Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Gjest åffårno

Men nå ble jeg jo bare skikkelig gira, jo ... hva baserer du dettane her på'a, tøtta? Har du drømt om meg?

Men ok. Jeg er klar 04.34!

Jeg sier at det blir sånn, og jeg er sjef.

Så derfor blir det sånn :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier at det blir sånn, og jeg er sjef.

Så derfor blir det sånn :nigo:

Jeg trenger faktisk ikke bedre begrunnelse, jeg tar det jeg får. :ler: Som sagt; jeg skal være klar!

04.34 faktisk! :hoho:

Hvis det stemmer blir jeg redd... :fnise:

Du er bare misunnelig for at jeg endelig har fått spikra et tidspunkt! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha liker det eksakte tidspunktet åffårno :ler:

Har dere bestemt dere for navn forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha liker det eksakte tidspunktet åffårno :ler:

Har dere bestemt dere for navn forresten?

Ja, vi er så godt som sikre på navn. Vi har noen alternativer i tilfelle han absolutt ikke skulle se ut som en J, men det tviler jeg vel på at skjer. Vi kaller ham av og til med navnet allerede,så det hadde føltes rart å bytte nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er så godt som sikre på navn. Vi har noen alternativer i tilfelle han absolutt ikke skulle se ut som en J, men det tviler jeg vel på at skjer. Vi kaller ham av og til med navnet allerede,så det hadde føltes rart å bytte nå. :)

Ja sant det, leste det jo faktisk litt bak i her, at L har begynt å si det til folk å greier ;)

Stas med navn! Må være vanskelig å bestemme seg for sånt. Jeg er ikke en gang gravid, men tenker stadig på hvilke navn jeg ville kalt barna mine :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er bare misunnelig for at jeg endelig har fått spikra et tidspunkt! :biggrin:

Godt poeng! :fnise:

Lyst til å dele navnet på pm..? Helt lov å si nei, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng! :fnise:

Lyst til å dele navnet på pm..? Helt lov å si nei, altså :)

:fnise:

Sendt! :)

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo dagbok du også! Da må jeg følge med på spenningen :jepp:

Kan jeg få være med å tippe fødselsdato? Tipper 14. mars på deg også :Nikke: Må få rett i at én av oss føder den dagen :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Ikke mange timene til vannet ditt skal gå nå ifølge åffårno :ler:

Jeg tippa jo 18.mars..men jeg tror du føder før faktisk.. Kanskje på tirsdag?? :lur:

Kjent noe mer til modning? Eller gav det seg helt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo dagbok du også! Da må jeg følge med på spenningen :jepp:

Kan jeg få være med å tippe fødselsdato? Tipper 14. mars på deg også :Nikke: Må få rett i at én av oss føder den dagen :sjenert::fnise:

14. er notert!

Men nå var det vel sånn at vannet mitt skal gå om noen få timer, så da kan du få fjortende. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange timene til vannet ditt skal gå nå ifølge åffårno :ler:

Jeg tippa jo 18.mars..men jeg tror du føder før faktisk.. Kanskje på tirsdag?? :lur:

Kjent noe mer til modning? Eller gav det seg helt?

Nei, nå er jeg spent her. ;) Får uansett ikke sove, så det kn like gjerne bare skje. :P

I ettermiddag har vondtene og murringene kommet tilbake igjen. Nå nettopp hadde jeg en sammentrekning som var ''Ævtsj, nei, det her vil jeg jo kanskje ikke likevel!''-vond. :ler:

Men det blir liksom med den ene nå og da, det blir ingen regelmessighet eller økning i styrke.

Så NOE skjer, men ikke noe som gir meg forhåpninger om at ting er rett rundt hjørnet.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant det, leste det jo faktisk litt bak i her, at L har begynt å si det til folk å greier ;)

Stas med navn! Må være vanskelig å bestemme seg for sånt. Jeg er ikke en gang gravid, men tenker stadig på hvilke navn jeg ville kalt barna mine :ler:

Ja, det er så mange fine navn, men likevel veldig få jeg tenker at passer på gutten min. Det er rart, synes jeg. :)

Men nå går vi for et navn jeg har vært glad i lenge, og som passer godt til storebror sitt, så jeg tror det blir bra. :)

Er du prøver, og har du evt dagbok sjøl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

:ler: får heller ikke sove. Og vet hva du mener med "Nei, dette her er jeg nokk ikke helt klar for å gjennomgå likevel"-vondt :fnise:

Spørs å se om vannet ditt snart går nå da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: får heller ikke sove. Og vet hva du mener med "Nei, dette her er jeg nokk ikke helt klar for å gjennomgå likevel"-vondt :fnise:

Spørs å se om vannet ditt snart går nå da :lur:

Jeg var nettopp på do for fjerde gang siden jeg la meg for en drøy time siden. Må visst slutte å innta væske etter klokka seks.

... og dét er det mest spennende som foregår her akkurat nå. :ler:

Det er en rar følelse når du tenker ''hjelp, tenk at riene skal være mange ganger vondere enn dette!'' og ''kåmmååån, ta dere opp da, vondter!'' samtidig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Jeg var nettopp på do for fjerde gang siden jeg la meg for en drøy time siden. Må visst slutte å innta væske etter klokka seks.

... og dét er det mest spennende som foregår her akkurat nå. :ler:

Det er en rar følelse når du tenker ''hjelp, tenk at riene skal være mange ganger vondere enn dette!'' og ''kåmmååån, ta dere opp da, vondter!'' samtidig. :fnise:

:ler: ja rart at man ønsker både det ene og det andre om hverandre :lur:

Er en spennende fase man er inni nå da!

Tenk at snart er det hele overstått..

Do turer ja.. Men når man bare er såååå tørst, og klarer bøtte nedpå med en halv liters flaske med vann, så ber man om do turer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor gikk vannet? Litt urutinert om det gikk i senga når du visste eksakt klokkeslett.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tydeligvis misforstått noe, for jeg trodde vannavgang forutsatte en form for lekkasje. Her gikk jo vannet, i følge åfforno, klokka 04.34, men avgangen var helt væskeløs. Fascinerende!

:glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg ble vekt av en overdose suss, stryk, kinnkos og silkestemme i morges. :rodmer: Det hjalp på skuffelsen, det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Åja, jeg blingset litt i spåkula, eller som ordboka vil jeg skal skrive, "ståku*****k".

Det henger litt sammen det der.

Nei altså, det er INATT samme tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...