Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syndeklær faktisk! :fnise:

Her går det bare i "bæ bæ lille lam kjøpte seg et hus, kunne ikke bo i det, for det var'ke do i det" for tida. Kan vel takke barnehagen for akkurat den varianten ;) Synges gjerne med pusestemme ca tre cm fra ansiktet til lillesøster. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Elsker alderen på størsteungene!

***

Gosh ... nå begynner jeg å bli alvorlig forelska i denne her minien. Han er så heerlig, og når han ligger og studerer meg og smiler så blir jeg helt rar. Får lyst til å nusse ham i småbiter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat nå føler jeg at jeg vil ha maange, denne barseltiden er jo faktisk bare en lek. Null stress, bare kos og kjærleik! :ler:

Er dere definitivt helt ferdige, Diddles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Skjønner godt du er forelska og nyter babytiden :rodmer: den er jo helt fantastisk!

Til tross for minimalt med søvn på denne fronten, så prøver jeg å nyte hvert sekund av at de er så avhengige og det at de sovner på brystet er da en tid som fort går forbi :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt du er forelska og nyter babytiden :rodmer: den er jo helt fantastisk!

Til tross for minimalt med søvn på denne fronten, så prøver jeg å nyte hvert sekund av at de er så avhengige og det at de sovner på brystet er da en tid som fort går forbi :rodmer:

Det går virkelig fort, J er jo snart fire uker, og en første nyfødttiden er definitivt over. Så rart! Litt vemodig, og litt godt. Godt å kjenne at en begynner å få kontroll på tilværelsen igjen, synes jeg, selv om å sitte på sofaen med babyklistremerke konstant også har sin sjarm. ;)

Godt å høre dere koser dere! :)

Høres deilig ut. :) er bare å nyte ja! Har dere bestemt dere for nr. 3? ;)

Ååh, jeg vil så gjerne ha en til, men jeg vil ikke gå gravid en gang til. Fysj! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat nå føler jeg at jeg vil ha maange, denne barseltiden er jo faktisk bare en lek. Null stress, bare kos og kjærleik! :ler:

Er dere definitivt helt ferdige, Diddles?

Deilig, deilig, deilig at det føles sånn :hjerte:

Han er vel helt ferdig iallefall..jeg derimot..har så til de grader last baby-blues :grine: Huff....det kjennes ikke godt ut, men heldigvis forstår han meg nå, og han vet det er uendelig sårt - bare det, at han viser forståelse i forhold til det, er et stort skritt!! Tidligere reiste han jo bust med en gang jeg snakket om det :rolleyes: Tiden vil vise om han plutselig en dag "innvilger" ett barn til, men jeg har mine tvil :jolie: Jeg nyter Liten for alt det hun er verdt, jeg har jo iallefall fått henne - det er jo en unge mer enn han forespeilet meg i utgangspunktet :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 barn blir fint (tror jeg)! Men dette blir definitivt vår siste ;)

Hihi - gutten din er så morsom. Og lillebror er helt utrolig fin :hjerte: Ha en deilig påskeaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg vil så gjerne ha en til, men jeg vil ikke gå gravid en gang til. Fysj! :ler:

Hvorfor ikke? Det er jo bare snakk om 42 uker med pur glede?! :fnise:

Jeg håper noen slår meg hardt i hodet den dagen jeg begynner å fantasere om å få nummer tre... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, han er så fiiin! :hjerte:

42 uker med pur glede, ja. :fnise: Jeg holdt faktisk en 6 dager gammel baby uten å bli babysyk for noen dager siden! :Nikke: Altså, han var jo fin og herlig og PITTELITEN (jeg klarer ikke å forstå at noen av mine har vært så små :ler: ), men ingen "tnåååå, jeg også viiiiil!" her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig, deilig, deilig at det føles sånn

Han er vel helt ferdig iallefall..jeg derimot..har så til de grader last baby-blues Huff....det kjennes ikke godt ut, men heldigvis forstår han meg nå, og han vet det er uendelig sårt - bare det, at han viser forståelse i forhold til det, er et stort skritt!! Tidligere reiste han jo bust med en gang jeg snakket om det Tiden vil vise om han plutselig en dag "innvilger" ett barn til, men jeg har mine tvil Jeg nyter Liten for alt det hun er verdt, jeg har jo iallefall fått henne - det er jo en unge mer enn han forespeilet meg i utgangspunktet

Skjønner godt det føles vanskelig når dere ikke vil det samme. Her ønsker jeg meg en til, mens mannen mener seg ferdig. Håper vi enes etterhvert, og at det ikke blir sånn at jeg virkelig ønsker meg en til mens han holder igjen. Da hadde jeg nok blitt ganske frustrert. :sjenert:

Når det er sagt så har du verdens fineste Liten, da. Gud, hun er så søt. :rodmer:

Høres helt fantastisk ut

Det er det også! :hjerte:

3 barn blir fint (tror jeg)! Men dette blir definitivt vår siste

Hihi - gutten din er så morsom. Og lillebror er helt utrolig finHa en deilig påskeaften!

Jeg har alltid sett for meg tre barn som det ideelle,men vi får se! :)

Og takk for komplimenter på begge gutta, jeg blir skikkelig fnisestolt. :ler: Jeg synes jo de er det beste i verden,må vite. ;)

Hvorfor ikke? Det er jo bare snakk om 42 uker med pur glede?!

Jeg håper noen slår meg hardt i hodet den dagen jeg begynner å fantasere om å få nummer tre...

Ååh, får nesten brekninger bare av å tenke på det. :ler: Tar gjerne både en drøss fødsler og barseltider til, så lenge jeg slipper å bli tjukk og trøtt og handikappa igjen. :ler:

Åh, han er så fiiin!

42 uker med pur glede, ja. Jeg holdt faktisk en 6 dager gammel baby uten å bli babysyk for noen dager siden! Altså, han var jo fin og herlig og PITTELITEN (jeg klarer ikke å forstå at noen av mine har vært så små ), men ingen "tnåååå, jeg også viiiiil!" her i gården.

Takk :rodmer:

Jeg hadde skikkelig håpet jeg skulle føle meg helt ferdig etter at J kom til verden, men føles ikke sånn akkurat nå. :sjenert: Hjelper ikke at han er så rolig og bedagelig heller, da tenker jeg jo i hvert fall at en til er null stress. :ler: Blir vel noe annet når han her også løper rundt som en villmann sånn som broren. :hoho:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Er forskjellen stor på første og andremann?

Hører om så mange som synes baby nr.2 er så mye lettere.. Både graviditeten, fødsel, amming og søvnrutiner? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskapet var tyngre. Eller, det føltes i hvert fall sånn siden jeg hadde en toåring jeg ikke klarte å følge opp og leke med sånn som jeg ønska. Fødsel aner jeg ikke, siden jeg hadde KS sist. :)

Barseltiden har vært MYE greiere denne gangen. L gråt mye og hadde mye magevondt. Han sov kjemoedårlig, og bare på puppen eller påbrystet til mannen. Og helst ikke om natta ;)

L er bare blid og fornøyd, griner veldig lite, og sover hele tiden. Han sover bare inntil, oppå eller i vogn eller bilstol han og, men han sover på natt og kan ligge litt for seg selv i våken tilstand.

Jeg er ikke trøtt eller sliten overhode, og det er veldig deilig.

Og så hjelper det veldig med en.veldig flink pappa til ungene da, som avlaster massr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest roseduft

Kan godt forstå at svangerskapet føltes tyngre da ja, blir nokk endel mer utfordrende når man allerede har ett barn i hus..

Så forskjellen på dine to er lik det jeg hører mange andre også si.. Utrolig nokk at det er slik :)

Kanskje en kombinasjon av at man allerede har vært gjennom det hele før, så alt er så mye mer avslappende?

Unner deg å ikke være sliten, og at du har en god mann som hjelper til :kose:

Håper dere nyter påsken videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke den følelsen om at "nå er det nok" før M var ihvertfall 8 måneder, om ikke enda mer. For en måneds tid siden klarte jeg å rydde i alle babyklærne og gi bort alt som ikke jeg har spesielle minner til. Første gangen jeg skumle gjøre det måtte jeg bare gi opp for jeg ville bare gråte av de bittesmå klærne. :fnise:

Man skal jo aldri si aldri, man vet jo ikke om lysten plutselig kommer om noen år. Men for oss er det unektelig en smule mer komplisert også enn bare å hoppe i høyet dessverre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Denne duden her er jammen utstyrt med en dustete døgnrytme. :ler: De siste nettene har han ikke sovna før i to-tre-tida, og så sover han til ca. 1100. Det hadde passa meg utmerket før, men å har jeg jo blitt gammel dame og kveldstrøtt. :fnise:

Akkurat nå satte jeg på litt vakker white noise, og han slukna tvert. Tru om jeg får ham med meg over i senga? Jeg gjetter nei, vi har nok minst en halvtimes tid igjen før han mener det er leggetid :ler:

Og ellers er ting som de har vært. Ungen sover og sover, bortsett fra et par våkentimer på kveld/natt. Særdeles ukompliserte greier, og veldig koselig. Og tenk at han er fire uker alt, det er helt vilt. Liker'n bare bedre og bedre. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig er jeg nå ned imponerende 3 kilo fra det jeg veide siste gang jeg veide meg omtrent to uker før fødsel. :fnise:

Det er søren meg så patetisk lite med tanke på hvor mye jeg la på meg at herregud. :ler:
Jeg har altså sytten kilo igjen ned til pre-preggo-vekt. Endel av det er vann, det slipper jo søren ikke, men det er bra mye lår og diverse også, ja ...

Godt matlysta er lav, sier jeg bare, for denne amminga smelter ikke akkurat fettet av meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...