Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaja, da er hvertfall sex godt for noe da :fnise:

Hehe, jepp!

Hvor langt på vei er du? :)

39 uker i dag. :)

***

Så ja ... 39 uker i dag! Det går jo fort dette her, selv om jeg er litt utålmodig. Har vært hos bestis og nussa på lillejenta hennes i dag, ganske herlig med sånne tremånedersgull. :rodmer:

I dag har jeg hatt ordentlig vonde tak i magen for første gang. Sånn at jeg måtte lene meg tilbake og nesten knipe igjen øynene. Men bare et par stykker, så var det tilbake på menssmertekynnere igjen. Gleder meg til det skal bli supervondt på ordentlig! :nigo:

Ellers er fødeansiktet skikkelig på plass. Jeg skvatt da jeg så meg i speilet i morges, og da overdriver jeg ikke engang. :ler: Nesen er gigantisk. Så nå ser jeg skikkelig, skikkelig poppeklar ut på alle måter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj 39 :danse:

Når i forhold til termin fødte du sist? :) Trur ikke at jeg fikk sånn fødeansikt, kanskje jeg ikke kom så langt. Høres veldig ut ja som at ting kommer til å skje snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist ble han tatt med keisersnitt seks dager før termin, så aner ikke hvor langt jeg ville gått. Så det er veldig spennende denne gangen. Er innstilt på overtid, men har et lite håp om at det skal skje noe før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! Håper babykos i dag gjorde susen så det blir noe action snart :nigo: Eller ihvertfall at du slipper overtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved bilde av 39-ukersmagen, og håper det er det siste ukesbildet jeg tar. ;)

Ca. 24-25 kilo opp (jeg har slutta å veie meg nå, ble for tough shit å ta innover seg :ler: ). Gleder meg til å kunne gå tur og trene litt og komme i form igjen nå. :)

post-21157-0-38383000-1393877942_thumb.j

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massevis, 35 kg eller noe. Veldig mye forsvant rett etter fødsel, var masse vann, og så hadde jeg 14-15 kg igjen da L var 6 mnd og jeg slutta å amme. Da rant de av, sammen med mange ekstra.

Jeg har bare innfunnet meg med at det er sånn kroppen min reagerer på å være gravid, jeg blir en tjukkas. Jeg har spist sunt, fornuftig og passe mengder denne gangen, men kroppen min bare pakker på. ;) I det minste vet jeg at det er lett å bli kvitt det igjen etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage og fin mamma! :rodmer: Håper virkelig du slipper overtid altså. Har trua på fødsel før termin!

Forhåpentligvis ble lille i magen sjalu av at du koste med en annen baby i dag og kommer ut slik at du får kose med din egen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage og fin mamma! :rodmer: Håper virkelig du slipper overtid altså. Har trua på fødsel før termin!

Forhåpentligvis ble lille i magen sjalu av at du koste med en annen baby i dag og kommer ut slik at du får kose med din egen ;)

Jeg har liitt trua på fødsel før termin, men jeg sitter vel her om tre uker og forbanner den uttalelsen. ;)

**

Usj. Kjøpte en helt ny og ubrukt Ergobæresele fra en gruppe på facebook nå,og tenkte jeg gjorde et kupp. Den ser absolutt helt ny og fin ut, og prisen var fin,men den stinker røyk. :glare:

Håper virkelig jeg blir kvitt lukta med ordentlig lufting og en vask. Så irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh så kjipt! Røyklukt er det verste :kvalm: Sånt burde opplyses om når de skal selge et produkt, skal jo tross alt brukes til en baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh så kjipt! Røyklukt er det verste :kvalm: Sånt burde opplyses om når de skal selge et produkt, skal jo tross alt brukes til en baby.

Vasket den to ganger i går, en gang med eddik og en gang med litt skyllmiddel, og foreløpig kjennes det som om lukta er borte. Krysser fingrene for at det holder seg sånn!

***

Ikke så mye spennende å oppdatere med ... jeg har hittil i dag ryddet litt, satt på en maskin med klær, brettet klær, spist knekkebrød med nugatti (har ikke vært fan av det siden jeg var barn,men plutselig var det såå godt igjen :sjenert: ) og tatt en dupp. Denne permisjonstilværelsen blir mer innholdsrik for hver dag som går. :ler:

Har ubehagelige/småvonde tak i magen mer eller mindre hele tiden, da. Og masse nedpress og lyn i lårene. Håper det betyr at det skjer noe om ikke så altfor lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg ser at du har skrevet noe her inne tror jeg at du har født. Blir jo nesten skuffa på dine vegne :fnise:

Synes det høres ut som om du har gjort masse jeg, mine dager er ikke stort mer innholdsrike enn dine. Men nå fikk jeg lyst på Nugatti da. Eller Sjokade :sikle: *prøve å ikke tenke på Stratosen som ligger i kjøleskapet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hver gang jeg ser at du har skrevet noe her inne tror jeg at du har født. Blir jo nesten skuffa på dine vegne :fnise:

Synes det høres ut som om du har gjort masse jeg, mine dager er ikke stort mer innholdsrike enn dine. Men nå fikk jeg lyst på Nugatti da. Eller Sjokade :sikle: *prøve å ikke tenke på Stratosen som ligger i kjøleskapet*

Jeg er også litt skuffa på mine vegne. :fnise:

Næh, nå er jeg forberedt på overtid. Egentlig er jeg ikke særlig utålmodig lengre heller, i hvert fall ikke hele tiden ... det eneste som stresser meg pittelitt er at jeg er litt redd han skal vokse seg veldig stor inni der.

Storebror var jo relativt stor en uke før termin, og lillebror er estimert til å være samme størrelse. Dersom han da får tre uker ekstra å vokse på så kan det jo bli riktig så spennende ...

Men, ikke noe jeg tenker mye på. .:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at lukta holder seg vekke! :Nikke:

Du får ikke vekstkontroll nært termin med tanke på stor baby da?

Nå fikk jeg veldig lyst på knekkebrød med nugatti, men har ingen av delene :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er estimert til å være 11% over snittet, så det er jo ikke en stor baby i den forstand.

Men da de estimerte L til det samme, 11% til termin, bommet de ganske kraftig. Så han var endel større enn de trodde han skulle være. Er vel det jeg er litt spent på om skjer med mageboeren og.

Dersom han faktisk bare er 11% over snittet så er det jo ikke noe stress, det er ikke så stort. :)

Har ikke mer nugatti jeg heller, veldig glad for det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt skummelt med sånne estimeringer, de kan jo bomme veldig, får håpe det ikke skjer da :) Var L stor?

Pleier aldri kjøpe nugatti, heldigvis, hadde sikkert satt meg ned med skje og nugattiboksen og droppet knekkebrødet på dager som dette når jeg ikke får tid til å lage meg mat :fnise::kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...