Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fyfan. Ikke sovet i hele natt, bare ligget og vridd meg og vært nervøs.

Lover godt for dagen som starter med UL klokka åtte, møte klokka ni, jobb fra ti til fem og foreldremøte i barnehagen klokka seks. :sukk:

Er. Så. Spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oida... Sånne dager er kjipe. Men masse lykke til på UL først og alt det andre etterpå, håper du rekker en liten dupp en eller annen gang!

Det går nok helt fint på UL :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har time tidlig da, så slipper du å gå og være spent så mye lenger. Jeg hadde tydeligvis vært mer spent enn jeg trodde, for jeg sovna på sofaen for første gang på flere uker ettermiddagen etter ultralyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk og fin lillebror i magen!! Jeg er så letta, og så gira for en til liten rampunge! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh, så herlig! Jeg var også mer nervøs for ultralyd med nr. 2, så skjønner deg godt. Men deilig å ha denne milepælen overstått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord i forkant av UL og gratulasjoner i dag, jenter! :klemmer:

Som sagt så alt helt fint ut, og det var ingen tvil om kjønnet. ;) Ble satt én dag tilbake, så ny termin er 13. mars. :)

I dag har vært en superlang dag, og jeg har for første gang dette svangerskapet småvondt i symfysen. Jeg hadde jo en veldig kjip bekkenløsning sist, som rett og slett gjorde meg helt handikappet, og smertene da satt fremme i symfysen. Så jeg kjenner at jeg blir litt nervøs av det, og kjenner at jeg må være flink til å ta det med ro fremover. Jeg orker ikke å bli så dårlig som det jeg var sist, det funker rett og slett ikke når jeg har en toåring å ta vare på i tillegg.

Så nå venter sofaen, ett eller annet hjernedødt på web-TV, og muuligens litt sjokolade eller noe annet digg, hvis jeg klarer å overbevise fornuften om at det er lov. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være lov med sjokolade når man for det første har vært på UL og fått vite at alt er bra + kjønn, og for det andre har begynt å få litt symfyse-vondt altså!

Det blir trøste-feire-sjokolade!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være lov med sjokolade når man for det første har vært på UL og fått vite at alt er bra + kjønn, og for det andre har begynt å få litt symfyse-vondt altså!

Det blir trøste-feire-sjokolade!! :fnise:

Trengte ikke så mye overbevisning, så spiste nettopp to remser sjokkis. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter! Er veldig stas med lillebror! For oss voksne, i hvert fall. L sier bare ''Nei,lillesøster!'' når det kommer opp. :fnise:

Nå begynner magen å komme på ordentlig, men jeg synes den er så rar denne gangen. Bare en svær klump helt nederst på magen. :P Gleder meg til den tar mer av magen og vokser seg litt til. :)

Gutten er mye aktiv nå, og jeg synes det er akkurat like stas som sist. Elsker å kjenne babydult i magen. :hjerte:

Eeellers er formen fortsatt fin. På denne tiden sist hadde jeg bekkenløsning fra helvete, nå kjenner jeg null og niks til den, så jeg er supertakknemlig. Foreløpig merker jeg ikke mye til at jeg er preggers annet enn magen og pluss en drøss kilo ( :sjenert: ), og det er deilig. :)

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legger ved bilde av magen for å illustrere hva jeg mener med klump helt nederst. :fnise:

Vakke sånn sist! Men den kommer seg vel fort, synes den vokser fra dag til dag nå. :)

post-21157-1134904_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at formen holder seg fin :) Ihvertfall når det var så ille sist!

Det er så fantastisk med babydult :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at formen holder seg fin :) Ihvertfall når det var så ille sist!

Det er så fantastisk med babydult :hjerte:

Ja, jeg nyter hver dag med fin form! Og så glemmer jeg til stadighet at jeg er gravid, og det er deilig. Tida går litt fortere da ;)

***

Forresten. Er det noen av dere som har hatt vann i kroppen så tidlig som i uke 21? Jeg får merker på leggene av enhver skrukke i buksa, og ser også at hendene mine har mye vann i seg. Synes det er i tidligste laget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...