Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt det motsatte, nemlig at dw fraråder puppetafsing, så mulig det er litt delte meninger på det området. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste jeg fikk beskjed om var at det kunne fremprovosere rier. Er jo ikke akkurat noe de bør ha delte meninger om, enten bør det kunne anbefales fordi det er trygt eller så bør man advares fordi det er farlig :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Eneste jeg fikk beskjed om var at det kunne fremprovosere rier. Er jo ikke akkurat noe de bør ha delte meninger om, enten bør det kunne anbefales fordi det er trygt eller så bør man advares fordi det er farlig :s

Jeg har lest i en sånn fødselsbok at det frarådes generelt, men at man kan gjøre det helt på slutten(altså ikke før termin) i korte perioder.

Husker ikke helt i farta, men det gikk på noe med det Teriyaki sier.

Her fikk jeg bare beskjed om at "du kan prøve kjerringråd, men det hjelper ikke" ;P

Var og en artikkel om det rett før jeg fødte med div spesialister som kommenterte føderåd, bl.a avviste Riksen at de noensinne hadde kommer med den angitte sexoppskrifta, og at de ikke hadde tro på noen av rådene generelt bortsett fra kaaaaamskje sex dersom man uansett var nummeret før fødsel. Men ikke som igangsetter.

Men likevel fraråder de ikke noe bortsett fra stimulering av brystvorter(spes før termin) og lakserolje, sistnevnte fordi det er komplett idioti :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er det eneste jeg har trua på og, men jeg gidder ikke ha meg særlig mye når jeg ikke vet om jeg er moden. Det er nemlig det eneste sex er godt for nå for tiden, for å kaanskje forkorte ventetiden litt. For særlig sexy føler jeg meg ikke, og ikke tror jeg mannen synes jeg er det heller. :ler:

Og ingen føding, nei, bare masse tak i magen som aldri tar seg opp eller fører noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man er sexy som høygravid :lur: Huff, nei man føler seg ikke akkurat lekker. Ante ingenting om modning her heller, men fant ut vi kunne like gjerne prøve, og funka det ikke så hadde vi i det minste fått hatt oss litt før det garantert ble mange uker uten etter å ha skvist ut en unge :P

Måtte bare de takene ta seg opp og sørge for rier, her ønskes alt vondt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Ja, stemmer det; kunne funke om man var moden.

Men på det tidspunktet hadde jeg så vondt døgnet rundt at selv den minste bevegelse utløste et lite helvete man ikke kunne gjøre annet enn å puste seg gjennom, og etter hva jeg har hørt er ikke det særlig opphissende syn.

Skjønner ikke det.....??

ER JEG IKKE SEXY LIKSOM??? Jævelmenn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke opphissende? Hadde det ikke vært for mannfolka hadde vi ikke vært i den situasjonen i utgangspunktet, så de har med å forgude oss uansett faen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes mannen jeg er hot som bare det, men det er ikke bare gøy det heller! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Her synes mannen jeg er hot som bare det, men det er ikke bare gøy det heller! :ler:

Anbefaler deg å gi detaljerte beskrivelser av alle tissebesøk hvor slimproppen virker å har gått.

Da blir det nok andre boller :P

Endret av åffårno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk så lei av å føle meg dass-schtøgg at faen heller. :ler: Og dét hjelper i hvert fall ikke på sexlysta til mannen, at jeg tidvis går rundt som ei furie og klager. I dag har jeg på meg mannen sin t-skjorte fordi alle mine samt alle singletene mine gir en glippe nederst på magen. Den glippa får meg til å føle meg som han her. Digger det ikke.

little-britain-wallpaper-009-1024.jpg

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes mannen jeg er hot som bare det, men det er ikke bare gøy det heller! :ler:

Mannen til en venninne syntes hun var på sitt mest sexy noensinne da hun var høygravid. Synes det er ganske fascinerende. :fnise:

Jeg hadde gjerne sett at mannen ga litt mer uttrykk for at jeg ikke bare ser ut som en fødehval, må jeg innrømme, det hadde nok hjulpet litt på selvtillitten nå på tampen, men jeg skjønner ham godt også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sexy noensinne som høygravid? Ikke verst! :fnise: Var vel ikke heeelt der akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest åffårno

Little Britain er genialt!

Computer says no. Eneste setning man trenger i mange øyeblikk her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sexy noensinne som høygravid? Ikke verst! :fnise: Var vel ikke heeelt der akkurat.

Nei, og i grunn er jeg vel fornøyd med at han liker meg bedre i min normaltilstand. :)

Little Britain er genialt!

Computer says no. Eneste setning man trenger i mange øyeblikk her i livet.

Det er fantastisk, men det er ikke fantastisk å gå rundt med en ekkel følelse om at du minner om en eller annen du ikke helt kan sette fingeren på hvem er, men som du vet er ganske kjip, for så å komme på at det er han der.

Det er heller ikke kult å stå i speilet og tenke "Åh, nå er hendene mine akkurat som bestefar sine :hjerte:." for så å komme på at bestefar var en skikkelig chubby, herlig gammel fisker med svære arbeidsnever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke helt den man ønsker å sammenligne seg selv med nei :riste: Det er så vanvittig kjipt å føle seg slik :/

Veldig glad for at mannen foretrekker meg i upreggis tilstand, kan da ikke gå rundt å være ekstremt tjukk eller konstant gravid liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan heldigvis le av at jeg føler meg sånn enda, ikke sikkert jeg er like lystig om en ukes tid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex resulterte ikke i noen baby denne gangen, men det fikk meg til å sove som en baby! :fnise:

Ikke en eneste tissetur i løpet av natta, og våknet verken da L kom inn for å sove hos oss eller da han og pappaen stod opp.

Våknet nettopp av lyden av en gutt som aldeles ikke ville gi mammaen sin hadetnuss i dag. Heldigvis angra han seg fort og kom for å susse. :)

Jeg har ingen store planer i dag, og skal derfor prøve å sove litt mer. Må jo slå ihjel den tiden jeg kan. Kjedelig permisjonsliv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...