Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Hva er det du kjenner på da? Spennende!

Uff ja, det er spennende, men jeg får nesten litt dårlig samvittighet hvis jeg føder før deg! :sjenert:;) (Blitt litt mye KG i det siste ja... :fnise: )

Vanskelig å beskrive. Kjenner mest på et generelt ubehag. Og murringene, som nå har begynt å sette seg både foran og bak, og passert nivået hvor jeg ville tatt paracet hvis det var mensen. Jeg kommenterte hvordan jeg følte meg for han godeste istad, og han bare "det der er jo rier!". Så frika vi litt. Og så smilte vi litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: Lykke lykke til :hjerte: Snart er hun her :grine: Å herregud så jeg gleder meg på dine vegne :daane: Du er så heldig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiih,så spennende! Som jeg håper det er din tur nå!

Det er jo ingen som tjener på at vi begge sitter her og surmuler og blir gal, så fød med god samvittighet! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søvn er oppskrytt. Det er mye bedre å være lys våken, med hodet fullt av overveldende tanker og rieteller på mobilen. Dette er definitivt mer enn menssmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner at jeg lever litt gjennom deg nå og blir veldig gira og forventningsfull på dine vegne siden min kropp har sviktet meg fullstendig? Her er mer enn bare høflig interesse, skal jeg si deg!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Synes kroppen din også skal sette i gang showet for fullt! Er sikker på at det er lettere å komme seg gjennom en fødsel hvis jeg vet om noen andre som er i samme båt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiik, dette er skikkelig spennende! :popcorn: Hvor kult hadde det ikke vært om alle dere på KG som har termin i disse dager hadde født i helga, da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pff, tror kroppen min bare har litt sympatismerter med deg. Sånt fører ingen vei!

Hvordan ser det ut på rieteller? Er det noe system?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiik, dette er skikkelig spennende! :popcorn: Hvor kult hadde det ikke vært om alle dere på KG som har termin i disse dager hadde født i helga, da! :jepp:

SKIKKELIG ! tillater jeg meg å svare! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ser det ut på rieteller? Er det noe system?

Ca 9-10 minutter mellom, hver varer i ca ett minutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, skjønner ikke hvorfor jeg har lengtet etter dette så lenge... :sjenert:

Men det er vel kanskje ikke akkurat dette jeg har sett frem mot, men det som venter et eller annet sted ikke altfor langt inn i fremtida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hopping og heiing forresten! Og du Diddles, du er fremdeles et nattdyr skjønner jeg! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...