Vivian Skrevet 8. august 2013 Forfatter #41 Skrevet 8. august 2013 Joda anonym jeg nyter makt og han nyter å oppgi makt og bli bestemt over. Seksuelt har jeg oppdaget at flere menn føler større glede ved jakten på tilfredstillelse enn ved selve tilfredstillelsen. Men dette kan du sikkert mer om enn meg som ikke er mann 1
Hapa Skrevet 8. august 2013 #42 Skrevet 8. august 2013 Svar på spørsmål fra Verdensvant og anonym: Gutten min har et helt vanlig forhold til andre mennesker. Han er intelligent, vi kan diskutere hva som helst uten fordommer. Han har en spennende jobb. Ja - dette er pirrende seksuelt for oss begge, men det er også slik at jeg tiltrekkes av å bli dyrket helt og fullstendig. Veldig mange opplever en gutt som veldig oppmerksom helt i starten på et forhold og at han etterhvert som han ikke behøver ta hensyn, heller forlanger å bli tatt hensyn til selv. Gutten min blir styrt og liker det. Han er utrolig oppmerksom. Han vet han får tilfredstille meg når jeg vil og får sin egen tilfredstillelse også bare når jeg vil. Ja det er seksuelt - men det griper gjennom hele vårt forhold som all god sex skal. Jeg har greidd å bevare han som jaktende på meg - og det er en helt fantastisk følelse som jeg unner andre kvinner å oppleve - hvis de føler for å lede og tør sånt... Det er bra at dere har funnet en samlivsform som passer dere, selv om jeg helt ærlig skal innrømme at det ikke hadde passet meg. Nok om det, vi er alle forskjellige, og det er jo bare fint. Lurer på en ting da: Du skriver mye om at han fortsatt er "jaktende" på deg, oppmerksom på deg og tar hensyn til deg. Han oppfyller vel din trang til å bli "sett" og det er bra. Er ikke det å bli "sett" viktig for ham i det hele tatt? Slik du beskriver det er du alltid i sentrum, det må jo etterhvert gå utover hans behov, eller?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #43 Skrevet 8. august 2013 Submissive oppnår nytelse ved å tilfredsstille partneren, og hun har tydeligvis funnet en veldig submissiv mann, så han er helt sikkert fornøyd. Dette er faktisk veldig essensielt. I mange slike forhold, ofte opplever den submissive seksuell tenning og/eller generell velvære av å underordne seg. I mange tilfeller kan det diskuteres hvem som har den egentlige makten... Anonymous poster hash: 36c9a...802
Vivian Skrevet 8. august 2013 Forfatter #44 Skrevet 8. august 2013 Han føler seg nok sett av meg. Han er veldig viktig for meg og fyller alle mine behov - han er helt åpen på at lydighet og underdanighet tenner han mer og mer etterhvert. Han falt for meg fordi jeg var bestemt og ledende og etterhvert har forholdet forsterket seg. 1
Ina82 Skrevet 8. august 2013 #45 Skrevet 8. august 2013 Har vært på både match & sukker, men alle gutter jeg møter er noen selvopptatte frosker. Hvor er soldaten som vil dyrke sin dronning og bli ledet av henne gjennom livet ?. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #46 Skrevet 8. august 2013 Har vært på både match & sukker, men alle gutter jeg møter er noen selvopptatte frosker. Hvor er soldaten som vil dyrke sin dronning og bli ledet av henne gjennom livet ?. Det finnes da en del menn som ønsker det, samt noen kvinner som ønsker å ha det slik, men generelt tror jeg nok ikke det er en samlivsform som passer for de fleste. Anonymous poster hash: 36c9a...802
Ina82 Skrevet 8. august 2013 #47 Skrevet 8. august 2013 Tror det kommer mer og mer. I USA er FLR (Female Led Relationships) veldig hått og edgeing ganske vanlig.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #48 Skrevet 8. august 2013 Joda anonym jeg nyter makt og han nyter å oppgi makt og bli bestemt over. Seksuelt har jeg oppdaget at flere menn føler større glede ved jakten på tilfredstillelse enn ved selve tilfredstillelsen. Men dette kan du sikkert mer om enn meg som ikke er mann Viktigheten av jakten varierer nok veldig fra mann til mann. Personlig så er ikke selve jakten så viktig for meg, samspillet som gjør oss begge kåte gjennom dagen, derimot, er viktig. Flørting i forhold går aldri ut på dato. Jeg har ikke noe ønske om å bestemme over en kjæreste, og jeg grøsser ved tanken på å bli bestemt over (da snakker jeg ikke seksuelt, men livet generellt). I senga ser jeg det som naturlig at begge gir og tar. Anonymous poster hash: 29f5f...8de
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #49 Skrevet 8. august 2013 Tror det kommer mer og mer. I USA er FLR (Female Led Relationships) veldig hått og edgeing ganske vanlig. Hvor hått det egentlig anses som kan vel egentlig diskuteres. Noen har prøvd og liker det, mens andre har fortalt at de mister lysten på mannen når de bestemmer over tid - faktisk. Vanlig er det vel heller ikke, at noen få prosent flere tester eller har testet det gjør det ikke til noe majoriteten ønsker. Anonymous poster hash: 36c9a...802
Hapa Skrevet 8. august 2013 #50 Skrevet 8. august 2013 Har vært på både match & sukker, men alle gutter jeg møter er noen selvopptatte frosker. Hvor er soldaten som vil dyrke sin dronning og bli ledet av henne gjennom livet ?. Du virker nå egentlig ganske så selvopptatt du også....
Cathrine88 Skrevet 8. august 2013 #51 Skrevet 8. august 2013 Dette er faktisk veldig essensielt. I mange slike forhold, ofte opplever den submissive seksuell tenning og/eller generell velvære av å underordne seg. I mange tilfeller kan det diskuteres hvem som har den egentlige makten...Anonymous poster hash: 36c9a...802 Sant det. Hvis jeg kler meg opp i noe mannen har en fetisj for for å få ekstra mye makt over ham, binder ham fast og gjør ting han tenner vilt på - selv om jeg har kontrollen. Hvem er egentlig slaven til hvem? Jeg blir irritert hver gang noen beskriver en underdanig som den 'svake' i forholdet. Akkurat som mange dominante tenner på å få partneren til å gjøre som de ber dem om på grunn av følelsen av å bli tilbedt, tenner mange underdanige på å ha en som tenner så mye på dem at de bare må bruke dem på alle mulige måter. Samme greia - følelsen av å være uimotståelig. 4
Gjest .-L-. Skrevet 8. august 2013 #52 Skrevet 8. august 2013 For meg er det tabu fordi jeg på ingen måte er interessert i å være slaven til damen. Mannen høres ganske wipped ut.
Vivian Skrevet 8. august 2013 Forfatter #53 Skrevet 8. august 2013 Synes av og til blir litt dumt at det er så mange menn her inne. Vi kvinner diskuterer mye bedre når vi har fri fra menns fordommer 4
Vivian Skrevet 8. august 2013 Forfatter #54 Skrevet 8. august 2013 Sant det. Hvis jeg kler meg opp i noe mannen har en fetisj for for å få ekstra mye makt over ham, binder ham fast og gjør ting han tenner vilt på - selv om jeg har kontrollen. Hvem er egentlig slaven til hvem? Jeg blir irritert hver gang noen beskriver en underdanig som den 'svake' i forholdet. Akkurat som mange dominante tenner på å få partneren til å gjøre som de ber dem om på grunn av følelsen av å bli tilbedt, tenner mange underdanige på å ha en som tenner så mye på dem at de bare må bruke dem på alle mulige måter. Samme greia - følelsen av å være uimotståelig. Du har helt rett i at det ofte er slik at den svake egentlig er den sterke som bestemmer. Det gjelder i mange sm-forhold. I vårt forhold er det ikke slik. Jeg er ledende - gjør det jeg vil og liker han det ikke kan han finne en annen 1
Cathrine88 Skrevet 8. august 2013 #55 Skrevet 8. august 2013 Du har helt rett i at det ofte er slik at den svake egentlig er den sterke som bestemmer. Det gjelder i mange sm-forhold. I vårt forhold er det ikke slik. Jeg er ledende - gjør det jeg vil og liker han det ikke kan han finne en annen Jeg mener at begge er like sterke i bdsm-forhold, det kommer bare til uttrykk på forskjellige måter. Mannen din liker tydeligvis damer som bestemmer, slik at han slipper å ta avgjørelsene selv. Slutter du å gjøre som han vil, finner han helt sikkert en annen, han også. 4
Gjest .-L-. Skrevet 8. august 2013 #56 Skrevet 8. august 2013 (endret) Synes av og til blir litt dumt at det er så mange menn her inne. Vi kvinner diskuterer mye bedre når vi har fri fra menns fordommer Det du sier er jo at du ikke tåler at noen er uenige med ditt syn. Å være uenig i noe er ikke det samme som å ha fordommer. Endret 8. august 2013 av .-L-.
Cathrine88 Skrevet 8. august 2013 #57 Skrevet 8. august 2013 Det du sier er jo at du ikke tåler at noen er uenige med ditt syn. Å være uenig i noe er ikke det samme som å ha fordommer. Nei, det er flere kvinner som er uenige med henne. Her er det nok heller snakk om fordommer mot menn. 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #58 Skrevet 8. august 2013 Mann her. Jeg skulle gjerne vært slaven til Cathrine88, men ikke f**n om jeg hadde godtatt å være fotskammelen til en kvinnelig diktator.Anonymous poster hash: 763cb...fe6 2
Gjest Lincoln Skrevet 8. august 2013 #59 Skrevet 8. august 2013 Har vært på både match & sukker, men alle gutter jeg møter er noen selvopptatte frosker. Hvor er soldaten som vil dyrke sin dronning og bli ledet av henne gjennom livet ?. "Alle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!" Selvinnsikt er en fin bil. 3
glidemiddel Skrevet 8. august 2013 #60 Skrevet 8. august 2013 (endret) Det forholdet virker å være styrt ut ifra en sexlek, og det er jo greit det. Tar man det seksuelle ut av dette forholdet så vil det kollapse. Og veldig mange forhold kollapser idag når ungen kommer til verden og det blir slutt på sexen. Menn og kvinner styrer hverandre på forskjellige måter og har forskjellige roller i et forhold. Men idag så har det blitt slik at menn driver skuespill for å ikke trosse feminismen, ingen husfred ingen sex. Hva man gjør på soverommet og det seksuelle ellers har lite med hvem som er "lederen" i forholdet. Og vi vet at "nice guy" ikke tenner alle jenter sexuelt. Det er en liten prosentandel av jenter som liker å være ledere (ca 9%) i et forhold. Dette har med natur å gjøre først og fremst. Endret 8. august 2013 av glidemiddel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå