfult. Altså noe er fint og helheten er fin, men for meg blir det overstylet med alle putene, teppene, kurvene, lysene og de høye lysestakene. Og det er litt fargeløst. Føler MK DESIGN haler innpå med samme stil og det tar helt av egentlig. Ikke ment som kritikk, bare en mening. På KG skal vi vel få diskutere hva vi vil?? Og alltid skal noe dra sjalukortet opp???? Jeg ikke skjønne Anonymous poster hash: 904a6...532 Ja, MK kopierer henne.Anonymous poster hash: ee27b...eef 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #55 Skrevet 15. august 2013 Du må jo ha et innholdsrikt liv som gidder å kommentere tilbake? Vi får være enige om at vi er UENIGE! Du må jo ha et minst innholdsrikt liv som sitter å leser tråden på kvinneguiden og gidder skrive 4 innlegg etter hverandre med kritikk av hva andre forumbrukere mener.... Forøvrig synes jeg stilen er fin,men litt for mye dill og dall rundt og litt for lite farger etter min smak.Men hadde ikke reagert negativt om jeg besøkte noen som hadde det slik hjemme. Anonymous poster hash: 2b61a...fad
oreokake Skrevet 15. august 2013 #56 Skrevet 15. august 2013 Du må jo ha et innholdsrikt liv som gidder å kommentere tilbake? Vi får være enige om at vi er UENIGE! Anonymous poster hash: 2b61a...fad ;)
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #57 Skrevet 15. august 2013 :D Anonymous poster hash: 904a6...532
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #58 Skrevet 15. august 2013 Beundrer henne for å startet egen bedrift for det er masse jobb ifht alle lover man må tenke på. Men den ukentlige rundvasken min ville blitt et mareritt skulle jeg ha flyttet på så mye krims krams for å komme til med støvkluten/støvsugeren. Å vaske over kjøkkenbenkene når det står så mye nips der virker også unødvendig tungvint. Må ta en evighet å vaske det huset der. Anonymous poster hash: 70d42...2db 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #59 Skrevet 15. august 2013 Har sikkert vaskehjelp?? Anonymous poster hash: 904a6...532
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #60 Skrevet 15. august 2013 Jeg regner med at hun danderer og ordner før hun tar bildene, og at det ikke ser så stivt ut der hele tiden. Anonymous poster hash: c38b8...520 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå