Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

ja, lagde en egen kåge konto :P

har sånn ca nesten ingenting der ennå. PM`er deg navnet så jeg får litt press på bilder :ler:

Skal utøve bildepress, jeg lover! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Byssanlull,ja. Håper han vil sove i den! L sov kun oppå oss eller i bilen de første seks ukene, hadde vært helt ok med en baby som kan legges ned av og til. :)

I dag er datoen mannen tippet. Men det ser jammen dårlig ut.

Nå passer faktisk ingen av overdelene mine lengre, alle gir en sånn lekker alkisglippe nederst,så nå er det faktisk helt nødvendig at han kommer, nekter å kjøpe flere tjukksplagg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkisglippe :hjerte::laugh:

Storebror får fortsette med lokkinga si, kanskje det har effekt iløpet av helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O elsket den i alle fall da han var baby. Han følte seg nok veldig trygg av måten den omfavnet han på. :) Han sov i den om natten da. I stuen hadde vi en annen kurv til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkisglippe :hjerte::laugh:

Storebror får fortsette med lokkinga si, kanskje det har effekt iløpet av helga.

:fnise:

O elsket den i alle fall da han var baby. Han følte seg nok veldig trygg av måten den omfavnet han på. :) Han sov i den om natten da. I stuen hadde vi en annen kurv til han.

Så bra! Har hørt mye bra om den. Og så synes jeg den er fiin. :)

**

I dag bestemte L at hengevugga var hans baby sin (han er glad i dukka si!), mens lillebror kunne få ligge i senga sammen med L. Han snakker mye om lillebror nå, og stort sett kun i positive vendinger, så nå er jeg spent på hvordan reaksjonen blir når han kommer. :) Gleder meg enormt til å se L som storebror!:)

Nå er det fredag, og jeg skal spise masse lakris og etterhvert forføre mannen. Av rein lyst, selvsagt, og aldeles ikke i et forsøk på å lokke ut babyen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir litt action i helga! Først av den ene typen, så av den andre! ;)

Så søt L er :hjerte: Han kommer til å bli en herlig storebror!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det blir litt action i helga! Først av den ene typen, så av den andre! ;)

Så søt L er :hjerte: Han kommer til å bli en herlig storebror!

Noe action må det bli,så satser vi på begge typene. ;)

Takk, og ja, han er skjønn. En ordentlig godgutt. Føler meg så velsignet som får æren av å bli mamma til enda en liten gutteskatt. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lakris et hemmelig triks for å få i gang fødselen? Her blir det taco med ekstra cayennepepper og hot tacosaus... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar som jeg er får jeg så akutt lyst på en til baby når jeg leser om L, men må kanskje vente til min er litt større og kan være minst like sjarmis! ;)

Kos deg med lakris og forførelse :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lakris et hemmelig triks for å få i gang fødselen? Her blir det taco med ekstra cayennepepper og hot tacosaus... :fnise:

Ifølge forsker Timo Strandberg ved Helsinki universitet stimulerer lakris hormonet prostaglandin - et hormon som helsepersonell bruker for å sette i gang fødsler.

Godt nok for meg, jeg prøver! :ler:

Mannen sa han skulle lage nachos i morgen kveld, med jalapenos og hot saus. Kan jo like gjerne prøve det og. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar som jeg er får jeg så akutt lyst på en til baby når jeg leser om L, men må kanskje vente til min er litt større og kan være minst like sjarmis! ;)

Kos deg med lakris og forførelse :lur:

Skjønner godt du får lyst på flere, de er jo så herlige! Jeg har allerede lyst på nummer tre, men da må nok mannen trø til og gå gravid. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og mumser lakris selv nå jeg, men det er fordi det er så innmari godt. Men det skal kunne hjelpe med å sette igang fødsel altså? I så fall får ikke mannen noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og mumser lakris selv nå jeg, men det er fordi det er så innmari godt. Men det skal kunne hjelpe med å sette igang fødsel altså? I så fall får ikke mannen noe :fnise:

Jeg ble skikkelig sur på mannen da han tok, men så tok jeg meg i det og blei flau, og lata som om jeg kødda. Så ble jeg sur igjen (men inni meg) da han trodde på meg og tok mer. :ler: Sjarmis!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt du får lyst på flere, de er jo så herlige! Jeg har allerede lyst på nummer tre, men da må nok mannen trø til og gå gravid. :tunge1:

Tror nok mannen her også må gå gravid om han vil ha en tredje! Med mindre jeg får et fantastisk svangerskap med nr 2 og glemmer hvor tungt det første var ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok mannen her også må gå gravid om han vil ha en tredje! Med mindre jeg får et fantastisk svangerskap med nr 2 og glemmer hvor tungt det første var ;)

Jeg elsket mitt første svangerskap, og var ikke lei en eneste dag. Noe annet enn denne gangen, ja. Så et tredje? Njææ, ikke så keen akkurat nå ... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan melde om at tidenes mest uinspirerte sex resulterte i masse vonde tak og våkennatt, men ikke så mye mer. Fortsatt vonde tak, men helt uregelmessige. På en måte litt irriterende, på en annen måte litt godt å kjenne at det i hvert fall skjer noe. :)

Nå har vi spist en koselig frokost sammen, mannen sover på sofaen ( :sukk: ), L ser litt på barne-TV og jeg drikker kaffen min i ro og fred. ;)

Burde sikkert gjøre noe gøy i dag, men er så uinspirert for tiden. Det er meldt storm her i dag,så lek utendørs utgår, kjenner jeg. Vi får se om vi finner på noe lurt. :)

Ha en god helg, alle fine damer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipping :nigo:

Sushi: 6.mars

Mannen: 7. mars

Missdior: 7.mars

Favole: 10. mars

Belle: 12. mars

La Traviata: 13. mars

Teriyaki, TuttaV: 14. mars.

Mazilla, Millimani: 15. mars

Vera Vinge: 16.mars

Doh: 17. mars

Roseduft: 18. mars

Kisskissbangbang: 20. mars

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Jeg vil også tippe :jepp:

Når er termin? Og fødte du før eller etter termin med førstemann? :kose:

Håper dere får en herlig dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også tippe :jepp:

Når er termin? Og fødte du før eller etter termin med førstemann? :kose:

Håper dere får en herlig dag :)

Hei!

Termin 13. :jepp: Med storebror hadde jeg keisersnitt, så er sånn sett førstegangsfødende nå. Tipp i vei :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...