Leopanter Skrevet 13. september 2013 #161 Del Skrevet 13. september 2013 Hurra for 13 uker! Og null kilo opp!? Wow, heldig. Eller sprek? De toppturene, ass... Har lagt på meg et halvkilo så langt, jeg (uke 6), men tror nok at det har blitt mer når jeg passerer uke 13! Da mamma gikk gravid første gang la hun på seg 25 kg, håper inderlig jeg ikke følger den trenden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. september 2013 Forfatter #162 Del Skrevet 13. september 2013 Hurra for alt, og god helg! Her er fasiten 1,5 kilo opp foreløpig, men det er vel "innafor" det og..? 1,5 kg er helt innafor det og Er jo veldig variabelt når i svangerskapet man legger på seg kiloene, men sånn 10-15 kg til slutt er det optimale Hurra for 13 uker! Og null kilo opp!? Wow, heldig. Eller sprek? De toppturene, ass... Har lagt på meg et halvkilo så langt, jeg (uke 6), men tror nok at det har blitt mer når jeg passerer uke 13! Da mamma gikk gravid første gang la hun på seg 25 kg, håper inderlig jeg ikke følger den trenden Jeg skulle ønske jeg kunne si sprek, men det har jo kun blitt de to toppturene, så de har ikke all æren Tror det går mest på dårlig matlyst i 1. trimester. Og nå som den er bedre så er jeg på et arbeidssted hvor jeg MÅ ha med meg matpakke hver dag og kun kan spise i lunsjen - ingen tid til småspising! Så da blir det ikke så mye utskeielser i matveien Håper å gå opp max 15 kg. Sist bikket jeg nok noen kilo over det. Tror jeg målte 16 på et tidspunkt og etter det rakk jeg ikke å veie meg før jeg fødte Jeg greide aldri å bli kvitt de siste par kiloene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 13. september 2013 #163 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) 13 uker!! Jeg så for meg 20 kg minst men så langt har jeg gått opp bare 6 kg. Og jeg har vært "LAT" pga bekkensmerter i 26 uker nå, og har heller ikke klart å spise så sunt som jeg har hatt lyst til. Vanligvis legger jeg på meg 1 kg bare av å tenke på en sjokolade (er ikke slank), så det er helt sykt at jeg ikke har lagt på meg mer meeeeen skal ikke klage Bare 6 uker igjen til å legge på meg 14 kg Ha en fin helg! Endret 13. september 2013 av Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 13. september 2013 #164 Del Skrevet 13. september 2013 Så skjønn M høres ut. Da er det hvertfall ikke noen tvil om at de falt veldig i smak Her er fasit opp 1,3 kg, og til å ha ligget så mye på sofaen og sovet (og spist litt for mye godteri i det siste) er jeg riiiiiimelig fornøyd og overraska over det. Tydelig at kroppen trenger mer energi, og jeg spiser en del mer enn før. Håper du får en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2013 #165 Del Skrevet 13. september 2013 Du sier noe, Doh... Jeg tror mine halvannen kilo er rent smågodt... MÅ ha surt smågodt, og det pleier jeg vanligvis ikke å velge "frivillig".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. september 2013 Forfatter #166 Del Skrevet 13. september 2013 Surt er tingen skjønner jeg! Jeg har fått en sånn dilla på disse sure rosa og blå flaskene... Kan spise meg mett på de Nå blir det litt nettbanking og betaling av siste regning på huset (som fortsatt ikke egentlig er noe som helst ).. 90.000,- og i kveld skal jeg hente mamma på flyplassen. Vi skal ut på sommerøya vår sammen, der det bygges hytte, for å jobbe litt (les: V-mannen skal jobbe litt). Skal bli godt med helg! 13 uker!! Jeg så for meg 20 kg minst men så langt har jeg gått opp bare 6 kg. Og jeg har vært "LAT" pga bekkensmerter i 26 uker nå, og har heller ikke klart å spise så sunt som jeg har hatt lyst til. Vanligvis legger jeg på meg 1 kg bare av å tenke på en sjokolade (er ikke slank), så det er helt sykt at jeg ikke har lagt på meg mer meeeeen skal ikke klage Bare 6 uker igjen til å legge på meg 14 kg Ha en fin helg! Kjempebra å bare å ha gått opp 6 kg nå! Det gjør forhåpentligvis veien ned igjen litt lettere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. september 2013 #167 Del Skrevet 13. september 2013 Godt og lese at alt står bra til med kulen på magen og at vekt økningen holdes greit i sjakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. september 2013 Forfatter #168 Del Skrevet 14. september 2013 Slenger ut et lite magebilde jeg også... 13+1 God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 14. september 2013 #169 Del Skrevet 14. september 2013 Slenger ut et lite magebilde jeg også... 13+1 God helg alle sammen! Å, så fiiin! Kommer virkelig magen så fort? :D Den var stor i forhold til det jeg forestiller meg man har i uke 13. Eller kanskje det er annerledes når man har vært gravid før? Babybumper er noe av det fineste jeg ser for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. september 2013 Forfatter #170 Del Skrevet 14. september 2013 Å, så fiiin! Kommer virkelig magen så fort? :D Den var stor i forhold til det jeg forestiller meg man har i uke 13. Eller kanskje det er annerledes når man har vært gravid før? Babybumper er noe av det fineste jeg ser for tiden Andregangsgravide får som regel mage mye tidligere jeg så vel ikke sånn her ut før uke 16-17 sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. september 2013 #171 Del Skrevet 14. september 2013 Samme her, magen er mye tidligere ute nå enn sist! For en søt babybump! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 14. september 2013 #172 Del Skrevet 14. september 2013 Så koselig med babykul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. september 2013 #173 Del Skrevet 15. september 2013 Fin babybump!! Det er jo så individuelt hvor mye mage man får - bare se på fotballfrue (jada, jeg er en nerd...), hun har omtrent like liten/stor bump som deg nå, og hun tror jeg er omtrent dobbelt så langt på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. september 2013 Forfatter #174 Del Skrevet 15. september 2013 Takk for hyggelige kommentarer Herrlighet, fotballfruen ja... Kan vel ikke skryte av hennes kosthold og magemuskulatur, så da buler magen mer ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. september 2013 #175 Del Skrevet 15. september 2013 Gratulerer med graviditeten! Så fin babykul. Ble ikke M unnfanget i utlandet også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. september 2013 Forfatter #176 Del Skrevet 16. september 2013 Gratulerer med graviditeten! Så fin babykul. Ble ikke M unnfanget i utlandet også? Takk M ble unnfanget i utlandet hun og nærmere bestemt Australia. For oss er visst tingen å reise på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. september 2013 Forfatter #177 Del Skrevet 16. september 2013 Har vakt i dag... Hatt en del pasienter, så har egentlig først nå fått roet meg ned. Sitter med pc'en på fanget, nrk på tv (dårlig utvalg av kanaler her ) og kjenner masse koselig liv i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 16. september 2013 #178 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Vi ser på Åndenes makt fra i går og jeg halvsover Trur at lillegutt i magen er mer våken enn meg Teller du ned tiden til ordinær ul? Endret 16. september 2013 av Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. september 2013 Forfatter #179 Del Skrevet 16. september 2013 Vi ser på Åndenes makt fra i går og jeg halvsover Trur at lillegutt i magen er mer våken enn meg Teller du ned tiden til ordinær ul? Fant faktisk ut i går at jeg skal på obligatorisk kurs når jeg egentlig har ultralydtime, så må få byttet den. Altfor mye å gjøre på jobb i dag, så var ikke mulighet til å få byttet... Så ingen nedtelling her dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 16. september 2013 #180 Del Skrevet 16. september 2013 Synd det da, er sikkert lurt å ringe i morgen da i tilfelle de er ganske fullbooket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå