Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

:( for magevondt. Kjenner det knyter seg i magen bare jeg leser om det jeg. Takler absolutt ikke om lillemann har vondt. Men kjenner jeg gleder meg til han blir på samme alder som L, han høres jo ut som verdens kuleste unge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J sin idé av magevondt er kaving, og noen korte skrikeperioder, gjerne ikke mer enn et minutt i gangen. L holdt av og til på i timevis, det var tortur å høre på. :(

Nå er det helt over, da, og jeg vet hva jeg skal holde meg unna .. :)

I dag var J og jeg på besøk hos bestis og hennes jente på 5 mnd.

Satt i solveggen og drakk kaffe mens ungene sov i vognene sine, og jeg fikk et øyeblikk av voksenangst. :ler: Jeg mener, nå er jeg voksen for alltid. Med to kids og alt det fører med seg er det liksom ingen vei tilbake. :fnise:

L har forresten definitivt begynt å lyve. I dag spurte jeg hva de hadde gjort i barnehagen, og han svarte at de bare har vært ute og lekt. Pappaen hans skyter inn med at L må fortelle meg om turen han var på til byen i dag, og da svarer L "Vi va ikke i byen, vi va bare i barnehagehuset heele dagen!",og fortsatte å insistere på at han ikke hadde vært ut på tur.

Ifølge google kan lyving bety at ungen blir psykopat, eller at han har høy IQ. Det blir jo spennende å finne ut av! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi får håpe han i det minste også får høy iq hvis han først skal bli psykopat. Dumme psykopater er bare tragisk. :fnise:

Min lyver også, men det tror jeg er helt uforvarende. Eller så er han bare utrolig god til å spille uskyldig. Han husker nemlig alt, føles det som, men misforstår rett som det er. Men tror min sønn er en sånn som din aldri hadde giddet å være sammen med. Min er nemlig definitivt ikke en av de kule gutta. Han er den som går rundt og vifter med pekefingeren til de andre barna og forteller dem alt de, rett nok, ikke får lov til å gjøre. :roll::ler:

Endret av Vera Vinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksenangst er rimelig dekkende beskrivelse. Fikk samme anfall etter vi hadde vært i banken og fikset større boliglån, kom ut til volvo stv. med lightning mcqueen solskjermer, med hundebur og barnevogn baki, og bærende på unge i bilstolen, med et sabla trøtt uttrykk i trynet. The point of no return, eller.. Litt forbi det kanskje, men når man plutselig innser at man sitter fint i det så blir man litt skremt. Jeg blir ihvertfall det, satser på at det er normalt og helt innafor. :P

Og enig med Vera Vinge, dumme psykopater er det verste, så satser på høy iq i tilfelle psykopattendenser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, vi får håpe han i det minste også får høy iq hvis han først skal bli psykopat. Dumme psykopater er bare tragisk. :fnise:

Min lyver også, men det tror jeg er helt uforvarende. Eller så er han bare utrolig god til å spille uskyldig. Han husker nemlig alt, føles det som, men misforstår rett som det er. Men tror min sønn er en sånn som din aldri hadde giddet å være sammen med. Min er nemlig definitivt ikke en av de kule gutta. Han er den som går rundt og vifter med pekefingeren til de andre barna og forteller dem alt de, rett nok, ikke får lov til å gjøre. :roll::ler:

:ler: Veldig godt poeng!

L er forresten ei salig blanding av tøff og pysete, snill og rampete, regelrytter og ramp og i det hele tatt. :fnis: Ikke til å bli helt klok på, og han overrasker oss hele tiden, men det er jo så gøy! :)

:hoho: Gærning eller geni! .........Google... :dry:

Haha, ja. Gidda ikke google mer etter det. :fnise:

Voksenangst er rimelig dekkende beskrivelse. Fikk samme anfall etter vi hadde vært i banken og fikset større boliglån, kom ut til volvo stv. med lightning mcqueen solskjermer, med hundebur og barnevogn baki, og bærende på unge i bilstolen, med et sabla trøtt uttrykk i trynet. The point of no return, eller.. Litt forbi det kanskje, men når man plutselig innser at man sitter fint i det så blir man litt skremt. Jeg blir ihvertfall det, satser på at det er normalt og helt innafor. :P

Og enig med Vera Vinge, dumme psykopater er det verste, så satser på høy iq i tilfelle psykopattendenser ;)

Jeg husker jeg fikk mitt første sånn da jeg plutselig hadde kjøpt bil, var gravid, forlova og hadde fått innvilga huslån på veldig kort tid. Gikk fra å være ung og fri til superetablert på en måned. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksenangst ja! Hender jeg også får det :fnise: Tror jeg blir å få det når jeg skal ut i det skikkelige arbeidslivet. DA er jeg voksen da! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksenangst ja! Hender jeg også får det :fnise: Tror jeg blir å få det når jeg skal ut i det skikkelige arbeidslivet. DA er jeg voksen da! :hakeslepp:

Det er egentlig litt småskummelt :fnise: du utdanner deg til spl ikke sant? Første vakta er dritskummel, men samtidig sabla gøy når man endelig er "fri" :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig litt småskummelt :fnise: du utdanner deg til spl ikke sant? Første vakta er dritskummel, men samtidig sabla gøy når man endelig er "fri" :Nikke:

Jepp! Er du også spl? :) Ja regner med det blir skummelt første vakta!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Er du også spl? :) Ja regner med det blir skummelt første vakta!

Yup! :) Jeg hadde nok en gjennomsnittspuls på 180 gjennom hele første vakta :ler: Var jo godt kjent i avdelinga, men likevel.. Er noe med å plutselig stå alene med ansvaret. Læringskurven den første tiden er jo helt enorm, mye spennende i vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup! :) Jeg hadde nok en gjennomsnittspuls på 180 gjennom hele første vakta :ler: Var jo godt kjent i avdelinga, men likevel.. Er noe med å plutselig stå alene med ansvaret. Læringskurven den første tiden er jo helt enorm, mye spennende i vente :)

Ja, som sagt..Gleder meg, men gruer meg også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som sagt..Gleder meg, men gruer meg også! :ler:

Skrekkblandet fryd følte jeg var en særdeles god beskrivelse :fnise: Går nok bare godt det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest åffårno

Tror det er noe galt med meg som er sikkert 10 år eldre enn dere hele gjengen(10 var kanskje litt mye, men ikke egentlig), har hatt flere skikkelig seriøse voksenjobber, bolig&studielån, studert alt ferdig og fortsatt ikke etter gift&en unge føler meg voksen og ansvarlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør jo ikke det til daglig, åffårno, det er derfor det blir så merkbart når følelsen kommer. :ler:

10 år var forresten garantert å ta i. Og hvis ikke holder'u deg jammen godt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Jeg er i 30åra. Trættitre. Dere er i tyveårene. I KGberegning er det et lysår. Jeg kan være geriatriinnslaget her.

Men, når jeg stod på tbanen med et SKIKKELIG whitetrashpar på 19 med unge(type rosabloggerutseende, unnskyld den slemme beskrivelsen men det er virkelig eneste rette beskrivelse av utseendet), da følte jeg meg plutselig veldig gammel og "ordentlig".

Type sånn at de nok møter på litt reaksjoner på å se sånn ut, være såpass unge med en unge, mens jeg nok er en sånn selvsagt førstegangsfødende i storby.

Sjøl er jeg i sjokk over at jeg er MOR :P Noen kommer til å kalle meg mamma, liksom. Da er man gammel uansett alder i ungens øyne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler meg fortsatt ikke voksen selv, på tross av rekkehus, to biler, en trygg jobb og baby. Jeg synes fortsatt de andre som bor rundt oss er så voksne og at jeg selv såvidt har passert tenårene. Synes også jeg er veeeeeldig ung til å få barn. Bare 28 år liksom. Fornektelsen lenge leve :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, ok, jeg vet det var frivillig, men nå har jeg lest alt, forventer nesten en premie, eller hvertfall klapp på skulderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvooorfor må farmora stappe i den her ungen min det ene og det andre hele tida, og hvorfor kan ikke mannen si fra så jeg slipper å være kjerringa hele tida? Her-re-gud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...