Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡


Frufly

Anbefalte innlegg

Gleder meg til det ;)

Vett ikke :P Litt hysterisk jeg da, men tenker at de kan sette de lange hårene i halsen :sjenert:

Diskuterte det med ei venninne i dag og hun hadde og hørt at skinnet må være korthåret men viste ikke hvorfor. Jeg får ta frem saksa om det er for langt :fnise: Neida

God helg!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 uker yay :hoppe:

Høres kjempe koselig ut på jobben din i dag! ;) Savner barnehagen jeg er sykemeldt fra :(

:danser: Det er så deilig!! Det sjønner jeg godt at du gjør. Det ble vellykka med pitapizza :) Været var helt fantastisk også i dag så ble en fin start på helga ;)

Jeg begynte med gravidbukser i uke 8 denne gangen! :laugh: Har en del bukser for jeg har arvet av ei i barselgruppa som er ferdig med barn. Så det er supert :) Man er jo liksom bare gravid noen måneder og jeg gidder ikke hamstre inn masse mamma-klær. Men signerer joggebukse/haremsbukse-damene over her ;) De passer liksom uansett hvor feit man blir :fnise:

16 uker allerede?! :strix:

Jeg synes du snart når meg igjen! :fnise:

Tror nok du får noen fornøyde barn i barnehagen i dag! Savner å jobbe i bhg selv..Det er så koselig!

Håper dere får en kjempefin helg!!

Så greit å arvet litt mammaklær. Nei gidder ikke hamstre, men jeg vet at vi skal ha flere barn så tenker jeg kan kjøpe litt :P Også er jeg nok litt for glad i å shoppe :fnise:

Det ble veldig bra og en nydelig dag der vi var masse ute :kul: Meldt knallvær i helgen så tipper vi får en nydelig helg :)

GOD HELG! :klemmer:

Kjære skal på en litt lengre fjelltur i morgen sammen med to spreke gutter så tror jeg dropper å bli med. Jeg sliter med vondt kne om jeg går får lange turer, gnagsår i nye fjellsko, og i tillegg er jeg så tungpusta. Tror de guttene skal få gå i fred :P Hører det med graviditeten? Må jo stoppe flere ganger på veg til jobb for å få igjen pusten, men den ene bakken er jo helt ekstrem da.

Siden det er meldt fint vær så tenker eg at jeg enten skal henge med bestis og hennes barn, eller så reiser jeg på dagstur til campingvogna der hvor svigers er. Svigerinne og niesen skal også der. Eller så tar jeg en tur opp på fjellet til foreldrene mine på hytta. Slipper å gå langt fra bilen, men jeg liker ikke kjøre opp den smale og svingete vegen. Greier ikke å bestemme meg :P

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 uker!! :danse:

Pitapizza!! :sikle: Det hørtes innmari godt ut. Mulig det blir det til middag her idag takket være deg :P

Tiden flyr syns jeg :sjokkert: Hihi, det var veldig godt ;)

16 uker!! :D :strix:

Begynte med mammabukser denne uka, måtte nesten det når magen bestemte seg for å flytte seg noen hakk utover plutselig :P

Jeiii :hoppendeglad: Deilig altså!!

Uff, ja det er liksom det. Føler meg bare feit ikke gravid :P Håper den fine gravidmagen popper ut snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskuterte det med ei venninne i dag og hun hadde og hørt at skinnet må være korthåret men viste ikke hvorfor. Jeg får ta frem saksa om det er for langt :fnise: Neida

God helg!! :blomst:

:ler: Det funker sikkert :P

GOD HELG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våkna jeg 7.30 av hurigbåten å fikk ikke osve etterpå :Gjesp: Litt for tidlig for min del siden jeg har sovet dårlig i natt.

Endte med at jeg skal på grøt til venninna mi i dag og grilling på hytta til foreldrene mine i morgen ;)

Dette blir en fin helg! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo et kjedelig tidspunkt å våkne på, når man ikke må :\ Egentlig kjedelig uansett om man må eller ikke :P

Grøt i dag og grilling i morgen må jo bare bli bra! God helg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo et kjedelig tidspunkt å våkne på, når man ikke må :\ Egentlig kjedelig uansett om man må eller ikke :P

Grøt i dag og grilling i morgen må jo bare bli bra! God helg :biggrin:

Ja er så typisk når en kan sove så lenge en vil. Ikke bedre i dag for da våkna jeg 06.30 :P

Har hatt en veldig fin helg :)

Ha en nydelig helg! :sol:

Det har jeg hatt ;) Herlig med litt sol på kroppen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å lage en tippeliste siden UL nærmer seg veldig!! :hoppe:

Kjønn og fødselsdato.

Termin er 5. Januar.

Jeg tipper selv at det blir en gutt :babygutt: og at han komme 4. Januar :)

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper gutt og 6. januar!

Spennende!! :) Skrev at termin var Desember istedenfor Januar :P men ser du tok den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Twelve12

Jeg tipper jente, jeg! Og at hun kommer 12. januar :)

Åh så fin dato <3 :)

Hadde jeg ikke hatt tvillinger (som nesten garanterer at de kommer før tiden)

Hadde jeg hatt lyst å gå 2 dager over tiden å fått den 12. Men sånt kan man dessverre ikke bestemme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gutte-gjettinger her! Nei, her er det ei jente i magen til Frufly, helt sikkert! Og hun blir født 2.januar :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange som har tippa :) Fine datoer, men jeg håper jeg ikke må for lenge over tiden altså :P

Tippelisten kommer men dere må si fra om jeg har glemt noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE

Ara :babyjente:2. Januar

Herrfly :babygutt:2. Januar

Frufly :babygutt:4. Januar

Favole :babygutt:6 Januar

Yesterday :babyjente:6.Januar

Twelve12 :babygutt:10. Januar

Pysepusen :babyjente:12. Januar

Endret av Frufly
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjendt liv flere ganger i dag :strix: Jeg nøys i dag tidlig å da kom det masse "dult" inni magen :rodmer: Akkurat som en sprettball som er inni der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...