Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, alle sammen! :) Jeg er trøtt som em dupp, men får ikke sove. Sitter i en lenestol med verdens nydeligste og fredfullt sovende på fanget og bare nyter det :hjerte:

Hadde forresten aldri trodd at jeg skulle føde uten smertelindring, men det gjorde jeg. :5: til meg selv for det :nigo:

Nå er det visst middag her. Gleden ved sykehuslivet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, fantastisk lesing!! :rodmer: Gratulerer så mye, Mazzi!! :hoppendeglad::hug::hjerte:

Jeg vil være der du er nå!!!

Gleder meg til detaljer rundt natten/morgenkvisten :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig å lese :rodmer: Tenk at nå er hun her!! Gratulerer med nok ei perfekt jente, og velkommen til den lille :strix: Kos deg så uendelig mye :hjerte: ...og :daane: over hvor tøff du er som føder uten smertestillende!!

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest åffårno

Skulle inn her og drysse litt fødestøv på deg, men her har du jo jammen gjort deg ferdig!

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!! :blomst::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maman

Mens jeg er ekstremt sjalu på alle som ikke føder.

Denne lo jeg godt av. For det første fordi jeg kjenner meg igjen, for det andre fordi du fikk til å oppdatere kg en time før du fødte. Ikke verst;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud du ser amazing ut, kvinne! Null stress med sommerkroppen 14 der i huset!

Ikke at jeg regner med det er det du tenker mest på akkurat nå, men ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med forrige taler; du er superfin!:)

Og gratulerer då utrolig mye med lille R forresten! :hjerte: Gleder meg til å se både bilder og å høre fødsekshistorien. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...