Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Streng tatt er dere vel MER gravide enn i gå...ehm*mumlemumle* fy, slemt å påpeke sånt :sjenert:

Gå og skvis. Begge to. Nuh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pass deg nå, Pingting! :fy_fy:

Kjenner at dette kan bli en kjip dag. Gruer meg fremdeles til å levere i barnehagen, men det skjer visst ikke med det første, for S sover fremdeles. Hensynsfull frøken! :Nikke: Merker på humøret at jeg står i fare for å være frekk/sur/oppgitt mot dem som måtte finne på å kommentere at jeg fremdeles er gravid. Lite sympatisk trekk, i grunnen.. :plystre: (IRL, that is. Eller på facebook...)

Det er for øvrig heller ingen oppmuntrende tanke at frøkna i magen vokser seg større og større for hver dag som går.

Nei uff, i dag er jeg visst nødt til å tvinge meg selv til å tenke positivt! Kanskje jeg og S kan bake noe i ettermiddag? Får se hvor mye energi jeg har når ettermiddagen kommer, men det ville jo vært å slå to fluer i en smekk: Kosetid med S og noe godt til kaffen... :lur: (Sånn bortsett fra at koselige planer etter barnehagetid i blant blir mer en tålmodighetsprøve enn idyll...)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er dagen! :jepp:

Det må jo være det, jeg har jo tippet denne datoen! :sjenert::ler:

Godt noen har troa! :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Det hørtes hyggelig ut med baking da. Noe søtt? Grovt?

Hvis du skulle bakt til meg hadde jeg bedt om kanelboller :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maman

Oh, kanelboller!

Kanskje vi skal se på det slik at ... babyene lar oss få noen ekstra dager alene med storesøster/bror? Er snill liksom? "skal gi dere litt tid jeg, så dere kan kose dere litt og bake sammen før jeg kommer og tar over"... Nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definitivt søtt! :fnise: Gjærbakst utgår, siden det er et håpløst prosjekt med glutenfritt mel. Tipper vi ender på noe så enkelt og greit som muffins :Nikke:

Prøver å være positiv og ha en fin dag. S sov til 08.45 (ny pers! :hoppe: ), så jeg leverte like gjerne frokosten i barnehagen.

Vurderer å låne forslaget til kisskissbangbang om frisør i dag, men vet ikke helt om jeg tør, eller for den saks skyld om jeg orker å se det oppblåste ansiktet mitt i speilet i lange tider.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, kanelboller!

Kanskje vi skal se på det slik at ... babyene lar oss få noen ekstra dager alene med storesøster/bror? Er snill liksom? "skal gi dere litt tid jeg, så dere kan kose dere litt og bake sammen før jeg kommer og tar over"... Nei?

Tja, kanskje det... Men nå har jeg fokusert på hygge og kos med storesøster i en måned, minst, så det holder nå! :hoho:

Dessuten venter hun fælt hun og... "Når R kommer skal vi kose med ho. Og så, når ho sover i vogga skal vi to bygge duplo imens." :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å låne forslaget til kisskissbangbang om frisør i dag, men vet ikke helt om jeg tør, eller for den saks skyld om jeg orker å se det oppblåste ansiktet mitt i speilet i lange tider.. :rolleyes:

Jeg hadde endelig bestemt meg for å gjøre det, og når jeg ringte hadde faen meg frisøren fullt opp i dag. Og jeg tør ikke overlate håret mitt til noen andre. Så ble jeg enda litt surere. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, går det an? Trodde vi allerede hadde nådd maks hva angår surhet begge to! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøbler du med glutenfri gjærbakst?

Hva med å lage muffins?

Skrev jo at det nok ble muffins! :fnise:

Synes glutenfri gjærbakst er noe tust, med helt andre bakeegenskaper enn jeg liker fra en "ordentlig" gjærdeig. Det kan være godt med en gang, men blir raskt uspiselig. Orker ikke styre med fiberhusk, pofiber og alt mulig dill.. ;) Lager pizza, men det er stort sett det eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh, hvis ikke folk snart slutter å mase vet jeg ikke hva jeg gjør! :trampe:

Tror de kanskje at jeg kniper igjen alt jeg klarer og helst ikke vil ha ut denne ungen?? Eller at jeg har født, men bare ikke gidder å si noe?

:rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Åh, skjønner det er irriterende! Da ei venninne av meg skulle ha sin første (og gikk 10 dager på overtid), fikk hun stadig vekk telefoner fra faren sin, som åpnet samtalene med "Har du veer?" :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette er siste gang jeg spør, hvor langt på vei er du? :) Er sånn sett litt glad jeg fødte før termin, slapp maset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, skjønner det er irriterende! Da ei venninne av meg skulle ha sin første (og gikk 10 dager på overtid), fikk hun stadig vekk telefoner fra faren sin, som åpnet samtalene med "Har du veer?" :klaske:

Stakkars! :daane: Da tror jeg nesten jeg hadde sagt ifra...

Håper dette er siste gang jeg spør, hvor langt på vei er du? :) Er sånn sett litt glad jeg fødte før termin, slapp maset!

Det håper jeg også! Nå må du snart begynne å spørre hvor gammel hun er! :nigo: Er 40+6 i dag.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gadd ikke å lage middag i dag, så det ble kinarestaurant istedet. Da vi kom hjem bakte jeg og S muffins. Eller, bakte og bakte... :sjenert: Det ble ferdige Stratosmuffins fra pakke, som tydeligvis er på vei ut av sortimentet og var til halv pris. (Btw helt sinnsykt at den pakka opprinnelig kosta borti en femtilapp, for ti bittesmå muffins og noen Stratosbiter..)

Nå ser jeg barne-TV og venter tålmodig på at fødselen skal starte ( :hoho: ). Naboen mente det blir baby i natt. Håper han har rett. Synes det er så merkelig hvis kroppen ikke skal starte dette av seg selv, når den gjorde det uten problem sist.. :murvegg:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det blir vel hvor gammel hun er :fnise: Har ikke hørt om Stratosmuffins, høres veldig godt ut, men ikke verd pengene? :(

FØØØØØØD! (Med dyp demonstemme) Hjalp det? Kanskje du skal skremme henne ut? :nigo:

Når er neste kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han godeste prøvde å skremme vannet av meg her om dagen, men det funka dårlig! :ler:

Skal på sykehuset til mandag. Vil ikke! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...