kisskissbangbang Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #281 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg er så kvaalm. Har ved flere anledninger i natt ligget på badegulvet og tenkt ''nå døøør jeg!'' (det jeg er dårligst på her i verden er å være kvalm, jeg synes det er så usannsynlig heslig og det skal ikke mye kvalme til før jeg er helt utslått ). Kaldsvetter og føler meg generelt ganske crap. Jeg satser på at det er tegn på nært forestående fødsel, jeg ... Men usj. Det et veldig synd på meg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. februar 2014 #282 Del Skrevet 28. februar 2014 Huff, kanskje du har spysjuka? Det går an å ha det uten at man er så dårlig at man spyr. Holder forresten med deg i at kvalme er noe dritt! Heller skikkelig influensa enn omgangssyke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2014 #283 Del Skrevet 28. februar 2014 Heller fødsel enn omgangssyka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. februar 2014 #284 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Heller fødsel enn omgangssyka! Hmmm..Der må jeg nok si meg uenig. Endret 28. februar 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2014 #285 Del Skrevet 28. februar 2014 Jo, når man er høygravid og innenfor termin må det da være bedre å være kvalm fordi ungen skal ut enn fordi man skal gå helt i kjelleren med omgangssyke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. februar 2014 #286 Del Skrevet 28. februar 2014 Jo, når man er høygravid og innenfor termin må det da være bedre å være kvalm fordi ungen skal ut enn fordi man skal gå helt i kjelleren med omgangssyke? Hehe, jo selvsagt! Nå tenkte jeg ut fra å velge mellom de to uten at man faktisk var gravid og klar for fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2014 #287 Del Skrevet 28. februar 2014 Æsj, kvalme er det verste! Håper det er pga nær forestående fødsel og ikke noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #288 Del Skrevet 28. februar 2014 Ligger fortsatt i senga og synes synd på meg sjøl, men så lenge jeg ligger musestille er jeg ikke såå kvalm, heldigvis. Tar det jeg kan få! Er spent på om det utvikler seg til spying, og om jeg smitter guttene. Sist vi hadde omgangssjuka i hus spydde vi alle bare én gang hver, så vi får håpe det blir like overkommelig denne gangen i så fall. Og ellers tar jeg gjerne ikke fødsel i dag. Omgangssjuka og fødsel kombinert? Tommel ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 28. februar 2014 #289 Del Skrevet 28. februar 2014 Åhnei, håper du slipper unna oppkast altså Særdeles dårlig timing å få omgangssyke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 28. februar 2014 #290 Del Skrevet 28. februar 2014 Litt godt å se at det ikke bare er jeg som trykker i meg bakst og kakao og alt mulig annet søtt nå på slutten Jeg klarer bare ikke å holde meg unna! Men håper at det ikke er spysyka du har fått, men at det "bare" er et varsel om forestående fødsel. Hver gang jeg ser at det er skrevet i dagboka di tror jeg at du har født, så nå håper jeg det snart skjer altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #291 Del Skrevet 28. februar 2014 Ingen spying, og bare bittelitt kvalme igjen. Som søstersen sa: ''Da får du ta det som en slankedag!''. Nå har jeg dusja, med kynnere og kaldsvetting fra helvete, så nå kan jeg føde igjen! Jammen meg innholdsrike og spennende dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 28. februar 2014 #292 Del Skrevet 28. februar 2014 Det er bra du opprettholder dusjeregimet slik at du er klar for fødsel når som helst God bedring og god helg, håper du får hvilt slik at du er klar for litt pressing 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #293 Del Skrevet 28. februar 2014 Det er bra du opprettholder dusjeregimet slik at du er klar for fødsel når som helst God bedring og god helg, håper du får hvilt slik at du er klar for litt pressing Som jeg sier; spennende liv! Takk, nå er kvalmen så godt som burte og hurra for deet. Feirer med knekkebrød med nugatti. Te hællsikke me' slankedag, æ træng ænærgi te fødsel! (Det var du som mer eller mindre bestemte deg for å føde, var det ikke? ? I så fall, teach me!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 28. februar 2014 #294 Del Skrevet 28. februar 2014 Som jeg sier; spennende liv! Takk, nå er kvalmen så godt som burte og hurra for deet. Feirer med knekkebrød med nugatti. Te hællsikke me' slankedag, æ træng ænærgi te fødsel! (Det var du som mer eller mindre bestemte deg for å føde, var det ikke? ? I så fall, teach me!) Det er så spennende og givende å bare vente på at noe skal skje altså. Tror jeg sov hele siste uka før fødsel bortsett fra når jeg hadde tullerier og satt som et tent lys mens jeg ventet på at smertene skulle eskalere fremfor å dabbe av Slankedagene kan du ta etter bebis er ute, bare tenk hvor ekstremt skinny du vil føle deg når babykulen er borte! Jeg gikk i flere mnd og innbilte meg selv at jeg skulle føde så snart som mulig etter 1. januar. Aller helst skulle jeg bare innom svigermor og stappe i meg litt kalkun og rosenkål før jeg dro på føden. Satt rimelig skuffet i sofaen når klokka bikket midnatt og jeg ikke hadde mer vondt enn hva jeg hadde hatt de siste ukene Fikk beskjed av jordmor om å misbruke mannen for hva han var verdt, spise fødepizza (tamme greier altså) og stimulere puppene. De beste faglige rådene jeg noen gang har fått! Fødepizza - puppetafsing - sex - puppetafsing - vannavgang - rier - bebis Go for it! Om det ikke funker har man i det minste hatt seg så nært opp mot fødsel som mulig, best å benytte seg av muligheten siden tiden etter fødsel ikke akkurat er så hot og sensuell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. mars 2014 #295 Del Skrevet 1. mars 2014 Men puppetafsing kan jo føre til morkakrløsning, og det er jo farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. mars 2014 #296 Del Skrevet 1. mars 2014 Så godt at du er bedre nå - det er helt pyton å være kvalm, om man ikke skal være høygravid i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #297 Del Skrevet 1. mars 2014 Det er så spennende og givende å bare vente på at noe skal skje altså. Tror jeg sov hele siste uka før fødsel bortsett fra når jeg hadde tullerier og satt som et tent lys mens jeg ventet på at smertene skulle eskalere fremfor å dabbe av Slankedagene kan du ta etter bebis er ute, bare tenk hvor ekstremt skinny du vil føle deg når babykulen er borte! Jeg gikk i flere mnd og innbilte meg selv at jeg skulle føde så snart som mulig etter 1. januar. Aller helst skulle jeg bare innom svigermor og stappe i meg litt kalkun og rosenkål før jeg dro på føden. Satt rimelig skuffet i sofaen når klokka bikket midnatt og jeg ikke hadde mer vondt enn hva jeg hadde hatt de siste ukene Fikk beskjed av jordmor om å misbruke mannen for hva han var verdt, spise fødepizza (tamme greier altså) og stimulere puppene. De beste faglige rådene jeg noen gang har fått! Fødepizza - puppetafsing - sex - puppetafsing - vannavgang - rier - bebis Go for it! Om det ikke funker har man i det minste hatt seg så nært opp mot fødsel som mulig, best å benytte seg av muligheten siden tiden etter fødsel ikke akkurat er så hot og sensuell Jeg er veldig spent på hvor skinny jeg vil føle meg denne gangen, gleder meg til det. Jeg kunne tenke meg å få vite hvor moden jeg evt. er, så jeg vet om f.eks. sex har noe for deg eller ikke. For jeg har ikke sex av dyrisk lyst for tiden, akkurat. Men puppetafsing kan jo føre til morkakrløsning, og det er jo farlig. Hvorfor anbefales det av jordmødre da? Uansett, nå som du har sagt det: Puppetafsing av lista! Så godt at du er bedre nå - det er helt pyton å være kvalm, om man ikke skal være høygravid i tillegg! Ja, er det én gang en ikke vil ligge på gulvet og være elendig så er det når en er høygravid og immobil. *** Puh. Navnefest for jenta til bestis i dag, og jeg har ikke tall på hvor mange som har vært bortpå og kosa og klappa på magen min. De er tydeligvis fascinerende, de her magene. Heldigvis er jeg en av de som ikke har noe imot magetafsing, for da hadde dagen jammen vært slitsomt. Har vært en veldig fin dag, men masse god mat og gode kaker. Vanligvis er jeg ikke noe kakemenneske, men i dag smakte de godt, gitt. L har vært i storslag, og jeg har fått så mye skryt for den gutten. Han løp rundt der og prata og lekte og laga teater. Han elsker oppmerksomhet, og er glad i et stort publikum, så han har hatten stordag. Og han har nok blitt rufset i håret dobbelt så mange ganger som jeg har litt klappa på magen. Jeg var med ham på do på et tidspunkt, og mens han satt der benytta han sjansen til å skryte litt av opplegget. "Åhh, mamma ... det e SÅ god mat og SÅ gode kaka hær!". Etterpå hadde mannen og han vært ute på verandaen og lufta seg litt, og L hadde satt hendene på hoftene (han gjør ofte det, ser ut som en ekte kæill!" ) og sagt "Åh, det e så godt ute. Det e så deilig ute, det syns i hvært fall æ!". Gutten som vet å sette pris på de små tingene. Ellers syntes han det var veldig vanskelig å forstå at vi ikke skulle ta med oss kakene og gavene hjem, og festlighetene endte sånn sett litt skuffende for ham, men heldigvis gikk sorgen fort over når han fikk med seg litt babyrosa pynt fra bordet. Lett å glede. Jeg har ligget på sofaen siden klokka seks, og har ingen planer om å flytte meg herfra på en stund enda. Hvis jeg ikke føder, da ... kåmmån baby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 1. mars 2014 #298 Del Skrevet 1. mars 2014 Han høres bare så herlig ut den gutten din altså Sofasliting høres helt riktig ut etter festligheter, best å lade batteriene når man kan. Vet jo aldri når det nye tilskuddet har tenkt seg ut! Når skal du til kontroll igjen? Vet ikke om jordmor kan sjekke modningsstatus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #299 Del Skrevet 2. mars 2014 Han er altså den beste jeg vet. Gleder meg sånn til å se ham som storebror. Han steller og stuller og passer sånn på lillejenta til bestis at jeg smelter helt, hvordan skal det da bli når det er lillebror som får omsorgen? Det blir så stas! Jeg skal til lege den 6., men ellers er det ingen kontroller før en evt. overtidskontroll. Og legen er jeg ikke heelt komfortabel med å sjekke modning hos, kjenner jeg ... så jeg får nok bare vente i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2014 #300 Del Skrevet 2. mars 2014 Trodde nesten du hadde vært innom her med noen fødenyheter jeg, da jeg så du hadde skrevet her klokka to om natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå