Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Jada, vi sovna til slutt alle mann, og resten av natta gikk greit. Men hva som gikk av henne, vet jeg ikke. Helt hysterisk og utrøstelig stakkars... :( Med tanke på at jeg gikk for å legge meg 2130, var det noen lange timer før hun kapitulerte.

Nef: Høres slitsomt ut når en av de nærmeste manglet sosiale antenner på den måten! Her var det heldigvis snakk om mer perifer familie, så vi ses nok ikke igjen før 17. mai. Ille nok.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan hun ha hatt vondt i magen? :( Bra at hun egentlig er en sovegris ;) Deilig det! Selv om det er stas når de er våkne og blide og :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var magen, men hvorfor vet jeg ikke.

Heldigvis en mye bedre natt i natt! :jepp: Føler meg nesten uthvilt, mens han godeste er helt ødelagt og sover fremdeles. Han måtte nemlig ta R i ti minutter i natt... :rolleyes: Dermed måtte jeg ta med begge jentene til barnehagen. Men men, ikke så dumt med litt trening på den fronten for min del, for nå skal han snart tilbake på jobb. Det er da den virkelige hverdagen begynner :bond::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei måtte han være oppe i 10 min! :daane:

Ja skal dere ikke dele på å bringe til barnehagen el klaffer det ikke med jobben hans? Når begynner han å jobbe? Mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maman

Uff jeg gruer meg til å levere og hente i barnehagen alene! I dag var vi to, mannen ordnet og kledde på storesøster mens jeg kledde på og ammet lillesøster. Vet ikke hvordan jeg skal klare å gjøre alt alene.....kler man på storesøster først eller ammer først? Lillesøs vil jo ha mat heeele tiden i våken tilstand... Hvordan tenker du å gjøre det Mazilla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skal stort sett levere, og hente de dagene han slutter tidlig. (Han har ikke faste arbeidstider.) Hente skal jeg alltids klare. Det er verre med morgenstell og levering, nettopp med tanke på amming vs påkledning/rumpetørking/frokost/trass, særlig om nettene har vært strevsomme.

Han begynner til mandag ja. To dager til uka skal han jobbe til etter S sin leggetid. Tipper jeg ber noen andre (mamma, antakeligvis) komme, så jeg slipper å legge alene med baby på slep.. Det er jo heldigvis ikke så lenge lillesøster MÅ spise NÅ i våken tilstand, så det går seg vel til... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :)

I dag hadde vi hjemmebesøk av helsesøster. Den lille bolla har gått opp 330 gram på én uke, og nesten en halv kilo fra fødselen. Det er jenta si med næringsvett! :fnise: Helt greit for meg, jeg fant nemlig igjen mine vanlige bukser i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :hoppe: Ingenting er som når vekta på de små går opp og mammavekten går ned ;) Bare synd det gir seg etterhvert, her nytter det ikke om jeg er mamma med hele meg - ta av, det gjør jeg bare ikke :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Skal ikke legge skjul på at det er gøy når vekta går nedover for hver dag, nesten uansett hva jeg spiser :fnise: Men det går nok over snart, dessverre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud ass. Amming har nesten motsatt effekt her, absolutt ikke i nærheten av å passe inn i gamle bukser. :ler: Sjalu! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da! :kose:

Jeg har fremdeles noen kilo igjen, så det er nok bare denne ene buksa som i utgangspunktet var litt romslig som passer. Håper å passe alle innen sommeren :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nøyaktig to uker siden vi dro til sykehuset. Helt merkelig, for jeg føler vi har vært 4 en evighet! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Lita er snart 21 mnd, jeg har fremdeles to bukser jeg ikke kommer i og det ser ut til at de er tapt for evig for hoftene mine har ikke sklidd ordentlig tilbake :sjenert:

Likevel henger de i skapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan tenke meg den følelsen kommer fort... Jeg gleder meg til vi kan ta fatt på hverdagen og få samme følelsen! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Nå er det nøyaktig to uker siden vi dro til sykehuset. Helt merkelig, for jeg føler vi har vært 4 en evighet! :rodmer:

:hjerte: Det må være godt at det føles sånn istedenfor et evig kaos og tanken om "hva har vi gjort?!?" :ler:

Håper helga er fin! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga har vært fin, men den natta her har vært laaaaang... Noen er sultne, for å si det sånn... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...