Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!

TuttaV

Anbefalte innlegg

Hurra for 13 uker! :strix:

Og null kilo opp!? Wow, heldig. Eller sprek? De toppturene, ass... :fnise: Har lagt på meg et halvkilo så langt, jeg (uke 6), men tror nok at det har blitt mer når jeg passerer uke 13! :fnise: Da mamma gikk gravid første gang la hun på seg 25 kg, håper inderlig jeg ikke følger den trenden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for alt, og god helg! :)

Her er fasiten 1,5 kilo opp foreløpig, men det er vel "innafor" det og..?

1,5 kg er helt innafor det og :Nikke:

Er jo veldig variabelt når i svangerskapet man legger på seg kiloene, men sånn 10-15 kg til slutt er det optimale :)

Hurra for 13 uker! :strix:

Og null kilo opp!? Wow, heldig. Eller sprek? De toppturene, ass... :fnise: Har lagt på meg et halvkilo så langt, jeg (uke 6), men tror nok at det har blitt mer når jeg passerer uke 13! :fnise: Da mamma gikk gravid første gang la hun på seg 25 kg, håper inderlig jeg ikke følger den trenden :fnise:

Jeg skulle ønske jeg kunne si sprek, men det har jo kun blitt de to toppturene, så de har ikke all æren ;) Tror det går mest på dårlig matlyst i 1. trimester. Og nå som den er bedre så er jeg på et arbeidssted hvor jeg MÅ ha med meg matpakke hver dag og kun kan spise i lunsjen - ingen tid til småspising! :riste: Så da blir det ikke så mye utskeielser i matveien :tongue:

Håper å gå opp max 15 kg. Sist bikket jeg nok noen kilo over det. Tror jeg målte 16 på et tidspunkt og etter det rakk jeg ikke å veie meg før jeg fødte :fnise:

Jeg greide aldri å bli kvitt de siste par kiloene :sjenert::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker!! :hoppe:

Jeg så for meg 20 kg minst men så langt har jeg gått opp bare 6 kg. Og jeg har vært "LAT" pga bekkensmerter i 26 uker nå, og har heller ikke klart å spise så sunt som jeg har hatt lyst til. Vanligvis legger jeg på meg 1 kg bare av å tenke på en sjokolade (er ikke slank), så det er helt sykt at jeg ikke har lagt på meg mer meeeeen skal ikke klage ;) Bare 6 uker igjen til å legge på meg 14 kg :fnise:

Ha en fin helg! :skya:

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn M høres ut. Da er det hvertfall ikke noen tvil om at de falt veldig i smak :)

Her er fasit opp 1,3 kg, og til å ha ligget så mye på sofaen og sovet (og spist litt for mye godteri i det siste) er jeg riiiiiimelig fornøyd og overraska over det. Tydelig at kroppen trenger mer energi, og jeg spiser en del mer enn før.

Håper du får en flott helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe, Doh... Jeg tror mine halvannen kilo er rent smågodt... :flau: MÅ ha surt smågodt, og det pleier jeg vanligvis ikke å velge "frivillig".. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt er tingen skjønner jeg! :fnise:

Jeg har fått en sånn dilla på disse sure rosa og blå flaskene... Kan spise meg mett på de :gravid:

Nå blir det litt nettbanking og betaling av siste regning på huset (som fortsatt ikke egentlig er noe som helst :daane:).. 90.000,- :haar: og i kveld skal jeg hente mamma på flyplassen. Vi skal ut på sommerøya vår sammen, der det bygges hytte, for å jobbe litt (les: V-mannen skal jobbe litt). Skal bli godt med helg! :hoppe:

13 uker!! :hoppe:

Jeg så for meg 20 kg minst men så langt har jeg gått opp bare 6 kg. Og jeg har vært "LAT" pga bekkensmerter i 26 uker nå, og har heller ikke klart å spise så sunt som jeg har hatt lyst til. Vanligvis legger jeg på meg 1 kg bare av å tenke på en sjokolade (er ikke slank), så det er helt sykt at jeg ikke har lagt på meg mer meeeeen skal ikke klage ;) Bare 6 uker igjen til å legge på meg 14 kg :fnise:

Ha en fin helg! :skya:

Kjempebra å bare å ha gått opp 6 kg nå! :duskedame: Det gjør forhåpentligvis veien ned igjen litt lettere også :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger ut et lite magebilde jeg også... 13+1 :hjerte:

God helg alle sammen! :)

Å, så fiiin! :strix:

Kommer virkelig magen så fort? :D Den var stor i forhold til det jeg forestiller meg man har i uke 13. Eller kanskje det er annerledes når man har vært gravid før? :vetikke:

Babybumper er noe av det fineste jeg ser for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så fiiin! :strix:

Kommer virkelig magen så fort? :D Den var stor i forhold til det jeg forestiller meg man har i uke 13. Eller kanskje det er annerledes når man har vært gravid før? :vetikke:

Babybumper er noe av det fineste jeg ser for tiden :)

Andregangsgravide får som regel mage mye tidligere :Nikke: jeg så vel ikke sånn her ut før uke 16-17 sist.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin babybump!! :hjerte: Det er jo så individuelt hvor mye mage man får - bare se på fotballfrue (jada, jeg er en nerd...), hun har omtrent like liten/stor bump som deg nå, og hun tror jeg er omtrent dobbelt så langt på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelige kommentarer :klemmer:

Herrlighet, fotballfruen ja... Kan vel ikke skryte av hennes kosthold og magemuskulatur, så da buler magen mer ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med graviditeten! Så fin babykul. :) Ble ikke M unnfanget i utlandet også? ;)

Takk :klem: M ble unnfanget i utlandet hun og :Nikke: nærmere bestemt Australia. For oss er visst tingen å reise på ferie :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vakt i dag... Hatt en del pasienter, så har egentlig først nå fått roet meg ned. Sitter med pc'en på fanget, nrk på tv (dårlig utvalg av kanaler her :roll:) og kjenner masse koselig liv i magen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser på Åndenes makt fra i går og jeg halvsover :veslejenta: Trur at lillegutt i magen er mer våken enn meg ;)

Teller du ned tiden til ordinær ul? :)

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser på Åndenes makt fra i går og jeg halvsover :veslejenta: Trur at lillegutt i magen er mer våken enn meg ;)

Teller du ned tiden til ordinær ul? :)

Fant faktisk ut i går at jeg skal på obligatorisk kurs når jeg egentlig har ultralydtime, så må få byttet den. Altfor mye å gjøre på jobb i dag, så var ikke mulighet til å få byttet... Så ingen nedtelling her dessverre :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...