Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Her trenger J bare å ha øynene oppe en stund så smelter jeg, jeg er enkel sånn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det, Neferet :klem:

I dag står det en god del bedre til enn i går :jepp: Sola skinner, S er i barnehagen, han godeste er på jobb, og jeg og R har snart en lunsjavtale :)

R var våken fra halv fire til fem i natt, men vi sov til klokka ni, så jeg overlever. Litt trøtt er jeg jo, men det skal man vel være når man er nybakt tobarnsmor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselige dagene deres høres ut! :rodmer:

Det er rart det der at nr. 2 ofte er roligere. Det er jo omtrent som å lese om hvordan vi hadde det den første tiden dette. Jeg bekymret meg over at hun sov FOR mye liksom. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vips så hadde jeg svidd av endel på sommergarderobe til S, og konfirmasjon/17.mai-kjoler til begge to. Farlig mye fint i butikkene :sjenert:

Jeg ser på alle prislappene og tenker for meg selv at jeg kan dele summene på to, siden R kan arve. Ergo er absolutt alt på halv pris. :hoho::flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lesing og ta igjen, men jeg ser at det er fortsatt sovebaby på gang, nå også med nydelig smil :rodmer: og at du i tillegg har funnet en genial tankemåte for shopping!! :jepp::hoho:

Ha en fiiin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere er enige i tankemåten min! :nigo:

Nå har jeg hatt min første ettermiddag alene med to små. Ønsket om flere armer var absolutt tilstede. Følte meg som en parodi på en småbarnsmor da jeg satt på dolokket og ammet samtidig som jeg pusset tennene på S :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart tankegang! absolutt en tanke å adoptere :fnise:

Multitasking på høyt nivå du bedriver :Nikke:

Har dere fått en invitasjon fra banken deres idag? Spareklubb for de små :)

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke det, men vi har Nordea da.. Hva slags spareklubb er det snakk om? Nå minnet du meg på at vi må få opprettet en konto eller to for R også. S har to; sparekonto og boligsparekonto for barn.

Helg og påskeferie :) Hadde koselig formiddagsbesøk av ei venninne i dag. Fikk spurt om hun ville være fadder, og det ville hun :) Nå har vi besøk av den ene fadderen til S. Han leser for henne på senga for øyeblikket. Koselig å se hvor glade de er i hverandre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg hatt min første ettermiddag alene med to små. Ønsket om flere armer var absolutt tilstede. Følte meg som en parodi på en småbarnsmor da jeg satt på dolokket og ammet samtidig som jeg pusset tennene på S :hoho:

:skratte:

Jeg tør ikke helt å være alene med begge to våkne ennå... Synes det virker så skummelt og stressende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin helg, og en god påske! :klem:

Takk i like måte! :klemmer:

:skratte:

Jeg tør ikke helt å være alene med begge to våkne ennå... Synes det virker så skummelt og stressende!

Jeg hadde ikke så mye valg ;) Det gikk overraskende greit, men jeg kjente det var greit at det ikke er sånn hver dag ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

uffameg, sånn hadde jeg også det.... kunne ikke ha paprika heller....

hadde veldig god effekt med ammete da.... funket bra for magen, pluss den lille flasken med et eller annet som jeg tror begynner på bokstaven D? kalte det bare for fjertedråper :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...