Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klemmer:

Takk! Kommer godt med etterhvert som jeg blir mer nervøs! :sjenert::fnise:

Jeg har trua, altså! :nigo:

Beklager å måtte si det, men det har nesten jeg og... Ihvertfall på at jeg ikke trenger å gå til mandag, og evt enda lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det blir fødsel innen mai måned.

:ler:

Nå synes jeg du lever litt farlig her! Heldigvis for deg har jeg fått tilbake troa selv, ellers hadde jeg nok blitt lettere irritert.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du begynne å få fødenerver nåa? :ler: Jeg har ikke det, faktisk. Null og niks. Vil bare FÅ HAM UUUUUUUT. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja jeg får litt fødenerver hver gang murringene er litt mer enn plagsomme! :ler: Og så, når det dabber av, så tenker jeg at jeg bare vil ha det overstått. Får klamre meg til tanken fra sist, da tenkte jeg rett etter fødselen at jeg skulle klare å gjøre det igjen en gang. ;)

Innimellom er murringene ganske vonde nå. Ikke direkte rier, men som veldig kjipe menssmerter (og de har jeg hatt min andel av opp igjennom!). Nok til at jeg tenker at S kanskje burde sove hos svigers, men det passer litt dårlig. Broren min har nemlig invitert seg selv hit etterpå. Dessuten er det jo ikke sikkert at ting tar seg opp til kvelden/natta.

Blir sprø av dette! Mest av at andre må få vite det når ting er i gang, og all logistikken rundt barnevakter og sånn. Sist var det veldig deilig at vi kunne reise på sykehuset uten at noen visste det, og så gi beskjed når alt var over. Ikke helt gjennomførbart med en treåring i hus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Tror jeg kommer til å være akkurat lik når det forhåpentligvis setter i gang vonde murringer/rier hos meg også.

De dere eventuelt må si det til i forhold til barnevakt, er ikke de sånn at de kan holde tett til alt er over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å si til svigers at de må holde kjeft om det til det er over, men det er jo ikke så lett å skjule en treåring hvis de skal noe sted eller telefonen ringer e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Komme da, baby! :)

Tenker det tar seg opp til kvelden/natta jeg, så sikkert lurt å varsle barnevaktene etter hvert. Det kan gå fort når det først starter skikkelig vettu :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at barnevaktene bor 20 minutter unna og har drukket vin... Men mamma er backup og kommer hit på kort varsel om nødvendig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså,én av oss fire må jo bare komme i gang snart.

Må jo bli minst en fødsel i natt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende nå!! :) :) Men om dere må kjapt avsted så kan vel evt broren din være hos S,til moren din kan komme over? Blir jammen meg ikke langt unna tippinga mi :wink: 23 mars er en utrolig fin dato :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har reist igjen. Mamma bor fem minutters kjøring unna, og kan være her i løpet av den tida det tar å ta en taxi eller bli kjørt av broren min :Nikke:

Nå er jeg egentlig der at jeg blir overraska hvis det ikke tar seg opp i løpet av natta! :overrasket: Han godeste foreslo å ringe mamma nå, men jeg vil helst drøye det litt. Det blir jo kjedelig for henne hvis det ikke tar seg opp, og vi andre går og legger oss... :ler:

Følgende scenario hadde passet meg ypperlig:

-Vi legger oss

-Jeg får en god natts søvn ( :hoho: )

-Jeg våkner i 6-7-tida av at vannet går.

-Jeg tar en dusj og spiser litt.

-Vi ringer barnevakt og reiser til sykehuset.

-R blir født i 9-tida, etter et par greie pressrier.

-Formen min er helt tipp topp, så vi rekker Thorbjørn Egner-show med S i byen kl 13.

Ok, kanskje det siste punktet ikke er helt realistisk. Resten derimot! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...