Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡


Frufly

Anbefalte innlegg

Måtte inn på ikea sine sider å se å såg jo at det var den jeg mente. Ikke galen pris på den heller. Er jammen ikke lett. Må nesten planlegge det litt og for vi bor et stykke unna ikea så må planlegge alt vi skal handle :)

Det krever litt planlegging ja. Vi bor også et godt stykke unna nærmeste Ikea, så om vi ikke finner noe særlig annet vi vil ha derfra kommer jeg bare til å kjøpe den via nett siden de kan sende den :) Synes prisen også er veldig fin, hehe, så på senger på Småtroll i byen i dag og de kostet nærmere 2000. Det synes jeg blir litt mye :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer til å gå for stellebordet til hensvik serien, men kommede for å ha klærne i. Har så fint skråtak de kan stå under :sarkasme: hehe

Hørt at Emmalunjga kan være tung, spesielt med to bagger. Men skal se på den. Vi bor i andre etage og har ikke mulighet for å sette igjen vogn nede. Men har hørt mange har anbefalt den, så skal ta den med inn i vurdering.

Har også sett på babyjogger sin city elite GT tror jeg den heter. Vet det er sånn jeg vil ha når de ikke trenger bag lenger, så da trenger jeg jo kun en vogn, hvis jeg kjøper bagger i tillegg i begynnelsen.

Hvilke vogn har du bestemt deg for da?

Da er det greit når de passer fint under skråtak :) Ikke lett med vognvalg altså. Men ser den med at emmaljunga kan bli litt tung om dere bor i andre etasje. Den skal jeg inn å se på :)

Vi har bestemt oss for mørk grå emmaljunga. Mulig vi velger litt lysere grå på bagdelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Vi har Troll BedSide Crib, veldig kjekk i begynnelsen :) Eller en sprinkelseng hvor man kan ta av ene siden og koble til foreldresengen. Vi kommer til å kjøpe Hensvik fra IKEA når bedsiden er for liten, tror jeg. Vi samsove jo, men kanskje greit med egen seng etterhvert.

Tips til tvillingmammaer:Den nye Emmaljungavogna (donkey?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Troll BedSide Crib, veldig kjekk i begynnelsen :) Eller en sprinkelseng hvor man kan ta av ene siden og koble til foreldresengen. Vi kommer til å kjøpe Hensvik fra IKEA når bedsiden er for liten, tror jeg. Vi samsove jo, men kanskje greit med egen seng etterhvert.

Tips til tvillingmammaer:Den nye Emmaljungavogna (donkey?)

Har sett på den troll bedside, men funnet ut at vi ikke kan ha så mange senger. Jeg vil ha en vugge/ kurv i stuen utenom så føler at to senger er litt mye siden vi ikke har lagringsplass. Hadde dere sprinkelseng til M? Elr brukte dere bare troll da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte sprinkelseng til L. Den kunne man ta av en side på slik at sengen sto helt inntil min side. Lettvint mtp amming og sånn. Bare løftet han lett over til meg og tilbake når han hadde spist ferdig :)

Vi samsov noen ganger, men jeg sov bedre når han lå for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Har sett på den troll bedside, men funnet ut at vi ikke kan ha så mange senger. Jeg vil ha en vugge/ kurv i stuen utenom så føler at to senger er litt mye siden vi ikke har lagringsplass. Hadde dere sprinkelseng til M? Elr brukte dere bare troll da?

Vi hadde sprinkelseng til han ja, men den ble lite brukt ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sprinkelseng til han ja, men den ble lite brukt ;)

Okei :) Noterte ned alt vi måtte ha fra starten av, FY søren så mye!! Om du kjenner noen som skal selge noe så gi beskjed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte sprinkelseng til L. Den kunne man ta av en side på slik at sengen sto helt inntil min side. Lettvint mtp amming og sånn. Bare løftet han lett over til meg og tilbake når han hadde spist ferdig :)

Vi samsov noen ganger, men jeg sov bedre når han lå for seg selv.

Dobbel post..

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte sprinkelseng til L. Den kunne man ta av en side på slik at sengen sto helt inntil min side. Lettvint mtp amming og sånn. Bare løftet han lett over til meg og tilbake når han hadde spist ferdig :)

Vi samsov noen ganger, men jeg sov bedre når han lå for seg selv.

Det hørtes veldig greit ut :) Var den veldig dyr? Kjenner at jeg blir litt småstressa med tanke på ALT vi skal handle det neste halvåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Vi har Troll BedSide Crib, veldig kjekk i begynnelsen :) Eller en sprinkelseng hvor man kan ta av ene siden og koble til foreldresengen. Vi kommer til å kjøpe Hensvik fra IKEA når bedsiden er for liten, tror jeg. Vi samsove jo, men kanskje greit med egen seng etterhvert.

Tips til tvillingmammaer:Den nye Emmaljungavogna (donkey?)

Den var fin. :) Takk for tipset.

Skal se litt på det merket igjen. Kom til å tenke på at vogna vil sikkert for det meste ligge i bilen, og jeg bare tar baggene ut, så vekt har forsåvidt ikke noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Okei :) Noterte ned alt vi måtte ha fra starten av, FY søren så mye!! Om du kjenner noen som skal selge noe så gi beskjed :)

Vi har jo litt ting og tang som kommer til å være ledig ved årsskiftet ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes veldig greit ut :) Var den veldig dyr? Kjenner at jeg blir litt småstressa med tanke på ALT vi skal handle det neste halvåret.

Det skjønner jeg! Babyutstyr koster. Vi må jo ha en sprinkelseng til nå, men tror jeg kommer til å kjøpe brukt. Vi kjøpte seng, madrass, sengetøy, dyne og pute og sprinkelbeskytter til førstemann på IKEA. Kom på 1500 til sammen. Så synes ikke det var så ille. Tor sengemerket var Hensvik, om jeg ikke husker helt feil :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo litt ting og tang som kommer til å være ledig ved årsskiftet ;)

Hvis du vil selge det da så gir du beskjed ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg! Babyutstyr koster. Vi må jo ha en sprinkelseng til nå, men tror jeg kommer til å kjøpe brukt. Vi kjøpte seng, madrass, sengetøy, dyne og pute og sprinkelbeskytter til førstemann på IKEA. Kom på 1500 til sammen. Så synes ikke det var så ille. Tor sengemerket var Hensvik, om jeg ikke husker helt feil :)

Ikke galen pris. Mye å spare der. Kjære har vist planer om å kjøpe tørketrommel så da går vaskemaskinen som stellebord bort. Det har jeg faktisk drømt om i natt :ler: at kjære ødla hele min plan, hva skal vi gjøre nå liksom? :skratte: Greit med tørketrommel, mn syns det blir liten plass på badet om vi skal inn med en stellekommode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har vi plutselig bestilit vinterpose :hoppendeglad: Kom over et tilbud på lilleprinse på easygrow vognpose, måtte bare slå til. Var akkurat den jeg ville ha så det kunne bare ikke passa bedre :nigo:

Kanskje litt tidlig å handle vognpose, men det får bare være :sjenert:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å bruke sprinkelseng fra fødselen av og sikkert i ca 2 år. Den er såpass lav at når madrassen er på det øverste punktet (selvsagt kant rundt) så ligger han ca i høyde med vår seng, så skal ha den inntil vår seng så jeg ikke trenger å anstrenge meg for å få han ut om natta for å amme. Men skulle jeg kjøpt en seng (vi får denne) så ville jeg kjøpt en hvor man kan ta ned den ene siden for å gjøre det enda lettere å amme på natta. Sprinkelbeskytter har vi og fått :)

Ikea er bare å glemme her nordpå :(

Gratulerer med vognpose ;)

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å bruke sprinkelseng fra fødselen av og sikkert i ca 2 år. Den er såpass lav at når madrassen er på det øverste punktet (selvsagt kant rundt) så ligger han ca i høyde med vår seng, så skal ha den inntil vår seng så jeg ikke trenger å anstrenge meg for å få han ut om natta for å amme. Men skulle jeg kjøpt en seng (vi får denne) så ville jeg kjøpt en hvor man kan ta ned den ene siden for å gjøre det enda lettere å amme på natta. Sprinkelbeskytter har vi og fått :)

Ikea er bare å glemme her nordpå :(

Gratulerer med vognpose ;)

Takk ;) Veldig greit om bunnen kan stilles så høyt da :) Vi var kikke litt til så finner vi nok ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...