Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Har en lunsjavtale senere, heldigvis. Ellers ingen planer, bortsett fra å komme meg gjennom ettermiddagen alene med S. Hun er veldig grei for tida, så det går nok fint. Hovedproblemet er at jeg selv er tung og sliten.. Heldigvis kommer han godeste hjem i tide til å hjelpe med legging :)

Imponert over at du orker en ettermiddag alene. Er nesten utenkelig i mitt hode... Det hadde nok gått altså, men er noe med å være to...

Du hadde litt planer du da :jepp: jeg har liggi i senga i håp om at det skulle lokke henne ut :rolleyes: fant nettopp ut at jeg kan sjekke selvangivelsen, så nå fikk jeg faktisk noe å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke så mye valg ;) Han godeste skal ta seg to uker fri når (hvis?!) frøkna blir født, så han må nesten jobbe som normalt frem til det skjer noe. Vi fikk resultatene fra skatten da vi omsider fikk tak i regnskapsføreren her om dagen, ser ut til å havne på ca 40 i pluss til sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, heldige dere! Jeg har fylt opp BSU'en min (fylte den opp med 3500 kroner eller noe i fjor), så der røyk de gratis pengene. :P

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye valg ;) Han godeste skal ta seg to uker fri når (hvis?!) frøkna blir født, så han må nesten jobbe som normalt frem til det skjer noe. Vi fikk resultatene fra skatten da vi omsider fikk tak i regnskapsføreren her om dagen, ser ut til å havne på ca 40 i pluss til sammen :)

Åh, nais!! :tommelopp:

Ble visst fødeavdelingen først, så vet ikke mitt resultat ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, ja BSU... Det er et stadig tilbakevendende tema her i huset på begynnelsen av hvert år. Jeg mister litt motet av at de stadig øker maksbeløpet, og synes det er såå kjedelig å overføre til sammen 50000 i året til en konto hvor jeg ikke vet når jeg får se dem igjen, og ikke ser dem i nettbanken. Heldigvis forteller både fornuften og han godeste meg at det er det lureste å gjøre.. :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer nedpress og kynnere igjen i dag. Magen føles på en måte helt "tung" og rar. En plutselig optimisme slo meg da jeg så på klokka i stad. Jeg tok meg selv i å tenke "Nå er klokka 10.30. Om et døgn ligger hun på brystet mitt". Får håpe jeg er sanntenkt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urk, ja BSU... Det er et stadig tilbakevendende tema her i huset på begynnelsen av hvert år. Jeg mister litt motet av at de stadig øker maksbeløpet, og synes det er såå kjedelig å overføre til sammen 50000 i året til en konto hvor jeg ikke vet når jeg får se dem igjen, og ikke ser dem i nettbanken. Heldigvis forteller både fornuften og han godeste meg at det er det lureste å gjøre.. :sjenert:;)

Mens jeg synes det er helt greit at de har økt grensen. :fnise: Jeg har jo som sagt fylt den opp (sparing + arv fra pappa), men nå kan jeg spare enda mer, og få enda mer - slik jeg ser det - gratis penger igjen på skatten. Jeg har jo allerede den arven som står på høyrentekonto, som blir flyttet til BSU hver desember. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg skjønner jo fordelene med BSU og alt det der, og jeg merker jo egentlig ikke at jeg sparer der siden han godeste stort sett overfører direkte fra bedriftskontoen på begynnelsen av året... Men jeg liker å kunne se sparepengene mine.. :ler: Har aller nådigst fått lov til å ha noen få tusen på sparekontoen min i den banken vi bruker til vanlig, mens resten av spare/bufferpengene står på en konto et annet sted med bedre rente. Ja ja, sånn er det å være gift med en som visstnok uttalte da han var liten at han samlet på penger! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Håper det stemmer!

:hoppe: forresten for plutselig optimisme! :nigo:

Lurer på hvor det ble av optimismen... :sjenert: Krysser fingrene for at den rare magen min blir enda rarere, og at det rare går over til rier utover kvelden! :hoppe: Hadde vært mest praktisk om jeg fikk et forvarsel før S legger seg, men det skal vel noe til. Ja ja, får se hva som skjer! Antakeligvis ingenting! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker forresten at folk prøver å "overvåke" meg for tida. Nå fikk jeg nettopp wordfeudinvitasjon fra ei tante jeg ikke har spilt mot på månedsvis (hadde nesten glemt at jeg hadde den appen), og i går fikk jeg intet mindre enn tre quizkampenforespørsler fra folk jeg heller ikke har spilt mot på lenge.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, nå er jeg fryktelig usikker her... Lille frøken har vært helt hyperaktiv i hele dag, og jeg har hatt masse kynnere og nedpress, strikkepinner mellom beina og i det hele tatt.. Innimellom er det såpass vondt at jeg tenker at noe må være på gang. Spørsmålet er om vi bør varsle svigers, så de kan hente S før hun skal legge seg, sånn i tilfelle det skjer noe i natt. De bor 20 minutter unna, så det er jo absolutt en fordel å forflytte henne i våken tilstand... Alternativet er å la henne være hjemme, og så ringe mamma hvis noe skjer i natt, men hun har ikke bil i dag, og må i så fall ta en taxi hit, og så sove (hah, særlig!) på sofaen til morgenen, og så ringe svigers for å få kjørt i barnehagen. Føler det er så teit å sende S avsted hvis det er falsk alarm. Det blir jo kjipt nok å være borte fra henne i tre dager når lillesøster er født, om ikke hun skal avsted før det skjer noe som helst.

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke du bare ringe mammaen din nå da, så kan hun komme og være hos dere sånn i tilfelle? Så slipper du å tenke på at du sender henne fra deg :klemmer: Dette er spennende btw *sommerfuglerimagen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg griner hvis du føder i natt. :ler:

Jeg tror jeg hadde tatt mamma-løsninga. Litt gjerrig på L-tid nå, og hadde helst ikke sendt ham fra meg om jeg ikke måtte. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har landa på å gjøre som vi pleier her, og ringe mamma i natt hvis vi må :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg griner hvis du føder i natt. :ler:

Kan du ikke bare føde du også da, i såfall?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare føde du også da, i såfall?

Jo, fikser du det?

Unner deg fødsel altså! Bare unner meg sjøl det og ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener! Meeen.... Tror egentlig vi våkner like gravide i morra begge to, for å være helt ærlig.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...