Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag gikk jeg -skikkelig- tom for energi. Det gikk i ett, så jeg glemte helt å spise etter to knekkebrød til frokost. Jeg skulle handle mens han godeste skifta på den lille bæsjemaskinen på et stellerom. Alene i butikken, og alt svaiet. Måtte bare kjappe meg. Kom ut med bananer (fornuftig), varme karbonader (semi-fornuftig) og tidenes sukkerdose: Marshmallows, kokosboller, stratos storplate, ferdig rullekake, iste og to energibarer. Han godeste holdt på å få sjokk da han så oppi posen. Tenkte ikke helt klart i gjerningsøyeblikket, for å si det sånn! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: skal si du handla fornuftig ;)

Ikke rart det raslet i eggstokkene til damene på foreldremøtet når de kikket på nydelige R :rodmer:

Jeg hadde tårer i øynene og uling i eggstokkene da jeg holdt henne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bananen ble fortært omtrent idet hun i kassa var ferdig med å veie den, og karbonaden forsvant i bilen på vei hjem. Heldigvis var han godeste der så jeg slapp å kjøre selv! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: det er så herlig å lese her inne!! Veldig tydelig at livet er herlig :hjerte:

Jeg husker jeg hadde en helt syk sultfølelse etter fødselen, ulvehunger kalte de det på sykehuset :fnise: Jeg skjemtes når jeg oppdaget hva jeg hadde tatt med meg på tallerkenen første dagen jeg spiste lunsj på barsel; 6 brødskiver, 2 yogurter, masse pålegg, frukt og grønnsaker pluss melk og juice og en mugge vann :ler: Det verste er at jeg spiste opp rubbel og bit :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det er jo i utgangspunktet litt farlig å handle på tom mage, og det er tydeligvis ikke bedre rett etter fødselen! :ler: Håper du fikk kost deg med utbyttet! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada, har kost meg både i går og i dag :nigo: Ganske gøy når vekta går nedover for hver dag som går, selv om jeg stapper i meg alt mulig rart ;) Må bare passe meg så ikke jeg sklir inn i et farlig spor og havner fullstendig på sukkerkjøret! :sjenert:

Men i dag har jeg og R altså veid oss (heldigvis bare en av oss som gjorde det kliss naken på helsestasjonen).

Jeg: -10 kg siden lørdag, 6,8 igjen til pregravid vekt.

R: +100 g siden lørdag, altså tatt igjen fødselsvekta og vel så det. Ingen tvil om at melka for lengst har kommet for fullt, for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: for gode veiemål! Du så jo superslim ut på instagrambildet ditt, så kommer til å se smashing sexy mama ut på no time :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, får satse på det! Jeg har jo fått klarsignal til å trene magemusklene, men velger å vente litt for å ikke miste melka! :ler::rolleyes: Prøver å få gjort noen knipeøvelser, og vil gradvis bygge opp kondisen på trilleturer. Utenom det får jeg feste min lit til amming og hverdagstrimmen en får av å være tobarnsmor ( :daane: ) for å bli smashing! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra vektøkning på R! Mener å huske at det var vanlig at de gikk ned den første uka eller noe? Det er jo supert :) Du har virkelig teknikken inne også, alt det vi skulle visst første gangen altså! :)

Har meldt kanonvær i helga :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ihvertfall de første dagene. De kan gå ned inntil 10% av kroppsvekta uten at noen blir nevneverdig bekymra. Denne lille frøkna mi har visst næringsvett, hun gikk bare ned ca 100 gram før det snudde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattmat må man jo ha :nigo: Men jeg klager ikke, for hun er veldig fornøyd store deler av tida. Hun badet i går, og skrek ikke da engang! S skrek hver gang hun badet, hver gang vi skifta bleie osv. R bare kikker seg rundt med de store, forvirra nyfødtøynene sine, og skriker i grunnen fint lite :) I tillegg er hun i stand til å sovne uten puppen i munnviken. For et vidunderbarn! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg til det blir min tur igjen (forhåpentligvis om ikke lenge) :)

Høres ut som koselig dager :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...