Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Tar de med en stor klype salt, har knapt nok hørt om et eneste tilfelle der det har stemt godt. ;)

L var 4230 gram en uke før termin. Han ble ikke målt pga. seteleie, men var nok minst 52cm. :)

Ikke kjempestor, men stor nok til at tanken på å føde en som har fått enda to-tre vokseuker i magen gir meg et lite ubehag av og til.;)

Men jeg finnes ikke redd, altså. Jeg bare gleder meg veldig, og er veldig spent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men fy søren så deilig det er å sitte i stua med verandadøra åpen uten å fryse. Lukter så godt av vår!

Tror jammen jeg skal vaske vinduer, bare sånn for å forlenge vårfølelsen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma vasker vinduer, L vasker traktormotoren! :hjerte:

post-21157-0-17741100-1394035922_thumb.j

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen megababy blir det neppe, men skjønner at du tenker litt på det.

Super arbeidsfordeling det der :tommel: herlig vårfølelse for tiden, fantastisk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Vaskeskills kan komme godt med. Lurt av deg :nigo:

Er du kanskje litt heit(sånn utover sexyheit også) om dagen siden du sier "ikke fryser"? Det er jo mars liksom :P

JEG HAR LAGET NY DAGBOK ALTSÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er dritflink til å både vaske og rydde. Han er mye mer huslig av seg en mora si. ;)

Og ja, de eneste anledningene i livet jeg ikke har vært konstant frossen er svangerskapene mine. Nyter det så lenge jeg kan!

Kommer spurtende inn i dagboka! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig bilde! :hjerte:

Jeg var også en varmeovn uten like begge gangene jeg var gravid! Husker vi var på tur til Riga da jeg var sånn 33 uker på vei, i mars/april en gang. De andre gikk med tykke jakker og skjerf, mens jeg nøyt ''finværet'' med tynn genser, tights og skinnjakke. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å sniker litt :bond:

Når har du termin? :) Og venter dere ei jente eller en gutt?

Hei!

Koselig med sniking! :)

Termin 13., med en liten lillebror. :hjerte:

Så herlig bilde! :hjerte:

Jeg var også en varmeovn uten like begge gangene jeg var gravid! Husker vi var på tur til Riga da jeg var sånn 33 uker på vei, i mars/april en gang. De andre gikk med tykke jakker og skjerf, mens jeg nøyt ''finværet'' med tynn genser, tights og skinnjakke. :fnise:

:fnise:

Jeg synes det er så deilig, vanligvis sitter jeg under pledd hele tiden, og synes aldri det er varmt nok verken inne eller ute.

Vært heldig med å ha begge svangerskapene mine hovedsaklig i vinterhalvåret, tror det kunne blitt litt vel heavy å gå høygravid på sommeren. :)

Har du lyst til å sende meg instanavnet ditt i en PM? :sjenert:

PM på vei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg legetime klokka ett, og så er det kafétur med bestis. Før den tid ser det ikke ut til at det skjer så mye, jeg er så trøtt og sliten at sofaen skal få være min beste venn litt til.

Dette blir vel siste legetime før termin, og neste blir overtidskontroll. Kjenner at jeg håper på å slippe den, to uker til med denne kroppen føles nesten litt uoverkommelig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Kan.............jeg...............og....................smiske.....................meg.......................tildetinstanavnetpåPM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan.............jeg...............og....................smiske.....................meg.......................tildetinstanavnetpåPM?

Du trenger ikke smiske engang. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan.............jeg...............og....................smiske.....................meg.......................tildetinstanavnetpåPM?

:sjenert: PM?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå fikk jeg nesten lyst på Instagram selv, men forrige gang jeg prøvde på det gikk jeg lei etter to uker (og det var strengt tatt katten som hadde kontoen, ikke jeg :fnise: ). Kos deg masse på kafétur! Det er så deilig når man kan gjøre unna sånt på dagtid, både fordi det er mindre folk og fordi dagen går så mye fortere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva slags hormonbølge som kom over meg nå, for nå er plutselig alle menn jeg ser vanvittig kjekke. Sånn kiler-i-magen-kjekke. :ler:

På grensen til plagsomt å være i byen og se på alle, faktisk. Ikke et problem jeg pleier å ha, for å si det sånn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...