Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra at du nyter dagene med J! Babyklistremerke er digg! :nigo:

Enig, det er kos! Og nå er han allerede tre uker, straks konfirmasjon! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg sååå igjen i det å ha babyen klistret til puppen døgnet rundt. Syntes det var så som så sist, men nå gleder jeg meg faktisk litt. :laugh: Her funka pappaen hvis han tok henne i bæresjal da, så lenge hun var god og mett.

Bra at dere nyter tida! :)

Jeg husker jeg ble frustert av og til sist, men når jeg tenker tilbake på det så varte det jo ikke lenge, og var veldig koselig, så denne gangen skal jeg nyte så godt jeg kan! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dag! Jeg og J sov til halv elleve ( :ler: ), og i mellomtiden leverte mannen L i barnehagen, og shiney leiligheten. Helt ok å stå opp til. :nigo:

Hadde lunsjbesøk av en venninne og gutten hennes på åtte måneder. Han er så spesielt skjønn og herlig, blir helt fnisete av ham fordi han er så søøt. :fnise:

Lagde kylling- og pastasalat med pesto og parmesan, og har småspist av den hele dagen. Dødsgodt, men ikke særlig sunt til salat å være. :P.

Storebror kom hjem fra barnehagen i dag med en liten Lynet McQueen-bil i lomma. Da jeg spurte hvor han hadde fått den fr var svaret "Det vil æ ikke svar på, mamma!". Da jeg pusha ham litt utdypte han litt, med tårer og "Mamma no bi æ lei mæ og må skrik, æ vil ikke fortæll det til dæ!".

Etterhvert sa han både at han hadde fått den av Alexander "som hadde laga den hjemme i huset sitt", og at ham bare fant den i lomm på dressen sin.

Veit ikke helt, jeg, men får følelsen av at den ikke ble skaffa på helt ærlig vis. :ler:

Den får bli med tilbake over påske, i tilfelle det er en liten dude som savner den. ;)

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaaah, i dag er jeg skikkelig suremamma.

Tålmodigheten er på bunn og L er overalt og åpenbart understimulert. :ler:

Lyst på en skikkelig lang tur i skogen med pølser og appelsin og lek, men orker ikke det enda med en ganske uforutsigbar J. Må vel sende ut mannen og L etterhvert, så jeg ikke sprekker. Blæææh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er sendt ut og jeg spiser yoghurtnøtter :nigo:
I tillegg ble vi invitert på lammelår hos svigermor, så vi ikke behøver å tenke på middag (jeg eer så matlei og lite kreativ for tiden). Humøret er tilbake. ;)

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekt å bli invitert på middag :Nikke: Vi endte opp hos svigermor på middag idag, helt greit ;) Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, dette har kvelden min gått med til. Spise yoghurten av en haug yoghurtnøtter. :sjenert:

Mannen synes jeg er en skikkelig dust som betaler så jæklig mye penger for disse her bare for å la nøtta ligge igjen,og jeg er skikkelig enig. Men ... nam!

**

I morra skal vi på tur med et vennepar som har tre gutter, gleder meg til å være litt i skogen igjen, og forhåpentligvis lukte bål når vi kommer hjem! Spent på hvordan det blir med J, men satser på han sover seg gjennom det. Vi skal gå langs en traktorvei, så får tro det er humpete nok for ham. Det må jo uansett bare prøves en gang, så hvorfor ikke bare hive seg i det?

Har heldigvis pupper som tydeligvis er immune mot alle ammeplager, så satser på at det går fint å amme ute i tre grader uten å få brystbetennelse eller andre kjipe greier. :)

post-21157-0-25693000-1397766350_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

:ler: du er så morsom! Skjønner godt mannen synes det er litt waste å kun spise yoghurten rundt og la nøttene gå i bosset, men uansett, dersom mannen ikke skal spise noe av den nøtteboksen din likevel, og om du hadde spist nøtta eller ei, så har det ikke så mye å si :hoho:

Lykke til på turen i morgen :jepp: og godt puppa dine er immune mot ammeplager! Det går nokk så fint så :kose: Kos dere masse! :)

Endret av roseduft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: du er så morsom! Skjønner godt mannen synes det er litt waste å kun spise yoghurten rundt og la nøttene gå i bosset, men uansett, dersom mannen ikke skal spise noe av den nøtteboksen din likevel, og om du hadde spist nøtta eller ei, så har det ikke så mye å si :hoho:

Lykke til på turen i morgen :jepp: og godt puppa dine er immune mot ammeplager! Det går nokk så fint så :kose: Kos dere masse! :)

Godt poeng! :ler:

Takk for det, satser på god stemning. ;)

God tur i skogen! :)

Tusen takk, gleder meg til å få bevege litt på skrotten igjen, skogsturer ble litt nedprioritert der noen måneder ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, jeg pleier å spise av skallet på chilinøtter når samboer har kjøpt det :fnise: Og ja, han synes også det er sært. ;)

Håper det blir en flott tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før eller senere må man jo bare hoppe i det, håper dere får en fin tur i dag og at J tar det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiin tur med gode venner for både små og store, og J sov seg gjennom hele greia, bare avbrutt av en liten matbit. ;)

Han er så behagelig å ha med å gjøre, herlig! :nigo:

L åpna badesesongen og hoppa i vannet. :ler:

Skulle lage bæsjekake sa han, men ble visst avbrutt av et høyst nødvendig klesskift. Etterpå ble det laga fiskekake i stedet, mye bedre!

Gleder meg til det blir skikkelig vår og etterhvert sommer så vi kan være ute hele tiden. I dag var det i kaldeste laget, i hvert fall for oss voksne som kanskje hadde kledd oss noe optimistisk ... :)

Nå er det fredagspizza hos svigermor neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bææ, bææ, lille lam, har du noe uull? Syndeklær te mor, og syndeklær te faar ... ".

Fnis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...