Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Noen gikk fra sult til bunnløs fortvilelse i natt/dag morges. Det endte til slutt med alle bæsjebleiers tippoldemor, og vips så var den rolige og fornøyde frøkna tilbake. Phew! Hver gang hun skriker (det er ikke ofte) tenker jeg nemlig "å nei, nå har hun sikkert blitt en sånn baby som S var"... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nav har ferdigbehandla søknaden min. Får utbetalt mer enn jeg hadde turt å håpe på :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Åh, så bra med en positiv overraskelse fra NAV for en gangs skyld! Har de brukt såpass med tid at du får etterbetalt også eller, i så fall kan du vel vente deg en klekkelig sum! :jepp:

Håper R er stille og rolig etter nattas strabaser! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille NAV :P

Hvordan var S? Kolikk?

Haha, snille er de vel ikke akkurat, men jeg ante ikke hvor mye jeg kom til å få, siden inntektsopplysningene mine var litt kompliserte ;)

S var veldig krevende og skrek mye, sovna bare ved puppen eller etterhvert i vogn i bevegelse. Ikke kolikk, bare veldig aktiv fra dag én ;)

Åh, så bra med en positiv overraskelse fra NAV for en gangs skyld! Har de brukt såpass med tid at du får etterbetalt også eller, i så fall kan du vel vente deg en klekkelig sum! :jepp:

Håper R er stille og rolig etter nattas strabaser! :klemmer:

Veldig godt med en positiv overraskelse :jepp: Fikk utbetaling for mars i dag. De har egentlig behandlet søknaden min veldig raskt, i og med at jeg leverte de siste papirene bare noen dager før R ble født :)

Hun er ganske rolig nå, men var litt urolig i formiddag. Det hjalp etter nok en hiroshimableie med påfølgende skift fra topp til tå. Utrolig hvor mye det er plass til i den lille kroppen! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende :sol: og deilig vårluft i dag. De opprinnelige middagsplanene er lagt på hylla til fordel for pølse i brød på utsida :nigo:

I formiddag var jeg på "blind date" med ei jeg fikk kontakt med via facebook som har ei jente som er tre uker eldre enn R. Kjempekoselig, føltes som vi hadde kjent hverandre en evighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt med en positiv overraskelse fra NAV! Det hender ikke ofte. høhø.

Var selv i kontakt med NAV i dag, og mine vanskeligheter bare fortsetter... :roll:

Hyggelig å bli kjent med nye folk som man skikkelig "bonder" med :jepp: Jeg tenker at det skal litt til å finne sånne folk i voksen alder, så blir alltid superglad når det skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er stas! :jepp:

Det som er mindre stas er at R har spist 29 pupper de siste 24 timene. Begynner å bli småsår og smålei. Håper det blir litt søvn i natt, men det spørs vel! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med ei venninne med baby på samme alder :) Spesielt nå som de har sluttet med barselgruppe...

Krysser fingrene for at hun sover søtt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med ei venninne med baby på samme alder :) Spesielt nå som de har sluttet med barselgruppe...

Krysser fingrene for at hun sover søtt :klemmer:

Veldig koselig å bli kjent med andre som har fri på dagtid og jevnaldrende baby ja :Nikke:

29 pupper :ler:

:rolleyes:

Hvor lenge ammer du på hver pupp cirka?

Håper natta blir rolig når dagen har vært slitsom :kose:

Til vanlig bruker hun ca 7-8 minutter pr pupp. En voldsom overgang fra S, som brukte minst det tredobbelte. Nå i kveld har hun gitt seg enda tidligere, men til gjengjeld vært av og på puppen HELE tida. Puh... :daane:

Håper også natta blir grei. Har hatt ett sovestrekk på to timer allerede. Kjenner at jeg håper det neste blir minst like langt... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En unge som skriker og en som spyr. Å som vi koser oss. :ironi:

Eller, spyr og spyr.. Først hostet hun opp vann/slim på badet, og ved frokosten kom et glass melk rett opp igjen. Allmenntilstanden og matlysten er det ingenting å si på. Likner ikke helt på omgangssyke i mine øyne.. Men hvis ikke, hva er det da? Og må hun ha karantene før hun kan i barnehagen igjen? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun spydd mer etter frokost? Hvis hun spyr ennå så ville jeg holdt henne hjemme i morgen.

God bedring til S! :) Her er det masse tannbæsj på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer, nei. Hun har holdt på både frokost, kjeks, juice og vann. Tror jeg erklærer henne frisk inntil det motsatte er bevist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, sovebabyen is back!! :nigo: Hun var litt fraværende et døgns tid, men spise&bæsje&skrike-babyen forsvant heldigvis igjen.. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilige lille sovebabyen :hjerte: Merkelig det der, jeg kjenner flere som får en sånn nr 2 :klo: Mulig det har noe med foreldrene sin ro rundt det å gjøre også, jeg vet at jeg var temmelig på tuppa-førstegangsmamma ihvertfall :kgbaby: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille sovebabyen som blir stadig mer opptatt av omgivelsene, og sjarmerer mammaen sin i senk med verdens søteste smil :hjerte:

Ikke vet jeg om jeg/vi gjør noe annerledes denne gangen, men litt mer avslappa er vi kanskje. Likevel har hun jo vært rolig helt siden hun kom ut, fra før vi rakk å påvirke henne nevneverdig ;) Fascinerende at de er så forskjellige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...