Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Sovet for mye faktisk :fnise:

Spaweekend høres ekstremt fristende ut :daane: Jeg slenger på en tier jeg også til den som fikser :P

Vet, jeg føler meg nesten fæl som sier det, barseltiden skal jo være så slitsom! :ler:

Kult, tjue kroner til den som arrangerer, nå burde det jo være fristende for ale og enhver!

Hjertet mitt knuser bare av tanken. Dette kommer garantert til å skje her også, så jeg får bare forberede meg mentalt. Har en slags plan om at snuppa kan ligge inntil ryggen min mens mini ligger på puppesida... Tror ikke det blir så behagelig, men. :fnise:

Jeg vil også gjerne at L skal ligge bak meg, men det tror jeg egentlig bare er enda sårere for ham, at han kan ligge inntil men at jeg "holder rundt" lillebror og ikke ham. Trist, jeg savner jo også helt enormt å holde rundt og kose med storebror.

Sånn som det er nå pleier L å komme inn i storsenga, konstatere at det er for trangt, og ta med seg pappaen ut på gjesterommet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest åffårno

Kan jeg bare låne dagboka di litt til å si at jeg skal bare ha en liten kågepause og dermed sier haddelitt frem til jeg er tubæck engang, da om kanskje hundre år dersom jeg skulle være gal nok til å finne på å bli på tjukka igjen og bare må lage dagbok?

Takk for plassen jeg stjal :ler:

Hadde litt alle sæksie mammaer der ute :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen herregud, da må jo jeg begynne å svare i tråder ute i forumet, og ikke bare stole på at du har skrevet det jeg tenker! :(

Men oki da, velkommen tilbake (for ja, jeg forventer deg tilbake!) når du har fått nok av verden på utsida og av at alt er kødd. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har han godeste sett bilder av guttene dine, kisskissbangbang. Begge er nå bestilt som svigersønner til jentene våre. Bare så du vet det. Men de må flytte hitover. Jepp.

Utrolig søtt det siste bildet av han minstemann altså! Til å spise opp! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG kan brukes til alt, inkludert arrangert ekteskap :P Men veldig enig i at guttene dine er megaskjønne :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det instagram dere er på alle sammen eller? På tide at jeg får en konto også skjønner jeg (er det mulig å lage en lukket konto?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det instagram dere er på alle sammen eller? På tide at jeg får en konto også skjønner jeg (er det mulig å lage en lukket konto?)

Fullt mulig med privat bruker hvor du må godkjenne de som skal følge deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han godeste sett bilder av guttene dine, kisskissbangbang. Begge er nå bestilt som svigersønner til jentene våre. Bare så du vet det. Men de må flytte hitover. Jepp.

Utrolig søtt det siste bildet av han minstemann altså! Til å spise opp! :strix:

Vi (jeg..) kan lett se for oss (meg..) både de knallsøte jentene som svigerdøttre og plassen dere bor som boplass (ganske lei av nordnorsk klima ... ), så kanskje vi bare flytter nedover først som sist og begynner bearbeidinga av størsteungene? :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Har du hatt en fin dag?

I går var det mest spennende som skjedde at ... nei, faktisk skjedde det absolutt ingenting verdt å fortelle om. :ler:

Og i dag ikke så annerledes. Har vært borte på middag, og nå er mannen på kamp, storebror hos farmor og jeg og J godt plassert i sofen, jeg med puppen på vift. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KG kan brukes til alt, inkludert arrangert ekteskap :P Men veldig enig i at guttene dine er megaskjønne :rodmer:

Takk, ååh jeg blir så stolt når andrr ser det samme som meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det instagram dere er på alle sammen eller? På tide at jeg får en konto også skjønner jeg (er det mulig å lage en lukket konto?)

Så du filk svar. Do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjør det! Gjør det! :duskedame: Nabotomta vår er til salgs! :nigo::fnise:

:ler: Jeg tror dessverre ikke jeg får mannen med meg lengre sør enn til Trondheim. :fnise:

Han har dessverre ingen forståelse for hvor slitsomt det er å være en særdeles værsjuk frysepinn her oppe. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet for mye, ja. Det har jeg også drevet med noen ganger. :fnise: Baby sover egentlig i egen seng, men sover hos meg fra sju-tiden om morgenen og det virker som han kan amme og sove om hverandre hele dagen om jeg gidder. Så idyllen avbrytes av at jeg blir så våken at jeg må stå opp. Crazy kids... Men her har vi ny forkjølelse på gang, så i natt tok jeg det igjen med å sove maks fire timer samlet sett. Håper dere slipper sånt tull. Men ser for meg at lillebror vil være konstant småsyk det neste året pga storebrors basilusker. Men kanskje overgangen til bhg ikke blir så stor i det minste...

Veldig trist at du pauser, åfforno! Håper du kommer tilbake. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, ååh jeg blir så stolt når andrr ser det samme som meg :ler:

Ja, man blir jo det :fnise: Men det har du jo all grunn til å være også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...