Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Woohoo, slimproppavgang er i det minste ett steg i riktig retning! :nigo:

Men sånn ellers så deler jeg frustrasjonen din. Overtid er ingenting annet enn slitsomt! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det betyr det samme som sist, bare gjerne litt kjappere. Da gikk den, og et døgns tid senere var hun ute.

Jeg skal (forhåpentligvis ikke) på trivselskontroll til mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk en følelse av at det er din tur nå, enda så mye jeg skulle ønske jeg skulle i ilden først :fnise:

Tipper du får rier i kveld, og at hun er ute i tretida i natt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Heia, heia, heia! :hoppe:

Og det passer jo egentlig veldig bra hvis hun kommer i dag, skulle ikke du levere stafettpinnen videre til meg...?? :nigo:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for slimproppen! Det skjer nok i løpet av nærmeste døgnet, eller toppen noen få dager nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du svarte det jeg alt har tenkt.... : lur:

Og det er ikke ofte jeg blir nysgjerrig på nasty detaljer, men nå ble jeg jaggu det. :ler:

Bare minner om at jeg tippet dagen idag- og siden man må "vente til freddan" er jeg sikker på at dette er dagen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for slimproppen! Heier på deg fra sidelinja :hoppe:

Wow, når ei med verdens viktigste jobb har tid til å heie, må det jo bare skje noe! :hoppe:

Jeg har faktisk en følelse av at det er din tur nå, enda så mye jeg skulle ønske jeg skulle i ilden først :fnise:

Tipper du får rier i kveld, og at hun er ute i tretida i natt :nigo:

Det tror du bare fordi du har gitt opp din egen kropp.. :sjenert: Tretida i natt kan funke for meg. Eller kanskje aller helst tretida i ettermiddag? Nei, det blir for kjapt! :ler:

Heia, heia, heia! :hoppe:

Og det passer jo egentlig veldig bra hvis hun kommer i dag, skulle ikke du levere stafettpinnen videre til meg...?? :nigo:

:duskedame:

Det er sant! Ville bare ikke at kroppen skulle ta det SÅ bokstavelig da jeg sa det.. ;) Men nå er det nå engang blitt fredag, så det er helt greit for meg hvis hun kommer i dag! :Nikke:

Hurra for slimproppen! Det skjer nok i løpet av nærmeste døgnet, eller toppen noen få dager nå! :hoppe:

Heier mer på det nærmeste døgnet enn noen få dager! :fnise:

Takk for at du svarte det jeg alt har tenkt.... : lur:

Og det er ikke ofte jeg blir nysgjerrig på nasty detaljer, men nå ble jeg jaggu det. :ler:

Bare minner om at jeg tippet dagen idag- og siden man må "vente til freddan" er jeg sikker på at dette er dagen!!!!

Håper du har rett!! :hoppe:

Det er utrolig hvor fort ting kan snu. Fra å si "hvorfor kommer hun ikke?? Hvorfor skjønner ikke kroppen min at den må få ut denne ungen, når den skjønte det sist?!" til han godeste i det ene øyeblikket, til å oppdage blodblandet slim i det neste, og dermed tenke "Yes! Nå skal jeg snart føde!".. Sannelig en berg-og-dal-bane dette her! :daane: Det var kanskje ikke supertaktisk å rope "Se!" og vifte med et truseinnlegg foran nesa på en stakkars mann, forresten. Han delte ikke helt entusiasmen min! :rolleyes::ler:

Etter et døgn uten tegn på fødsel i det hele tatt, er mensmurringene tilbake. Heier på at de tar seg opp, men det er nok ikke så lenge til pessimist-Mazzi er her igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med her, jeg, om det er okei? :blomst:

Så spennende med nært forestående fødsel! :popcorn:

Lykke til! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og vi begge som trodde at jeg skulle føde før deg :snurt:

Det er ikke for sent! Høres jo ut som det er ting på gang hos deg og! :hoppe:

Jeg slenger meg med her, jeg, om det er okei? :blomst:

Så spennende med nært forestående fødsel! :popcorn:

Lykke til! :duskedame:

Såklart! Her er det åpent for alle som vil :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for sent! Høres jo ut som det er ting på gang hos deg og! :hoppe:

Den er ikke så sikker som hos deg, så er vel mest synsing og håp på min side. Kjære har begynt å fnyse av alle tegn jeg kommer med :dry:

Men håper det bare helt plutselig skal starte!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

no news is good news?? :):popcorn: kanskje du blir med på stranda med meg og to 3 åringer om litt? DA skal du se det skjer ting :):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe nytt, bare slim og murringer. Nyter sola og friheten, forhåpentligvis er det stille før stormen! :sol::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...