Jump to content
kisskissbangbang

Kisskiss med guttelus

Recommended Posts

Mazilla

Ey, dra deg opp! :pisk: Eller vil du telle opp tida når J er 18 og konkludere med at du brukte årevis av livet på selvmedlidenhet? Hva med å bruke tida på deg selv og gjøre ting som gjør deg glad? Det gagner jo også guttene, for en nyoppladet og fornøyd mamma er også en bedre mamma enn en sur gneldremamma.. :jepp: Nå får gutta boys nødvendig guttetid og pappakjærleik mens du er til lading. Vinn-vinn-situasjon, eller hva? Så, ta deg en treningsøkt, og på vei hjem kjøper du salt lakris! :nigo:

Når det er sagt så skjønner jeg deg veldig godt altså... ;):klem:

Edited by Mazilla

Fortsetter under...

kisskissbangbang

Ey, dra deg opp! :pisk: Eller vil du telle opp tida når J er 18 og konkludere med at du brukte årevis av livet på selvmedlidenhet? Hva med å bruke tida på deg selv og gjøre ting som gjør deg glad? Det gagner jo også guttene, for en nyoppladet og fornøyd mamma er også en bedre mamma enn en sur gneldremamma.. :jepp: Nå får gutta boys nødvendig guttetid og pappakjærleik mens du er til lading. Vinn-vinn-situasjon, eller hva? Så, ta deg en treningsøkt, og på vei hjem kjøper du salt lakris! :nigo:

Når det er sagt så skjønner jeg deg veldig godt altså... ;):klem:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Nå hører jeg på Tonje Unstad og surver litt, og så skal jeg dra meg opp! Lover :nigo:

Teriyaki

Lag deg noe goood mat med kjæresten? :)

Sushi

:klemmer:

Prøvde å skrive noe oppmuntrende, men det ble bare ufølsomt. :P Du får prøve å late som du bare har barnevakt og må utnytte alenetida maksimalt. :)

kisskissbangbang

Jeg drar på kino med kjæresten, og så skal jeg vurdere en øl etterpå! Helt ferdig med surving :nigo:

Annonse

missdior

eeey, tilbake joo ! :hoppe: Syns du har fått deg en bræ kjæreste ass! :nigo:

vi må møtes en dag! Du har jo enda ikke hilsa på Magnus :o

La Traviata

Så fint at du er tilbake! Og herlig med ny kjæreste!

Skjønner godt at det er tungt å ikke ha gutta hos deg, sender varme klemmer! :klemmer:

kisskissbangbang

Jeg tror jeg skal slutte å skrive her, og heller opprette treningsdagbok. Lov å skravle i den og vel? :nigo:

Har omsider kommet igang med trening igjen, det har vært helt latterlig dårlig det siste halve året. Men nå er jeg så slapp og sliten og mjuk at jeg må ta grep :ler:

Hvem av dere har treningsdagbok?

kisskissbangbang

eeey, tilbake joo ! :hoppe: Syns du har fått deg en bræ kjæreste ass! :nigo:

vi må møtes en dag! Du har jo enda ikke hilsa på Magnus :o

Haha,ja,han er bra! :ler:

Ja! Kafé?

kisskissbangbang

Så fint at du er tilbake! Og herlig med ny kjæreste!

Skjønner godt at det er tungt å ikke ha gutta hos deg, sender varme klemmer! :klemmer:

Tusen takk! :klemmer:

Nå er de heldigvis tilbake, og jeg er meg sjøl igjen. ;)

Sushi

Jeg tror jeg skal slutte å skrive her, og heller opprette treningsdagbok. Lov å skravle i den og vel? :nigo:

Har omsider kommet igang med trening igjen, det har vært helt latterlig dårlig det siste halve året. Men nå er jeg så slapp og sliten og mjuk at jeg må ta grep :ler:

Hvem av dere har treningsdagbok?

Ja! Jeg er med og skravler og skryter av treninga di. :nigo: Har vurdert å skaffe meg ei sånn sjøl.

Annonse

kisskissbangbang

Ja! Jeg er med og skravler og skryter av treninga di. :nigo: Har vurdert å skaffe meg ei sånn sjøl.

Gjør det! Jeg er skiiikkelig utrent nå, men trenger å logge øktene mine, så jeg trur jeg bare hiver meg i det! Og så kan jeg hente litt inspirasjon fra deg og...

kisskissbangbang

Hah! Den VAR jo klikkbar!