Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Så flott historie! Sikkert deilig at det gikk så fort. Får dere dra hjem i dag? Nå kommer vel en herlig tid for dere :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal hjem etter legevisitten ja, forhåpentligvis i løpet av et par timer. Nå har han godeste kjørt hjem for å hente bilstolen og litt sånn, mens jeg sitter med en sovende skatt med hodet i halsgropa mi.. :rodmer:

S var her på lørdag. Hun holdt seg først litt på avstand mens hun stod på tå for å se, men så kom hun bort for å kose. Da svigers kom, hjalp hun med å kjøre babysenga ut i gangen, og så ville hun sannelig ha henne på fanget også.. :rodmer:

I går var hun dessverre syk, så det ble ikke noe nytt besøk. Tror hun kommer hjem før barne-tv i dag. Da går startskuddet for alvor for oss som familie på fire :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin fødselshistorie. Gikk jo virkelig unna på slutten der da :) blir nok deilig å komme hjem, kommer liksom litt mer igang da. Kos dere masse hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte inn her og lese fødselshistorie etter å ha fått med meg oppdatering på FB i helgen.. :hoppe:

Så bra at alt gikk fint, og at fødselen ble noe og huske for fremtiden :rodmer:

Igjen, Gratulerer så mye og nyt dagene som en familie på 4 :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært hjemme i endel (hektiske) timer. Godt å være hjemme, og jeg gleder meg til å sove i min egen seng! :hoppe:

S vil helst både løfte, bære og kose-mose-overdose lillesøster. Går seg vel til! :fnise:

Formen min er over all forventning. Hadde den vært dårlig hadde vi sikkert blitt på sykehuset til i morgen, så det er deilig at den er så god. Jeg er ikke sår der nede, renselsen har avtatt og i følge fysioterapeuten på sykehuset er magemusklene mine tilbake der de skal være, så jeg kan begynne å trene dem uten fare for brokk. Melka har kommet for fullt, så puppene er naturlig nok rimelig oppblåste og ømme, men når det er mitt eneste "problem" skal jeg ikke klage! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig å lese fødselshistorien :rodmer:

gleder meg så til å se dere!! :hoppe:

Herlige S som er stolt storesøster :rodmer:

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rodmer:

Litt misunnelig kjenner jeg :sjenert::)

Det skjønner jeg godt! :fnise:

så koselig å lese fødselshistorien :rodmer:

gleder meg så til å se dere!! :hoppe:

Herlige S som er stolt storesøster :rodmer:

Takk for besøket og gaver, du er super! :klemmer:

:grine:

:hjerte::rodmer::strix:

Fantastisk lesing, både fødselshistorie og fine hektiske hverdagstimer hjemme.

:klem:

Enda mer hektisk ble det i natt, da S tissa i senga mens R var våken og uforholdsmessig uthvilt. Sikkert ikke siste gang ;)

Nå har vi hatt koselig formiddagsbesøk av Mokkon83. Ingen sak å få besøk når de har med seg lunsj :nigo:

R ga han godeste et skikkelig sugemerke på halsen i stad. Tror han fikk litt mer forståelse for hva puppene mine faktisk gjennomgår for tida! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det skjønner jeg godt! :fnise:

Takk for besøket og gaver, du er super! :klemmer:

Enda mer hektisk ble det i natt, da S tissa i senga mens R var våken og uforholdsmessig uthvilt. Sikkert ikke siste gang ;)

Nå har vi hatt koselig formiddagsbesøk av Mokkon83. Ingen sak å få besøk når de har med seg lunsj :nigo:

R ga han godeste et skikkelig sugemerke på halsen i stad. Tror han fikk litt mer forståelse for hva puppene mine faktisk gjennomgår for tida! :hoho:

Hektisk er vel egentlig den nye definisjonen på hverdagen en stund fremover kan jeg tenke meg...?? :ler: Men det høres jo lovende ut med sovebaby i det minste! :jepp:

Kjære laget sugemerke på sin mamma også da hun var tre dager gammel, på kinnet for sikkerhets skyld :fnise: Det ble visstnok ikke borte på evigheter... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Jeg minnet Han Godeste på om å bruke skjerf eller høyhals hvis han skal på butikken :ler:

Du høstet nok inn en del respekt der ja!

Herlighet så nydelig R er :strix: blir helt tussete :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektisk, men veldig koselig :)

R trøbler litt med å sovne når vi legger oss for kvelden, men resten av døgnet er hun foreløpig en lek sammenliknet med hvordan S var. Det skyldes nok en kombinasjon av at hun ikke bruker halvannen time på hvert måltid, og at vi har mer roen og erfaringer som kommer godt med. Men hun er jo bare fire dager gammel, så her kan ting endre seg fort ;)

Men sist strevde jeg med ammingen, og måtte passe på at jeg var hjemme hver tredje time når S skulle spise, så med halvannen times måltider sier det seg selv at jeg nærmest hadde husarrest ;) Nå legger jeg til lett som en plett, og ammer uten problem etter de første intenst vonde sekundene ;)

I går var vi på middag og foreldremøte i barnehagen. Hørte det rasla godt i endel eggstokker rundt bordet der... :fnise:

I dag skal S være med ei hjem fra barnehagen for første gang. Hun har blitt så stor... helt uvirkelig at hun som nettopp var så liten skal ta bussen hjem til ei venninne! :daane: Det minner meg heldigvis på å nyte nyfødttida så mye jeg klarer! For øyeblikket med ei sovende dukke i halsgropa, det er visst yndlingsstedet... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosh,jeg nyter også nyfødtkos i halsgropen nå. Så herlig,og skikkelig, skikkelig etterlengta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...