Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoi, kudos til deg som har gidda å lese hele. Er det ikke mye ræl? :ler:

Ååh, det høres herlig ut med brorkjærleik! Satser på at det blir sånn her og. L er jo en ordentlig kosegutt, så satser på at lillebror får sin dose han og! Og ja, dersom jeg ikke var allergisk mot å være gravid hadde jeg nok fått en haug jeg og. Sa faktisk til mannen i går at jeg gjerne vil flytte til et småbruk på landet og få en åtte-ni stykker. Han var særdeles skeptisk, skjønner ikke hvorfor. Spørs om vi lander på to (tre...), ja..

Det er så artig med en sånn mammaintuisjon! Første gangen var jeg helt som deg, virkelig ingen tvil. Når folk spurte om jeg visste kjønn svarte jeg bare "Ja, det er en gutt, venter bare på UL så mannen får det bekrefta.". Helt sikkert. Schtili!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greit, kjøper den! Har sett så mange fødsler på youtube at jeg kunne tatt imot den her knotten på egen hånd uten problem. :ler:

Jeg er 34+3! Nærmer seg med stormskritt! Bare den her ungen bestemmer seg for å legge seg med hodet ned nå så er jeg klar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så fort at det nesten er litt ekkelt! Mister helt oversikt over både svangerskapet og helt hvor gammel L er. :ler:

***

I dag hadde vi for øvrig en liten kamp ved leggetid. Han ville ligge i storsenga (min og pappaen sin),mens jeg holder fast på at han skal sovne i sin seng, så får han heller komme over i vår om han skulle våke på natten.

Det endte med at han stod i gangen og gråt og sa "Men magen min e for stor for lillesenga, mammami,æ e bare alt for stoor!". :fnise:

Vi er med andre ord to gravide her i huset!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha to gravide i ett og samme hus høres slitsomt ut for mannen din!!

Ja, heldigvis er det bare magen som (i følge ham selv ...) avslører L, da. Han er like blid som han alltid har vært, og ikke er han handicappa heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greit, kjøper den! Har sett så mange fødsler på youtube at jeg kunne tatt imot den her knotten på egen hånd uten problem. :ler:

Jeg er 34+3! Nærmer seg med stormskritt! Bare den her ungen bestemmer seg for å legge seg med hodet ned nå så er jeg klar! :)

Hoho! Tenkte øyeblikkelig tilbake på fødselen når jordmor spurte om jeg ville kjenne på hodet til mini, og jeg bare "nei herregud!! kan vent tel han e helt ute eg asså!" :ler:

Moro med sympatigravid storebor da ;) Søøøøt! Ganske mange i ei gravidgruppe jeg er i på facebook som snakker om "gravide" brødre og søstre som ikke kunne rydde romme sitt o.l. pga vondt bekken, kvalme osv. De er herlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt imponert over hvor mye rart den gutten din sier :fnise: er dette noe som er typisk for 2,5-3åringer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig herlig han er! :hjerte: Det er på denne tiden man skjønner hvor mye de faktisk får med seg! A er også sånn...bruker hverdagslige ting i leken sin. Som at hun skal på jobb eller trening og trenger penger til å kjøpe is, eller at ''neida mamma, eg barre sitte her å slappe av, eg vil se på ''Maja'' (som hun kaller M for) så bade''. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en påminner om hvor mye de små får med seg. Husker jeg tenkte på det da jeg overhørte at sønnen min kjeftet på bamsen sin like etter at jeg og faren hadde hatt en høylytt diskusjon. Ikke at jeg mener at det er farlig å krangle litt i blant, men det ble bare et eksempel på at de får med seg mye. Også før de snakker veldig mye og avansert selv (dette er en stund siden). Da kan man jo bare tenke seg alt det avanserte de kan tenke på bare noen måneder senere. Jeg innser at forståelsen for verden virkelig skyter fart i 2-årsalderen, og jeg blir stadig forundret over alle ord og uttrykk som kommer. Jeg elsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho! Tenkte øyeblikkelig tilbake på fødselen når jordmor spurte om jeg ville kjenne på hodet til mini, og jeg bare "nei herregud!! kan vent tel han e helt ute eg asså!" :ler:

Moro med sympatigravid storebor da ;) Søøøøt! Ganske mange i ei gravidgruppe jeg er i på facebook som snakker om "gravide" brødre og søstre som ikke kunne rydde romme sitt o.l. pga vondt bekken, kvalme osv. De er herlige!

:ler:

Det er meget mulig jeg hadde svart nei på noe sånt jeg og. Ser for meg at en er litt opptatt med sitt. :ler:

Han er veldig søt, og sier veldig mye rart! ;)

Blir helt imponert over hvor mye rart den gutten din sier :fnise: er dette noe som er typisk for 2,5-3åringer?

:fnise: Vet ikke, jeg? Den eneste treåringen vi pleier å være noe særlig sammen med snakker lite og er ikke der L er i det hele tatt, men jeg tror det er mer han som er slow enn L som er unik. ;)

Så utrolig herlig han er! :hjerte: Det er på denne tiden man skjønner hvor mye de faktisk får med seg! A er også sånn...bruker hverdagslige ting i leken sin. Som at hun skal på jobb eller trening og trenger penger til å kjøpe is, eller at ''neida mamma, eg barre sitte her å slappe av, eg vil se på ''Maja'' (som hun kaller M for) så bade''. :hoho:

Ååh, ja, L og. Ha er mye på jobb. Nå for tiden skal han ofte ta bussen til jobb og slukke brann og så lage bursdagskrone til meg. Han er veldig opptatt av bursdager, og har bedt meg synge bursdagssang som nattasang et par netter nå. :ler:

Det er jo en påminner om hvor mye de små får med seg. Husker jeg tenkte på det da jeg overhørte at sønnen min kjeftet på bamsen sin like etter at jeg og faren hadde hatt en høylytt diskusjon. Ikke at jeg mener at det er farlig å krangle litt i blant, men det ble bare et eksempel på at de får med seg mye. Også før de snakker veldig mye og avansert selv (dette er en stund siden). Da kan man jo bare tenke seg alt det avanserte de kan tenke på bare noen måneder senere. Jeg innser at forståelsen for verden virkelig skyter fart i 2-årsalderen, og jeg blir stadig forundret over alle ord og uttrykk som kommer. Jeg elsker det!

Jeg blir så imponert når han snakker om ting som skjedde lenge før han ble flink til å snakke.

For en stund siden sa han "*** var kjempesint da jeg lekte med bilbanen min!". Da refererte han til en episode som skjedde julen 2012, da et familiemedlem hisset seg opp for noe og ropte og styrte på kjøkkenet, men L, helt riktig, lekte med bilbanen sin i stua. Da var han halvannet år. Det var virkelig en vekker for meg!

Heldigvis snakker han om fine ting og, og han husker imponerende godt. Det er bra koselig med en liten gutt som mimrer. ;)

Hihi, gutten din er jo bare herlig! :ler:

Riktig god helg! :klem:

Han er det beste jeg vet. ;)

God helg til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkkei, ungen din er offisielt superskjønn ;)

Gled deg til ditt knøtt blir sånn 2.5-3, det er DØDSGØY! Han sier så mye morsomt og herlig, og krydret med noen skikkelig morsomme talefeil her og der er han bare unikt herlig! :ler:

(Hvor er dagboka di, jeg får bare error!?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gaah. Denne gangen er jeg så utålmodig!

Da jeg gikk med L elsket jeg hvert et øyeblikk av svangerskapet, og jeg husker at jeg på slutten egentlig var litt lei meg for at det snart var over og at jeg flere ganger sa at jeg skulle ønske jeg kunne fortsette å være gravid OG få babyen på utsida, fordi jeg likte det så godt.

Men ikke denne gangen, nei.

Ikke misforstå, jeg synes det er koselig med magen, og med sparkene. Men alt som kommer med tar så mye større plass denne gangen. Bekkenet som er helt i ulage sånn at jeg ikke kan være med sønnen min sånn som jeg ønsker, det at jeg er så trøtt og sliten som er hemmende, alle kiloene som legger seg over alt uten at jeg kan kontrollere det ... liker'e ikke!

Dessuten er jeg kjempespent på hvordan han ser ut, hvilken type han er. Om han er lik broren sin i utseende og lynne eller ikke. Så nysgjerrig!

Gleder meg til å starte på livet som familie på fire, nå er liksom alt på vent, og jeg duger bare halvveis til alt. Det liker jeg så dårlig.

Mest av alt bare gleder jeg meg sånn til å treffe ham at jeg blir helt gæren. For denne gangen vet jeg jo hva jeg har i vente, hvor ubeskrivelig betatt og forelsket en blir i disse små. Og jeg kan nesten ikke vente med å føle det for enda en liten guttebass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner så godt at du er utålmodig når formen er som den er, når man i tillegg har en fra før å ta vare på så blir det nok enda tyngre :\ Føles ikke noe godt å tenke slik om seg selv, at alt er bare halvveis.

:klem:

Det blir nok veldig spennende å se hvordan lillebror er i forhold til storebror, alltid interessant å se hvor vidt forskjellige søsken kan være selv om de er lagd i samme form :) Man må jo sprekke helt av følelser når det blir en til å føle så mye for, det er jo så altoppslukende at det er helt vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Gleder meg ganske så maksimalt til det, ja :D

Dukka opp en ganske så lite koselig tråd som nokså nøyaktig beskrev ting som bare står i min dagbok, så dermed sletta jeg den.

Tråden er sletta nå etter div rydding og tja, iallefall ikke på min oppfordring.

Skal vel og egentlig slette brukeren da det og har vært litt "outing" av den forrige brukeren(akkurat det bryr meg katta altså), og litt ymse sånne kommentarer en vet kun kommer fra dagbokstalking(type sånn en lang tirade om hvor bitter man er og masse greier, argumentert frem med dagbokinfo)....såh. Ikke like stas å dele info om baby/barn og diverse ting når man må finne en åpen tråd om hvor tragisk man er liksom, og enda teitere at det faktisk virker å være helt lovlig på Kåge.

Men å skrive på dialekt eller poste et nakenbilde, derimot! :roll::P

Nok om det- flere sitater takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...