Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får håpe at vondtene er med på å forberede kroppen til det som kommer, noe må det jo være godt for tenker jeg :)

Kjedelig med drittvær, ikke så enkelt å finne på noe fornuftig innendørs alltid. Håper dere får en fin dag tross dårlig vær og vondter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tipper jeg 18.mars :jepp:

Notert, håper du tar skikkelig feil! :ler:

Får håpe at vondtene er med på å forberede kroppen til det som kommer, noe må det jo være godt for tenker jeg :)

Kjedelig med drittvær, ikke så enkelt å finne på noe fornuftig innendørs alltid. Håper dere får en fin dag tross dårlig vær og vondter :klem:

Sola dukka opp her,så mannen tok med mini ut på skattejakt (L fant et kattekatt=skattekart=bruksanvisning, visstnok kaptein Sabeltann sitt ) ute. Pappa hadde visst spist skatten, var konklusjonen da de ikke fant den.

Høres kjent ut ... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola dukka opp her,så mannen tok med mini ut på skattejakt (L fant et kattekatt=skattekart=bruksanvisning, visstnok kaptein Sabeltann sitt ) ute. Pappa hadde visst spist skatten, var konklusjonen da de ikke fant den.

Høres kjent ut ... :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter jeg å spise smågodt selv om jeg ikke synes det smakte godt? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overbevist om at smågodt i større grad enn annet godis inneholder stoffer som trigger tvangsspisesenteret i hjernen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ingen dum teori! Da var det da som faen at jeg kjøpte det, da. Har egentlig mer lyst på druene i kjøleskapet men orker ikke å hente de. :fnise:

Er egentlig bare ganske snurt på kroppen min, i natt og hele formiddag hadde jeg masse vonde tak, og i ettermiddag kom de med relativt jevne mellomrom og tok seg opp i intensitet, sånn at jeg neesten trodde det var noe på gang. Og så bare bråstopp, ikke så mye som en vond kynner siden klokka sju.

Er jo så spent på den her mageboeren, vil føøde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst på druer.. Og den creme brulee (skrives det sånn??) isen som er i fryseren.. Kanskje jeg bare må legge meg :fnise:

Det er så slitsomt og frustrerende når kroppen holder på sånn, for man føler at det ikke hjelper for noe som helst. Hadde det sånn de siste tre-fire dagene før fødsel, ble så himla lei og rett og slett trist hver gang det ga seg :sukk: men tror også at de "forberedelsene" hadde mye å si for den fine fødselen jeg hadde. Håper det samme gjelder for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hvorfor fortsetter jeg å spise smågodt selv om jeg ikke synes det smakte godt? :vetikke:

Jeg lurer på det samme selv :ler:

Trykket i tryket på smågodt og masse sjokolade + cola light, når jeg heller har lyst på eplene jeg kjøpte tidligere og en flaske iskaldt vann! .....tar meg sammen og henter :lur:

:ler: håper også for din del at jeg tar feil ang termin, men tenkte da en dato ingen andre hadde valgt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst på druer.. Og den creme brulee (skrives det sånn??) isen som er i fryseren.. Kanskje jeg bare må legge meg :fnise:

Det er så slitsomt og frustrerende når kroppen holder på sånn, for man føler at det ikke hjelper for noe som helst. Hadde det sånn de siste tre-fire dagene før fødsel, ble så himla lei og rett og slett trist hver gang det ga seg :sukk: men tror også at de "forberedelsene" hadde mye å si for den fine fødselen jeg hadde. Håper det samme gjelder for deg!

Det håper jeg og! Har tatt bringebærbladkapsler lenge, kanskje det er de som gjør jobben sin. Satser på det! :)

Bare slapp av!! Du skal jo ikke føde før på fredag! ;)

Håper du tar skikkelig feil! :fnise:

Jeg lurer på det samme selv :ler:

Trykket i tryket på smågodt og masse sjokolade + cola light, når jeg heller har lyst på eplene jeg kjøpte tidligere og en flaske iskaldt vann! .....tar meg sammen og henter :lur:

:ler: håper også for din del at jeg tar feil ang termin, men tenkte da en dato ingen andre hadde valgt :P

Jeg la bort godisen og bytta det ut med ananas, mye bedre. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok også de kapslene, men begynte ikke med dem før like før jul. Men merket forskjell etter jeg begynte med dem da, fra irriterende kynnere til skikkelige tak :)

Jeg har vel tippedato i morgen, heia heia! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All sympati ang maserier. Det er slitsomt både for nattesøvnen og det mentale. Men, legene og jordmødrene mente de gjorde jobben sånn at selve fødselen ble mer effektiv. Og effektiv, det var den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok også de kapslene, men begynte ikke med dem før like før jul. Men merket forskjell etter jeg begynte med dem da, fra irriterende kynnere til skikkelige tak :)

Jeg har vel tippedato i morgen, heia heia! :hoppe:

Jeg har tatt de siden rundt uke 34. Aner ikke om de har noe for seg, men en kan jo håpe :)

I morra passer meg utmerket!

Vannet ditt går inatt Kl 04.34!

Mark my words.

Ok, så ... sjokoladelass i posten venter deg om det stemmer. Hundebæsj for falske forhåpninger hvis ikke. Neida. Joda. Neida. :)

:Nikke:

All sympati ang maserier. Det er slitsomt både for nattesøvnen og det mentale. Men, legene og jordmødrene mente de gjorde jobben sånn at selve fødselen ble mer effektiv. Og effektiv, det var den. ;)

Ja, jeg håper de gjør nytten sin! Jeg gikk jo til 39+2 sist uten et eneste tegn på noenting, bortsett fra kynnere når jeg gikk tur, så det er veldig uvant på kjenne på at kroppen jobber. Og så er det jo ganske spennende og, når man kommer over skuffelsen. ;)

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig dag med middag hos svigermor og så vafler og kaffe hos en venninne.

L har vært i hundre hele dagen, han shower og styrer så innmari, han MÅ bare begynne på teater eller noe. Han trenger å få ut alt det der i kontrollerte former etterhvert. :ler:

Han er utrolig morsom, da. Han er nok det morsomste mennesket jeg noengang har møtt, faktisk, vi har veldig lik humor. :ler:

Ler av og sammen med ham hele dagene, og det er utrolig deilig. :)

Dagene går nå tross alt ganske fort. Jeg er 40 uker i morgen, og termin er på torsdag. Svangerskapet har gått veldig fort denne gangen, det er det ingen tvil om. Men nå er jeg klar til å få igjen kroppen min,og til å møte den lille fyren som bor inni der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, jeg er litt misunnelig altså. Jeg gleder meg til jeg kan begynne å kjenne etter og lure på om noe er på gang :sjenert: Kjenner forsåvidtmye rart nå, men siden jeg ikke vil at det skal bli fødsel ennå så er det mest irriterende og vondt å gå rundt med stikking, stramming og nedpress. Det er jo neppe godt for noe som helst. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser melder seg :sjenert:

Spennende med snart fødsel! Jeg tipper han kommer på onsdag jeg! Onsdag er en fin dag :)

L høres også helt fantastisk herlig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er litt misunnelig altså. Jeg gleder meg til jeg kan begynne å kjenne etter og lure på om noe er på gang :sjenert: Kjenner forsåvidtmye rart nå, men siden jeg ikke vil at det skal bli fødsel ennå så er det mest irriterende og vondt å gå rundt med stikking, stramming og nedpress. Det er jo neppe godt for noe som helst. :(

Det er veldig spennende! Og det var jo dette jeg ønsket, å få mulighet til å gå rundt og kjenne på modning og spenning og forventning, alt jeg gikk glipp av sist. Så samtidig som å være utålmodig er jeg veldig spent og takknemlig for at jeg får oppleve det denne gangen. :)

Det er ikke lenge til du også kan gå i ventemodus. Tida går jo så fort!

Snikleser melder seg :sjenert:

Spennende med snart fødsel! Jeg tipper han kommer på onsdag jeg! Onsdag er en fin dag :)

L høres også helt fantastisk herlig ut!

Så koselig med snikleser! :nigo:

Onsdag er bursdagen til mannens bror, han er heelt sikker på at mini kommer da, så du er i godt selskap. ;)

Og takk! Han er minst like herlig som han høres ut, skal jeg si deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannet ditt går inatt Kl 04.34!

Mark my words.

Men nå ble jeg jo bare skikkelig gira, jo ... hva baserer du dettane her på'a, tøtta? Har du drømt om meg?

Men ok. Jeg er klar 04.34!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...