viren Skrevet 5. januar 2014 #121 Skrevet 5. januar 2014 Overmøblert, mørkt og rotete er min umiddelbare tanke. Er det meningen man skal sitte på gulvet? Det er jo ikke plass i stoler og sofaer, og det kan da ærlig talt ikke være meningen man skal være nødt til å rydde bort et tonn puter hver gang man skal sette seg noe sted? Heldigvis kan hun ha det som hun vil hjemme, og jeg ha det som jeg vil hjemme! 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #122 Skrevet 5. januar 2014 Hver gang jeg har vært på Bohus har jeg lurt på hvem i alle dager det er som kjøper de utrolig stygge klovne-bildene de har der. Vel, nå har jeg fått svaret... http://villapaprika.no/wp-content/uploads/2013/12/huset-gang-underetasjen-31.12.13-1.jpg Anonymous poster hash: bd559...598 1
Aasa Skrevet 5. januar 2014 #123 Skrevet 5. januar 2014 Pynten og møblene er fine hver gro seg, men sammen blir det så utrolig rotete.. 1
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2014 #124 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Problemet med slike interiørblogger er at jeg føler meg så ukvinnelig. Jeg er overhodet ikke interessert i interiør og fatter ikke hvorfor folk gidder å fylle opp stua si med stæsj, men heldigvis så ser det ut som at perioden med hvitt, hvitt, hvitt er umoderne. Hadde Camilla og de andre interiørbloggedamerne kommet på besøk her så hadde de hatet leiligheten min. Endret 5. januar 2014 av Gjest
Severus Skrevet 5. januar 2014 #125 Skrevet 5. januar 2014 De hadde hata min også. Har kanskje 2-3 sofaputer og et pledd.
Longgone Skrevet 5. januar 2014 #126 Skrevet 5. januar 2014 Synes at mange av tingene hun har er fine men det blir litt for mye ting på et sted for min smak..
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2014 #127 Skrevet 5. januar 2014 De hadde hata min også. Har kanskje 2-3 sofaputer og et pledd. Sofaen min er fra 07, bokhyllene og stuebordet fra forrige årtusen.
Severus Skrevet 5. januar 2014 #128 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Sofaen min er fra 07, bokhyllene og stuebordet fra forrige årtusen.Min sofa er eldre enn det, å solbleket på ryggen. Stuebordet er fra noen og 90, mens bokhyllene er fra 01 når foreldrene mine skilte seg. Endret 5. januar 2014 av Vex 1
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2014 #129 Skrevet 5. januar 2014 Min sofa er eldre enn det, å solbleket på ryggen. Stuebordet er fra noen og 90, mens bokhyllene er fra 01 når foreldrene mine skilte seg. Vel, og det har ingenting å si så lenge man trives.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #130 Skrevet 6. januar 2014 Jeg tenker på hvordan disse putene ville sett ut her i huset jeg. For her blir alle knørva og mishandlet til det ugjenkjennlige av han jeg bor sammen med. Han kan ikke ligge på sofaen uten å mose dem sønder og sammen. Og disse putene koster jo relativt mye! Anonymous poster hash: 3eedf...02b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #131 Skrevet 6. januar 2014 Veldig dyr stil dette her ja. Og jeg synes det blir for mye og for fargeløst. Blir for svart og dystert. Merkelig brudd de har og, eksen er bestevenn med hennes nye kompis og de er da sammen alle 5 inkl barna. Kan ikke bare være sammen med begge to da Spesielt må jeg si. De deler på dama, liksom. Men når får de egentlig tid til romantikk? Hun styler, maler, vasker eller ordner puter hele dagen og kvelden.... Anonymous poster hash: 904a6...532 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #132 Skrevet 7. januar 2014 Min sofa er eldre enn det, å solbleket på ryggen. Stuebordet er fra noen og 90, mens bokhyllene er fra 01 når foreldrene mine skilte seg. Ja, det hørtes jo elegant ut. Anonymous poster hash: fa6ba...e26 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #133 Skrevet 7. januar 2014 Veldig dyr stil dette her ja. Og jeg synes det blir for mye og for fargeløst. Blir for svart og dystert. Merkelig brudd de har og, eksen er bestevenn med hennes nye kompis og de er da sammen alle 5 inkl barna. Kan ikke bare være sammen med begge to da Spesielt må jeg si. De deler på dama, liksom. Men når får de egentlig tid til romantikk? Hun styler, maler, vasker eller ordner puter hele dagen og kvelden.... Anonymous poster hash: 904a6...532 Ja jeg skjønner ingenting av det der. er det hun som har innredet leiligheten hans? ser jo ut som det er hjemme hos henne med alle de putene og stjernene og alt stæsjet Anonymous poster hash: 519e4...c57 2
Ariana Skrevet 7. januar 2014 #134 Skrevet 7. januar 2014 (endret) Jeg skjønner ikke greia med de nyeste elementene hun har tilført. Betongvegger er dritkult, har det selv, men hjemme hos henne passer det absolutt ikke inn. Hun beskriver jo selv stilen sin som Hampton cottage, da sier det seg i grunnen selv at noe såpass røft ikke funker? Lampen hun har (den som ser ut som en lyskaster ifølge enkelte ) er også utrolig tøff, men den kan ikke stappes inn i et allerede fullstappa interiør. Endret 7. januar 2014 av Ariana 3
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2014 #135 Skrevet 7. januar 2014 Veldig dyr stil dette her ja. Og jeg synes det blir for mye og for fargeløst. Blir for svart og dystert. Merkelig brudd de har og, eksen er bestevenn med hennes nye kompis og de er da sammen alle 5 inkl barna. Kan ikke bare være sammen med begge to da Spesielt må jeg si. De deler på dama, liksom. Men når får de egentlig tid til romantikk? Hun styler, maler, vasker eller ordner puter hele dagen og kvelden.... Anonymous poster hash: 904a6...532 Vet ikke hva privatlivet hennes har med interiøret å gjøre. 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #136 Skrevet 20. januar 2014 Nå skal huset pusses opp IGJEN. Møbler er solgt og nye skal inn. Hvor lenge er møblene inne hos henne egentlig, før de kastes ut igjen? Og kan det virkelig bli annerledes nå? Venninna som hadde lik butikk, hvor ble det av hennes blogg? Vet hun la ned butikken sin, men bloggen er visst helt sluttet. ( MK DESIGN) Anonymous poster hash: 904a6...532
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #137 Skrevet 20. januar 2014 Nå skal huset pusses opp IGJEN. Møbler er solgt og nye skal inn. Hvor lenge er møblene inne hos henne egentlig, før de kastes ut igjen? Og kan det virkelig bli annerledes nå? Venninna som hadde lik butikk, hvor ble det av hennes blogg? Vet hun la ned butikken sin, men bloggen er visst helt sluttet. ( MK DESIGN) Anonymous poster hash: 904a6...532 Hvorfor følger du med på bloggen om du ikke liker den? Klart hun bytter ut og pusser opp, hun tjener masse penger på det. Og det er en lidenskap for henne. La hun få gjøre som hun vil- Anonymous poster hash: e9d1c...a01
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #138 Skrevet 20. januar 2014 Følger med fordi det blir litt som se og hør, ingen leser, men alle vet om det Det må være fryktelig å skifte så mye, man blir jo stresset, og ikke minst koster det mye. Hva lærer barna her? At i hjemmet så skal man male, skifte gardiner, tapetsere, skifte alle møbler hver annen mnd?? Hun kastet jula ut 2. juledag, mens vi andre feiret jul så feiret hun våren Jeg rystes av slike som ikke kan leve i NUET, som lever flere mnd fremover enn der vi er. Er det verdt det??? Nei Anonymous poster hash: 904a6...532 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #139 Skrevet 20. januar 2014 Shit, hun kan umulig være normal denne dama????? Nå har hun solgt og kjøpt inn nytt i huset, spisebord, stuebordet osv..... Det kan umulig være sunt å ALDRI være fornøyd?? Hun trenger virkelig hjelp, virkelig!Anonymous poster hash: 57193...5fb 2
Pringle Skrevet 20. januar 2014 #140 Skrevet 20. januar 2014 Åssen tar unga det, tro, de kjenner seg vel ikke igjen hjemme fra dag til dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå